stat
Wydarzenie już się odbyło

Szkoła Przedsiębiorczych Kobiet

Ogłoszenia Kursy i szkolenia w Trójmieście

Nasz rok szkolny zaczyna się w drugim tygodniu września i trwa... 4 dni. Ale jakie to będą dni! Pakuj tornister (za pomalowane paznokcie nie wyrzucimy Cię z klasy, a za brak ołówka nie dostaniesz minusa, więc się nie bój :D) i chodź do szkoły! 

To już czwarta edycja Szkoły Przedsiębiorczych Kobiet.

4 dni, 8 szkoleń, atrakcyjne pakiety - to będzie intensywny wrzesień!
Wśród szkoleń znajdziesz nasze klasyki, które przeszło już wielu kursantów - zobacz, jak je oceniali. Odświeżony zakres gwarantuje, że wyjdziesz z aktualną, praktyczną wiedzą. Zobacz, poczytaj, wybierz i... do zobaczenia!

PLAN LEKCJI:

PONIEDZIAŁEK, 9 WRZEŚNIA:

OGARNIJ SWÓJ BIZNES
GODZ. 14:00
O ile samo stworzenie firmy jest proste, o tyle przed jej założeniem należy podjąć kilka ważnych decyzji, które mają ogromne znaczenie i rzutują na przyszłe działania. Trzeba do tej decyzji dobrze się przygotować! Może się również zdarzyć tak, że już działasz, ale potrzebujesz ułożenia i uporządkowania w obszarze budowania marki czy samej strategii. To normalne, że co jakiś czas należy ponownie przyjrzeć się swoim działaniom i skorygować je, by zrealizować swoje cele.

TWORZENIE GRAFIK
GODZ. 18:00
Grafiki są jednym z ważniejszych elementów w przekazach marketingowych. W natłoku bodźców i informacji, które do nas docierają, ciężko jest się przebić z komunikatem tekstowym, a jakość produktów i usług oceniana jest na podstawie wizualizacji. Warto posiąść umiejętność samodzielnego tworzenia grafik, by w każdej chwili móc szybko stworzyć komunikat w formie obrazu.

WTOREK, 10 WRZEŚNIA:

PSYCHOLOGIA MARKI
GODZ. 14:00

Budowa świadomości istnienia marki wśród klientów jest jednym z najważniejszych aspektów prowadzących do sukcesu marketingowego firmy. Stworzenie komunikatu reklamowego mającego za zadanie budowanie marki na rynku uznawane jest za niezwykle trudną sztukę. Niemniej przynoszącą trwałe i znaczące korzyści. Dlatego warto jest się dowiedzieć, jak stworzyć taki komunikat. Nie jest to proste bez usystematyzowania wiedzy.

FACEBOOK DLA FIRM
GODZ. 18:00

Pierwszy kontakt z firmą? Często miejscem takiego spotkania są już nie strony internetowe czy nasz lokal, a... media społecznościowe. Klienci przeglądają fanpage, tu kierują swoje pierwsze pytania, szukają odpowiedzi w postach, oceniają nas przez dodane zdjęcia i ogólny wygląd fanpage'a. Prowadzenie firmowego profilu na Facebooku to pierwszy krok do rozpoczęcia prawdziwie biznesowej przygody w social media! Robisz to dobrze? 

ŚRODA, 11 WRZEŚNIA:

PROFESJONALNA OFERTA
GODZ. 14:00

Podobnie jak przy bezpośrednim spotkaniu, również w przypadku ofert na dobre wrażenie mamy dosłownie chwilę. Oznacza to, że oferta musi wyglądać tak, by na początku ktokolwiek chciał ją otworzyć, zatrzymać, a następnie... PRZECZYTAĆ. Ściana tekstu, kilkanaście stron... to nie zachęca do czytania.
Co zrobić, by się wyróżnić i zaciekawić odbiorcę? Jak prezentować ofertę, by wywołać efekt WOW? 

INSTAGRAM DLA FIRM
GODZ. 18:00

Hasztagi, InstaStories, Direct, Shadowban - brzmi egzotycznie? Nie musi!
Instagram - już wcale nie taki mały brat Facebooka. Ciągle rosnąca potęga. Codziennie korzysta z niego ponad 400 milionów użytkowników. Jak z niego korzystać, by wspierał nasze działania? Jak prowadzić profil firmowy na Instagramie? Czym różni się od fanpage'a na Facebooku? I KOMU TO W OGÓLE POTRZEBNE?

CZWARTEK, 12 WRZEŚNIA:

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
GODZ. 14:00

Dla wielu wystąpienie publiczne, rozmowy z przełożonym czy prowadzenie trudnych dyskusji może okazać się stresującym zadaniem. Dlatego też warto ograniczyć wszystko to, co może taki stres niepotrzebnie zwiększać. W związku z tym podczas warsztatu uczestnicy poznają skuteczny sposób, by zyskać pewność siebie i stawić czoło wyzwaniom. Biologia działa na naszą korzyść! Warto dowiedzieć się JAK. Ponadto dowiesz się, czym charakteryzuje się dobra prelekcja, skuteczne wystąpienie czy efektywny dialog oraz co należy zrobić przed samym wystąpieniem czy rozmową! 

REKLAMA NA FACEBOOKU
GODZ. 18:00

Na Facebook tłok! Jak zaistnieć przy tak ogromnej liczbie komunikatów? Niewątpliwie zasięgi organiczne podlegają radykalnym cięciom. Brak stosowania promowanych treści to strata wielu potencjalnych klientów. Koniecznie naucz się samodzielnego tworzenia reklam na Facebooku, by niewielkim nakładem kosztów dotrzeć do właściwych osób. Nie klikaj magicznych przycisków "promuj post", nie łudź się, że teoretycznie najprostsze, podsuwane przez Facebooka rozwiązania dadzą najlepsze efekty! Chodź. Pokażemy Ci, jak się do tego prawidłowo zabrać.


Więcej dowiesz się TUTAJ

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    340 zł
Kup w pakiecie, będzie taniej!