Personal Branding Polska przygotował niezwykłe wydarzenie - 4. edycję pokazu Marka Wspiera Markę. MwM to pokaz polskich projektantów, zarówno młodego pokolenia jak i już dojrzałych marek modowych.
19:00 - Przywitanie gości oraz lampka wina
19:30 - Rozpoczęcie pokazu
Wydarzenie jest podzielone na 3 części.
Pierwsza należy do projektantów młodego pokolenia. W tej edycji zobaczymy w kolejności kolekcję dyplomową Darii Grabowskiej i Anny Marii Zygmunt. Obie panie są absolwentkami Szkoły Artystycznego Projektowania w Krakowie i obie zostały gorąco zarekomendowane przez grono dydaktyczne macierzystej uczelni.
W drugiej części pokazu wybieg oddajemy doświadczonym markom, ale o różnym dorobku zawodowym.
Hojnatzka, która w trzeciej edycji występowała w części dla absolwentów, 10 marca zaprezentuje całkowicie nową kolekcją na wiosnę- lato. Od czasu wystąpienia we wrześniu zeszłego roku, Ewa Chojnacka, została lauretką prestiżowego konkursu organizowanego przez Mercedes Benz Fashion Week i z kolekcją "You talk too much" wystąpiła podczas MBFW w Budapeszcie. Co pokaże tym razem jest tajemnicą również dla organizatorów wydarzenia.
Maciej Piłat, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi Wydziału Tkanin i Ubioru, przygotował również całkowicie nową wiosenno-letnią kolekcję. To także utytułowany projektant. Otrzymał kilka nagród, w tym nagrodę główną Rektora ASP. Maciej jest mistrzem dodatków- uwielbia proces projektowania obuwia i torebek, ale w połączeniu z minimalistycznym stylem ubrań, jego kolekcja z pewnością przyciągnie uwage potencjalnych klientek.
Furelle, marka wywodząca się z Katowic, była z nami już dwukrotnie. Jej kolekcje, głównie skierowane do kobiet biznesu, są zawsze przesycone kolorem. Tym razem główna projektantka marki, Izabela Jałowiecka, odwiedzi nas z kolekcją w kolorach czerwieni i chabrów. Marka Furelle ubiera takie osobowości ekranu jak Małgorzata Rozenek, Joanna Moro, Paulina Drażba czy blogerek jak Gitta Banko czy Pola Polok. Największą satysfakcję czerpie jednak z dobrych relacji z oddanymi fankami i klientkami marki. Atelier zawsze tętni życiem.
ByCabo to nasze odkrycie tej edycji! Marka ma za sobą niezwykle bogate 3-letnie doświadczenie na rynku. Co zaskoczyło nas najbardziej? Marka pochodzi z Trójmiasta! Gdy po raz pierwszy zetknęliśmy się z byCabo nie mogliśmy oderwać wzroku. Rzadko zdarza się miłość od pierwszego wejrzenia, ale kolekcje w romantycznym stylu, delikatne jedwabie, wzory, ultrakobiece sukienki przywołują niezwykle miłe wspomnienia wakacji, szczęścia, miłości, najpiękniejszych chwil.
Lallu Chic - to również debiut na naszej scenie. Lallu Chic to polska marka, która z zamiłowania tworzy nakrycia głowy- kapelusze, fascynatory, turbany, opaski. Udało nam się połączyć na scenie markę Furelle i Lallu Chic. Efekt WOW gwarantowany.
Trzecia część Haute CoutureNatasha Pavluchenko zgodziła się zaprezentować swoje najpiękniejsze kreacje. Podczas tych kilkudziesięciu minut dedykowanych Natashy zobaczymy kolekcje, które odwiedziły największe imprezy modowe na świecie: Monte Carlo Fashion Week czy Alta Roma w Rzymie. Jest członkinią prestiżowej modowej familii haute couture i ulubienicą Silvi Venturini Fendi .Ukończyła Fashion Design w Institute of Modern Knowledge w Mińsku oraz wykłada rysunek żurnalowy na wielu polskich uczelniach. Od 2008 r. współpracuje z Ministerstwem Gospodarki oraz PAIiIZ, reprezentując polską modę i design zagranicą. Od zeszłego roku większość swojego zawodowego czasu dzieli pomiędzy atelier, gdzie wraz ze swoim zespołem tworzy kolekcje haute couture i Limassol na Cyprze, gdzie otworzyła prestiżowy butik w najbardziej reprezentacyjnej części miasta.
Nasi partnerzyNaszych gości powitamy symboliczną lamką wina, które specjalnie wybrał dla nas Sky Group oraz poczęstunkiem, które po raz drugi przygotuje dla nas kucharz z Villa Antonina w Sopocie. Katarzyna Dowgiałło- Edel, właścicielka butikowego hotelu w Sopocie dołączyła do grona partnerów po raz drugi. Serdecznie dziękujemy.
To czego nie widać, a stanowi o sukcesie pokazów mody, dzieje się na backstagu. Tam profesjonalne modelki z Malva Models przez kilka godzin przygotowują się do wydarzenia. Za czesanie i malowanie odpowiada całkiem spory, bo dziesięcioosobowy, zespół Beauty Art- Szkoły Wizażu Beaty Małachowskiej.
Po raz kolejny również partnerem wydarzenia została firma Oceanic, która przygotowała dla gości wydarzenia upominki- niespodzianki oraz Farm Frites Poland, która zawsze chętnie wspiera wydarzenia lokalne. Serdecznie dziękujemy! To dla nas zaszczyt.
Prowadzącym wydarzenie po raz drugi został
Mateusz Hładki - dziennikarz TVN. Jeśli ktoś widział Mateusza "w akcji" wie, że jego konferansjerka to mistrzostwo na najwyższym poziomie.