ORGANization of 3 - nowa formacja, którą stworzyli wspólnie Jacek Kochan, Jan Smoczyński oraz Maciej Grzywacz. Ideą projektu jest pokazanie nowoczesnego repertuaru w kontekście tradycyjnego instrumentarium. Znakiem firmowym tria jest styl Vintage - podobnie jak w sztukach plastycznych oraz modzie, również i w muzyce styl nie pozbawiony śmiałych zestawień różnorodnych stylistyk. Zasadniczy wpływ na charakter brzmienia zespołu ma obecność w nim organów Hammonda. Temu kultowemu instrumentowi towarzyszy perkusja i gitara. Muzycy zespołu grają na oryginalnych instrumentach ze złotych lat 60. i 70. poprzedniego stulecia.
Jan Smoczyński - pianista, kompozytor, aranżer, producent muzyczny, realizator dźwięku. Od wielu lat, wraz ze swoim młodszym bratem skrzypkiem tworzy formację Mateusz Smoczyński Quintet z którą nagrał płytę Inspirations oraz Expressions. Na stałe pracuje w zespole Michała Urbaniaka, Urszuli Dudziak (kierownictwo muzyczne), w zespole Agi Zaryan, Quintecie oraz Quartecie Małka (płyty Gift, Spirit of the Time, oraz Bop Bit) i przede wszystkim we własnym Trio z Krzysztofem Pacanem na kontrabasie i Sebastianem Frankiewiczem na perkusji oraz w nowym, autorskim projekcie Smoke & The Smokes (Smoczyński, Łukasz Poprawski, Konrad Zemler, Robert Kubiszyn). Jest współzałożycielem grupy June, która w 2008 roku wydała swoją debiutancką płytę w wytwórni Kayax. Produkuje płyty dla wytwórni Kayax. Nagrywał dla Justyny Steczkowskiej (Daj mi chwilę), Moniki Brodki (Moje piosenki), Doroty Miśkiewicz (Caminho). Koncertował również z Anną Marią Jopek oraz uczestniczył w nagraniach płyty Jo & Co. Brał udział w nagraniach do filmów we współpracy z Michałem Lorencem oraz Marcinem Pospieszalskim. Współpracował z Ewą Bem, Grażyną Auguścik, Tomaszem Szukalskim, Januszem Muniakiem, Zbigniewem Namysłowskim, Henrykiem Miśkiewiczem, Davidem Murray'em, Donem Blackmanem, Tomem Barney'em, Andrzejem Cudzichem, Jackiem Kochanem, Andrzejem Olejniczakiem, Quintem Marka Bałaty. Gościnnie występuje na płycie 15 minut projekt Młynarskiego oraz Michała Króla. Jest współautorem muzyki do wielokrotnie nagradzanego filmu Moje miejsce Leszka Dawida (tu również nagroda specjalna za muzykę na du 23eme festival tous courts w Aix-en-Provence). Laureat pierwszego miejsca (Trio) nagrody indywidualnej na międzynarodowym konkursie Jazz Juniors 2001, zdobył również nagrodę indywidualną i II miejsce zespołowe na Festiwalu Standardów Jazzowych Siedlce 2000; I miejsce z Quintetem Namysłowskiego na Ogólnopolskim Przeglądzie Młodych Zespołów Jazzowych w Gdyni. W 2004 roku stworzył własne, profesjonalne studio nagraniowe oraz wydawnictwo płytowe - Tokarnia Music Production, w którym realizowane są nagrania artystów takich jak Maria Peszek, Kayah, Kasia Nosowska, Aga Zaryan, Dorota Miśkiewicz, zespół Bisquit, zespół June, Ania Szarmach, Adam Pierończyk, Zbigniew Namysłowski, Urszula Dudziak, projekt Młynarski / Nahorny, Mika Urbaniak.
jazz - koncerty w Trójmieście
Jacek Kochan - kompozytor, aranżer, perkusjonista, absolwent ASP w Krakowie. W 1981 wyjechał do USA i przez dwa lata mieszkał w Nowym Jorku, gdzie studiował u Jaco Pastoriusa, Mike Clarka i Robie Gonzaleza. W połowie lat 80. przeniósł się do Kanady, gdzie brał czynny udział w życiu muzycznym. Pracował z takimi muzykami jak: Michel Donato, Karen Young, Andrew Leroux, czy z Johnem Abercrombie'm, Kennym Wheelerem, Donem Thompsonem, Mikiem Murleyem, Neilem Swainsonem, Reggie Schwagerem, Lornem Lofskym, Bernie Senenskym. Obecnie współpracuje z wieloma formacjami muzycznymi muzycznymi takimi jak: Jacek Kochan & Co., Ajee, Wagon 8, Bergonzi, Kochan Lemańczyk Trio, Paansori Project, Sharing Spaces, Alsamples, czy Papersonus. Występował z nimi na wielu festiwalach i koncertach nowej muzyki improwizowanej, jazzowej i współczesnej (Internationales Musikinstitut (IMD), Darmstadt, Miedzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej Warszawska Jesień, Musica Electronica Nova, Avant Art we Wrocławiu, Warsaw Summer Jazz Days, Festiwal Pianistów Jazzowych w Kaliszu, Sibiu Jazz Festival, Montreal Jazz Festival, Toronto Jazz Festival).
