Co do PR regionu mają:
bursztyn, twórca telewizji - Paul Nipkow, Kalwaria Wejherowska i Mennonici?
Odpowiedź na to i wiele innych pytań dotyczących promocji Pomorza
znajdą Państwo podczas
seminarium PR Regionów, które odbędzie się w środę 20 maja br.,
w godz. 10.00-16.00,
w audytorium 107, na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
(ul. Traugutta 79)
Serdecznie zapraszamy!
Konferencja wpisuje się w cykl seminariów PR Regionów organizowanych w różnych miastach Polski, pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations (spotkania ekspertów odbyły się już we Wrocławiu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Chorzowie i Kielcach). Organizacji pomorskiej edycji podjął się Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Marszałek Województwa Pomorskiego, Jan Kozłowski.
Cykl seminariów PR Regionów jest projektem non-profit, mającym na celu popularyzację narzędzi PR w praktyce samorządowej.
Do udziału w pomorskiej edycji seminarium PR Regionów zaproszeni zostali eksperci public relations i szeroko pojętej promocji miejsc, miast i regionów. Uczestnikami seminarium będą samorządowcy z Trójmiasta i całego województwa pomorskiego oraz praktycy, którzy PR i promocją zajmują się na co dzień z racji zajmowanych stanowisk i pełnionych funkcji zarówno w sferze budżetowej, jak i biznesowej.
- Podczas seminarium zaprezentowane zostaną najciekawsze, zrealizowane już projekty promujące miasta regionu pomorskiego oraz pomysły, które mogą być podstawą do powstania kolejnych kampanii promocyjnych i public relations - mówi dr Ewa Hope, koordynatorka gdańskiej edycji PR Regionów. - Mamy nadzieję, że dobre przykłady oraz rady ekspertów będą inspiracją dla tych samorządów, które do tej pory z rezerwą podchodziły do tematyki public relations i promocji.