stat
Impreza już się odbyła

Social media dla NGO i małej firmy. Mały na barkach dużego

Działasz w NGO lub prowadzisz małą firmę? Chciałabyś/chciałbyś, by Twoje produkty czy usługi były bardziej widoczne w sieci? To spotkanie dla Ciebie. Jak prowadzić social media, aby przynosiły korzyści małej firmie i organizacjom NGO? Czy można w mniej niż godzinę tygodniowo przygotować materiał do 4 mediów społecznościowych?

Od mediów społecznościowych przedsiębiorcy i społecznicy mogą się wiele nauczyć:
- jak ludzie chcą się komunikować z firmą i organizacją;
- jak angażować użytkowników do wspierania swojej działalności;
- dlaczego ludzie potrzebują innych ludzi;

Można wziąć to, co najlepsze z gigantów mediów społecznościowych i wykorzystać do rozwoju firmy i organizacji.

Prowadzący: Paweł Jędrzejewski, konsultant ds. marketingu usług medycznych.
Jest specjalistą marketingu medycznego, mediów społecznościowych, marketingu cyfrowego i strategii marketingowych.

Jest dyrektorem sprzedaży i marketingu w ImageMed, firmy, która specjalizuje się marketingu usług medycznych i marek osobistych zawodów medycznych i lekarzy.
Łączy i wykorzystuje w swojej pracy wiedzę z psychologii, marketingu i mediów społecznościowych.
Odbył szkolenia z zakresu Marketingu cyfrowego i Strategii i myślenia strategicznego w ICAN Institute. Ukończył Brian Tracy Leadership & Business Academy.
Szkoli z zakresu marketingu medycznego podczas indywidualnych szkoleń, konferencji i wydarzeń branży medycznej.

ZAPISY (na cały moduł, tj. 4 zajęcia co dwa tygodnie): klubwrzeszczaka@gmail.com
W mailu w ramach zapisów można zgłosić szczególne potrzeby, np. w poruszaniu się, żywieniowe (diety, nietolerancje żywieniowe, aspekty etyczne lub tradycje kulturowe i religijne) lub językowe.
29.01 (sobota), godz. 17.00 - 19.00
Klub Wrzeszczaka, ul. Wajdeloty 14 (wejście z prawej str. budynku)

Warsztaty dofinansowane przez Miasto Gdańsk w ramach projektu "Klub Sąsiedzki we Wrzeszczaku"