stat
Wydarzenie już się odbyło

V Odsłona Konferencji Inżynierii Oprogramowania beIT to 3 dni, 8 ścieżek oraz ponad 40 prelegentów.

lis 20

czwartek, g. 18:00

Wstęp wolny
wymagana rezerwacja

lis 23

niedziela, g. 18:00

Gdynia,
bilety 245 zł
W tym roku możesz wybrać warsztaty spośród 8 ścieżek tematycznych:
- BeProductManager, dzięki której poznasz rolę Product Managera oraz kompetencje niezbędne do zarządzania produktem. To również okazja do rozwijania umiejętności miękkich takich jak zdolność do negocjacji czy przywództwa.
- BeAnalyst to ścieżka, która zapewni masę istotnej i praktycznej wiedzy miłośnikom zarówno analizy biznesowej, jak i systemowej. Poruszone zostaną tematy interpretacji wymagań czy obmyślania strategii dla przedsiębiorstwa.
- BeAgile czyli zwinne podejście do wytwarzania oprogramowania, nieustanne doskonalenie, otwartość na nowe wyzwania. Ścieżka be Agile podejmie tematy metodyki Lean, SCRUM, Kanban, Management 3.0.
- BeLeader to ścieżka, która przybliży techniki, narzędzia oraz kompetencje miękkie potrzebne do przewodzenia w projektach. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się z jakimi wyzwaniami wiąże się budowanie zespołu oraz realizacja projektu IT.
- beDataAnalyst, dzięki której zgłębisz tematy Machine/deep learningu czy data science.
- beTech to ścieżka podczas której zgłębisz takie języki programowania jak Python, Java, JavaScript,SQL.
- BeTester to okazja aby zrobić pierwsze kroki w testowaniu oprogramowania. Podczas warsztatów zobaczysz w jaki sposób buduje się projekt testowy, identyfikuje i zapobiega ryzykom oraz zarządza zespołem scrumowym. Popracujesz nad projektowaniem testów i dodatkowo wejdziesz do technicznego świata.

https://konferencjabeit.pl/

alert Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.

Informacja o biletach

Rejestracja: https://konferencjabeit.pl/

Ceny biletów dla studentów - 69 zł, dla pozostałych uczestników - 169 zł .
Bilet obejmuje uczestnictwo w warsztatach wybranych podczas rejestracji.

Wstęp na wykłady jest darmowy i nie podlega rejestracji.