stat
Impreza już się odbyła

Profesjonalna obsługa Klienta, czyli jak budować relacje z Klientem oraz wizerunek firmy.

W czasie warsztatu zostaną przedstawione standardy obsługi Klienta, style komunikacji z Klientem i radzenia sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób budować wizerunek Firmy oraz swój własny.

sty 30

czwartek, g. 16:30 - 23:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
paź'25 7-9

wtorek - czwartek

Gdańsk,
W trakcie szkolenia zostaną również przedstawione metody pozyskiwania Klientów i nawiązywania z nimi długotrwałych, pozytywnych relacji. Omówione zostaną różne aspekty obsługi Klienta - kontaktu bezpośredniego, mailowego oraz telefonicznego.

Zarys programowy:

1. Profesjonalna obsługa Klienta

*Standardy obsługi Klienta,
*Etykieta w bezpośrednim kontakcie z Klientem,
*Komunikacja w relacji z Klientem i badanie potrzeb Klienta,
*Metody radzenia sobie z wymagającym Klientem,
*Profesjonalne zachowanie w sytuacji przyjmowania skarg i reklamacji.

2. Profesjonalna obsługa telefoniczna i korespondencyjna

*Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej w rozmowie telefonicznej
*Etykieta rozmowy telefonicznej (przywitanie się, prowadzenie rozmowy, potwierdzanie terminów wizyt)
*Etykieta korespondencji mailowej,
*Zasada podobieństwa jako strategia budowania relacji - dostosowywanie sposobu rozmowy do rozmówcy.

3. Budowanie relacji z Klientem

*Zachwycanie klienta jako strategia rynkowa,
*Techniki pozyskiwania i nawiązywania prawidłowych relacji z Klientem,
*Umiejętność przejścia w perspektywę Klienta i budowanie relacji opartych o badanie potrzeb,
*7 zasad wywierania wpływu w biznesie.

Czas trwania: 3 godziny

Miejsce i termin: Gdynia, 30 wrzesień


Pozostajemy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań.

Zapisy i szczegółowe informacje

pod numerem telefonu tel.: 530 690 700

Zapisy trwają do 16.09.2011 lub do wyczerpania miejsc!

Podnieś jakość świadczonych usług!

Zapraszamy!