Występował i nagrywał z Davem Liebmanem, Gary Thomasem, Gregiem Osby, Marc Coplandem, Georgem Garzone, Uri Cainem, Joey Calderazzo, Jonem Balke, Seamusem Blake, Nguyenem Le, Eddie Hendersonem, Eivindem Aarsetem, Davem Fiuczynskim, Uchihashi Kazuhisa, Assif Tsaharem, Larsem Danielssonem, Jakobem Dinesenem, Tomaszem Stańko, Zbigniewem Namysłowskim, Tomaszem Szukalskim, Adamem Pierończykiem, Andrzejem Cudzichem, Maciejem Sikałą, Sławkiem Kulpowiczem, Piotrem Baronem, Piotrem Wojtasikiem i Leszkiem Możdzerem.
W 2006 podczas Warszawskiej Jesieni zaprezentował swoją kompozycję Alsamples na wiolonczelę, puzon, klarnet basowy, perkusję, trąbkę ćwierćtonową, elektronikę i mały chór, a na festiwalu Drumblys w Kownie kompozycje na elektronikę i solo perkusję. Podczas trzeciej edycji festiwalu Musica Electronica Nova, przedstawil swój nowy projekt Paparsonus, na dwa fortepiany, elektronikę i unikalny instrument: papersonix. Także wziął udział (live electronics, perkusja) w wykonaniu opery Cezarego Duchnowskiego Ogród Marty i utworu Monada 5 oraz Howl Bogusława Schaffera. Jest autorem muzyki do spektaklu Ogród rozkoszy w wykonaniu Teatru AKT i Jerzego Winnickiego oraz muzyki do filmu niemego Szyny oraz spektaklu tańca współczesnego Niewidzialna. Występował także jako solista z Polską Orkiestrą Radiową oraz Nowojorską MOM Jazz Philharmonic Orchestra, w utworach Bogusława Schaffera Course J i Krzysztofa Knittla Lipps. Nagrał wiele płyt w tym 17 solowych CD: Visitor feat. Pat Labarbera, Standard transmission feat. John Abercrombie, Tomorrow's dreams, Alberta feat. Kenny Wheeler, Our standards feat. Joey Calderazzo, Plastinated black ship feat. Adam Pieronczyk, Eddie Schuller, Double life of a chair feat. Palle Mikkekborg, Dave Tronzo, New expensive head feat. Cuong Vu, Eivind Aarset, Skerik, Yearning feat. Uschihashi Kazuhisa, Franz Hautzinger, Francois Corneloup, Adam Simmons, Slawek Jaskułke, Ruth, send an sms with Uschihashi Kazuhisa i Franzem Hautzingerem, Man of no words feat. Gary Thomas, Filing the profile feat. George Garzone, Three point shot feat. Jerry Bergonzi.
Maciej Grzywacz - gitarzysta, kompozytor i aranżer. Ukończył Akademię Muzyczną imienia Fryderyka Chopina w Warszawie oraz Wyższą Szkołę Muzyczną w Monachium. Ma na swoim koncie cztery autorskie albumy: Fourth Dimension z udziałem Macieja Obary, Michała Barańskiego i Łukasza Żyty, Things Never Done, w nagraniu którego wziął udział nowojorski trębacz Avishai Cohen, oraz Forces Within, z udziałem kanadyjskiego perkusisty Tylera Hornby.
W 2011 roku wydał płytę Black Wine, bardzo dobrze przyjętą przez publiczność (w tym Festiwalu Jazz Jantar) i krytykę: wreszcie Maciek Grzywacz i jego amerykańskie trio. Rewelacja! Obserwuję Macieja od dobrych kilku lat, pamiętam jego współpracę z Krystyną Stańko, grupą (0-58) i wcześniejszą z Amerykanami. Tym razem szykuje nam się jednak prawdziwe fonograficzne dzieło (...) pierwszej wielkości. W Polsce nikt tak nie gra (brzmienie, stylistyka, koncepcja), mało kto tak komponuje, prawie nikt nie osiąga takiej scenicznej swobody i indywidualnej wirtuozerii, w tak krótkim czasie. Pełen szacunek. [Andrzej Winiszewski | "Jazz Forum" | 3/2011]
Jest współzałożycielem zespołu (0-58), który swoją pierwszą płytę Do dziesięciu nagrał w roku 2001. Płyta otrzymała nominację do nagrody Fryderyk 2002 w kategorii Jazzowy Album Roku. Druga płyta - Tryby, ukazała się w roku 2003. Znalazły się na niej autorskie kompozycje Macieja Grzywacza do słów Krystyny Stańko. Płyta Tryby została również nominowana do nagrody Fryderyk w tej samej kategorii. Zespół (0-58), oprócz licznych koncertów i festiwali w kraju, odbył trasy koncertowe w Niemczech, Rosji, Szwecji i w Rumunii.
Maciej Grzywacz udziela się ponadto w innych zespołach i pracuje jako muzyk sesyjny. W roku 2000, wspólnie z kontrabasistą Olem Walickim i klarnecistą Emilem Kowalskim, wydał autorską płytę Offshore. W roku 2001 został zaproszony przez saksofonistę Wojciecha Staroniewicza do współpracy w jego zespole Hand-made, w 2002 przez basistę Piotra Lemańczyka, do udziału w projekcie Follow the Soul, a w roku 2004 grał w zespole perkusisty Jacka Kochana Ajee. W roku 2005 ukazała się płyta Piotra Lemańczyka Freep, na której Maciek Grzywacz zagrał wspólnie ze Zbigniewem Namysłowskim, Jakobem Dienesenem i Jackiem Kochanem. Maciek Grzywacz brał również udział w nagraniach muzyki filmowej i teatralnej Leszka Możdżera oraz Marka Kuczyńskiego. Maciek Grzywacz jest wykładowcą w klasie gitary jazzowej w Akademii Muzycznej w Gdańsku.