Wracamy po krótkiej przerwie z comiesięcznymi spotkaniami klubu marketingowego w Gdyni. Zaczynamy od tematu, którego potrzebuje 95% firm... SOCIAL SELLING - czyli jak sprzedawać przez media społecznościowe? Jeśli prowadzisz swoje kanały na Facebooku, Instagramie czy innych miejscach w sieci i chcesz wiedzieć jak tam sprzedawać, a nie tylko zbierać lajki - przyjdź koniecznie na to spotkanie!
Czym różnią się spotkania klubu marketingowego od zwykłych szkoleń? Składają się z 3 części:- praktyczna wiedza, którą dzielą się wiodący specjaliści w branży
- inspirujący panel dyskusyjny, w którym uczestnicy wymieniają się swoimi doświadczeniami - uwierz mi, wyciągniesz z tego złoto dla swojej firmy
- znajomości, które otworzą Ci nie tylko oczy, ale też wiele furtek do rozwoju
Co to jest Klub Marketingowy?Klub marketingowy to spotkania przedsiębiorców, osób pracujących na stanowiskach związanych z marketingiem i sprzedażą, a także pasjonatów czy ludzi planujących założyć swoją działalność.
W luźnej atmosferze wspólnie staramy się rozwiązywać bieżące problemy przedsiębiorców, wspierając swoje działania i budując relacje biznesowe.
Na każdym spotkaniu będziemy poruszać jeden temat wiodący, w ramach którego będziemy edukować, dzielić się doświadczeniem i inspirować do rozwoju swoich firm.
Klub marketingowy tworzy społeczność, dlatego istotnym elementem spotkań jest dyskusja i wymiana poglądów na dany temat.
Spotkania odbywają się raz w miesiącu. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapisz się teraz!
Kiedy? 17 stycznia, godzina 18:00 - 20:00
Gdzie? Gdynia Śródmieście, Konsulat Kultury, Ul. Jana z Kolna 25
Za ile? 99 zł
Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń!
Zapraszamy 15 minut wcześniej, żeby spokojnie móc się rozgościć.
Kto za tym stoi?Nazywam się Magda Piórkowska i od ponad 12 lat zajmuję się sprzedażą i marketingiem. Wykładam psychologię marketingu i reklamy na Executive MBA - najwyższych rangą studiach biznesowych w Polsce. Wspieram strategiczne zaplecza firm, pokazując, jak znaleźć własną ścieżkę rozwoju biznesu online. Prowadzę kursy, szkolenia i mentoringi biznesowe, wspierając rozmaite branże o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i globalnym. W swoich szkoleniach pokazuję jak łączyć ze sobą wiele biznesowych dziedzin, bo wiem, że skuteczna sprzedaż i marketing wymaga holistycznego podejścia. Wyciągam dla Ciebie najważniejsze zagadnienia z psychologii sprzedaży, neuromarketingu, copywritingu, storytellingu, ekonomii behawioralnej, reklamy i wielu innych dziedzin, które składają się na Twojej firmy.
Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.