Szkolenie przeznaczone dla wszystkich osób mających kontakt z Klientem. W czasie warsztatu zostaną przedstawione standardy obsługi Klienta, style komunikacji z Klientem i radzenia sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach.
Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób budować wizerunek Firmy oraz swój własny. W trakcie szkolenia zostaną również przedstawione metody pozyskiwania Klientów i nawiązywania z nimi długotrwałych, pozytywnych relacji. Omówione zostaną różne aspekty obsługi Klienta - kontaktu bezpośredniego, mailowego oraz telefonicznego.
Termin i miejsce: 27.04.2012 Gdynia
Czas: 6 godzin,
Cena: 250 zł;
rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem
1. Profesjonalna obsługa Klienta
- Standardy obsługi Klienta,
- Etykieta w bezpośrednim kontakcie z Klientem,
- Komunikacja w relacji z Klientem i badanie potrzeb Klienta,
- Metody radzenia sobie z wymagającym Klientem,
- Profesjonalne zachowanie w sytuacji przyjmowania skarg i reklamacji.
2. Profesjonalna obsługa telefoniczna i korespondencyjna
- Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej w rozmowie telefonicznej
- Etykieta rozmowy telefonicznej (przywitanie się, prowadzenie rozmowy, potwierdzanie terminów wizyt)
- Etykieta korespondencji mailowej,
- Zasada podobieństwa jako strategia budowania relacji - dostosowywanie sposobu rozmowy do rozmówcy.
3. Budowanie relacji z Klientem
- Zachwycanie klienta jako strategia rynkowa,
- Techniki pozyskiwania i nawiązywania prawidłowych relacji z Klientem,
- Umiejętność przejścia w perspektywę Klienta i budowanie relacji opartych o badanie potrzeb,
- 7 zasad wywierania wpływu w biznesie.