Dwudniowe szkolenie Podstawy copywritingu w dniach 22-23 kwietnia 2023, 10-16! 8 godzin wykładu przez dwa dni plus 3 godziny ćwiczeń, dostęp do prezentacji, przykładów i ćwiczeń. Wydawany certyfikat uczestnictwa. Przerwa kawowa z przekąskami.
Chcesz zostać copywriterem? Pracować zdalnie, pisząc teksty dla licznych klientów? Zarabiać na tym niezłe pieniądze i wieść żywot freelancera z elastycznymi godzinami pracy? Jeśli tylko umiesz poprawnie posługiwać się językiem polskim, to możesz spełnić to marzenie!
Ten kurs przeprowadzi Cię krok po kroku od amatora do poczatkującego profesjonalisty. Dowiesz się, jak zacząć pracę jako copywriter, a przede wszystkim poznasz tajniki pisania tekstów różnego rodzaju i przeznaczenia.
Autorski program poparty latami doświadczenia i kierunkowym wykształceniem!
Bardzo bogaty wykład, liczne przykłady oraz ćwiczenia!
Opcja mentoringu, czyli sprawdzenia napisanych tekstów przez autorkę szkolenia!
Szkolenie Podstawy copywritingu to:· ponad 110 slajdów i 8 godzin wykładu,
· 15 przykładów autorskich tekstów,
· 15 ćwiczeń obejmujących pisanie nagłówków, tekstu blogowego krok po kroku, opisu produktu, postów na social media etc.,
· możliwość wykupienia wersji z mentoringiem sprawdzenia ćwiczeń i przesłania uwag przez autorkę szkolenia!
To szkolenie jest idealne dla:osób chcących zostać copywriterem nawet niemających żadnego doświadczenia czy wykształcenia w tym kierunku!
poczatkujących copywriterów szukających możliwości pogłębienia wiedzy, rozwijania umiejętności oraz mentoringu w pierwszych krokach kariery,
copywriterów szukających możliwości usystematyzowania swojej wiedzy lub sprawdzenia swoich umiejętności.
Po tym szkoleniu będziesz w stanie:tworzyć krok po kroku dobre teksty blogowe,
pisać przyciągające uwagę nagłówki i leady oraz skuteczne CTA,
opracowywać sprzedażowe teksty na strony internetowe,
pisać interesujące posty na media społecznościowe,
pisać artykuły sponsorowane z różnymi sposobami wprowadzenia linku,
pisać opisy produktów i kategorii produktów,
wykorzystywać język korzyści w tekstach copywriterskich,
opracowywać teksty dla wymarzonego odbiorcy w ramach storytellingu,
stosować metodę AIDA oraz odwróconej piramidy,
stosować przydatne, sprzedające zwroty w tekstach i unikać pustych, nic niewnoszących stwierdzeń.
Bilety na: https://szkolenia-copywriting.pl/produkt/kurs-z-copywritingu-od-podstaw-gdynia/
Do kupienia dodatkowo pakiet sprawdzający ćwiczenia szkoleniowe tutaj:
https://szkolenia-copywriting.pl/produkt/pakiet-sprawdzajacy-cwiczenia-szkoleniowe/Plan szkolenia:1. Wstęp: kim jest copywriter? Umiejętności copywritera.
2. Copywriting: od czego zacząć?
3. Język korzyści w tekstach copywriterskich.
4. Narracja w tekstach copywriterskich.
5. Zasady SEO w copywritingu.
6. Teksty blogowe.
7. Teksty na strony internetowe.
8. Teksty sponsorowane i link building.
9. Teksty SEO: opisy kategorii, produktów.
10. Posty na social media.
11. Puste i magiczne słowa czego unikać, a co wykorzystywać w tekstach copy?
12. Złote zasady tekstów copywriterskich.
O szkoleniowcu:
Urszula Poszumska - copywriterka, korektorka i redaktorka, tłumaczka języka angielskiego, lektorka języka portugalskiego. Od pięciu lat właścicielka firmy Słówskładanie, oferującej klientom usługi z zakresu tworzenia treści po polsku i angielsku, tłumaczeń, korekty i redakcji tekstów. Ukończyła studia magisterskie z dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz europeistyki na Uniwersytecie Wrocławskim, a także finanse i księgowość w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Przez dwa lata pracowała jako reporterka informacji o polskich spółkach giełdowych dla agencji prasowej Reutera. Ma Certyfikat in Advanced English oraz posługuje się w stopniu zaawansowanym językiem portugalskim. Obecnie uczy się włoskiego. Mieszka w Gdyni. Prywatnie jest kociarą, fanką rocka i książek z gatunku fantasy, literatury pięknej oraz polskiej szkoły reportażu.