Agencja Rozwoju Pomorza i LeanQ Team Sp. z o.o. zapraszają na seminarium biznesowe pn. "Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej" , które odbędzie się w dniu 20 lutego 2018 r., w Olivia Business Centre, w Olivia Sky Club w godz. 9.00 - 16.00.
Spotkanie dedykowane jest przede wszystkim menadżerom centrów usług wspólnych i centrów outsourcingu procesów biznesowych, szefom zespołów obsługi klienta, zakupów i zamówień, dyrektorom operacyjnym i właścicielom firm z branży usługowej i tym wszystkim, którzy jako kadra kierownicza odpowiadają za ciągłe doskonalenie procesów biurowych i usługowych.
W ramach seminarium uczestnicy dowiedzą się czym jest koncepcja Lean/Kaizen i w jaki sposób można wykorzystać jej zasoby, by zdobyć umysły pracowników i serca klientów. Zaproszeni eksperci podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem w tej tematyce i zaangażują uczestników w budowę planu doskonalenia. Nasi goście - reprezentanci firm z trzech różnych branż, które weszły na drogę Kaizen - opowiedzą swoje historie, pokażą wypracowane rozwiązania i opowiedzą o swoich doświadczeniach podczas ich wdrożenia.
Seminarium stwarza możliwość wymiany doświadczeń oraz pozwoli poznać sprawdzone w praktyce metody wspierające wdrożenie kultury ciągłego doskonalenia w szeroko rozumianych usługach.
Informacje dodatkowe:
Cena: 200 zł netto/osoba (246 zł brutto).
Liczba miejsc jest ograniczona z powodu warsztatowego charakteru seminarium (40 osób). Organizator zastrzega sobie prawo ograniczenia udziału w seminarium do max. 3 osób z 1 firmy z grupy docelowej tematu seminarium.