stat
Wydarzenie już się odbyło

Trening: Mistrz Sprzedaży - Kamila Rowińska Opinie (1)

Czy istnieją cudowne sposoby zarabiania dużych pieniędzy? Pieniądze zarabia się... sprzedając. Swoją usługę, swój produkt, siebie. Chcesz zarabiać więcej pieniędzy, ale słowo "sprzedaż" przyprawia Cię o gęsią skórkę? Być może zdajesz sobie sprawę z tego, że umiejętności sprzedażowe są kluczem w dzisiejszych czasach, a jednak nadal coś blokuje Cię przed ich rozwijaniem?

Może masz już swój produkt lub usługę i zastanawiasz się, dlaczego ich sprzedaż nie jest na satysfakcjonującym Cię poziomie? W końcu pracujesz po kilkanaście godzin dziennie każdego dnia...
Być może Twoje zespoły sprzedażowe nie są tak efektywne, pomimo wielu starań z Twojej i z ich strony.

Być może odczuwasz coraz pilniejszą potrzebę poznania sprawdzonych i precyzyjnych sposobów na pozyskiwanie klientów.
Jak bardzo zmieni się sytuacja Twojej firmy, kiedy Ty i Twoi pracownicy nauczycie się sprzedawać?
Dzisiejsza sprzedaż w dużym stopniu zależy od tego, czy ktoś, kto raz skorzystał z Twojego produktu lub usługi, poleci Cię dalej.

Ludzie dużo chętniej korzystają z marek lub produktów polecanych przez znajomych niż poprzez rekomendację sprzedawcy w sklepie lub klasyczną reklamę.
Zrealizowane przez agencję reklamową BUZZ MEDIA we współpracy z DOMEM BADAWCZYM MAISON badanie dotyczące marketingu rekomendacji wśród polskich konsumentów przynosi mnóstwo danych o tym, jakich rekomendacji słuchają Polacy oraz co i komu sami skłonni są polecać.
70% osób często rozmawia ze swoimi znajomymi o różnych produktach. 65% Polaków ufa swoim znajomym i liczy się z ich opinią przy wyborze produktów, a aż 85% respondentów poleca produkty swoim znajomym. Przy tym jedynie 26% z nich przyznaje, że kieruje się klasyczną reklamą.
Można wysnuć wniosek, że zamiast inwestowania w drogą i mało skuteczną reklamę, możesz nauczyć się sprzedawać tak, aby kolejni klienci trafiali do Ciebie z rekomendacji. Możesz nauczyć się sprzedawać więcej. Sprawić, aby Twoi klienci czuli się wyjątkowo. Rozmawiać z nimi w taki sposób, aby chcieli kupować właśnie od Ciebie. Jeśli rozumiesz, że od tego, jakim sprzedawcą jesteś, zależy Twoje jutro... przyjdź na szkolenie "Mistrz Sprzedaży".

Ucz się tylko od najlepszych specjalistów w swojej dziedzinie!
Czy mechanik samochodowy jest dobrym doradcą w sprawie bólu kręgosłupa? Może warto posłuchać porad stomatologa w kwestii wyboru ubezpieczenia na życie? Niekoniecznie. Dlatego, wybierając szkolenie ze sprzedaży, najlepiej uczyć się od kogoś, kto ma doświadczenie w sprzedaży i może pochwalić się spektakularnymi wynikami. Taką osobą jest ja. Swoje doświadczenie zdobywałam przez 13 lat, współpracując ze szwedzką firmą kosmetyczną. Współpraca ta zaowocowała zbudowaniem przeze mnie zespołu 3500 sprzedawców, wyszkolenia ich i przygotowania do działania. Dla po dzień dzisiejszy firma wypłaca mi z tego tytułu profity. Obecnie, mieszkając na co dzień w Brukseli, prowadzę w Polsce i Anglii firmę Rowińska Business Coaching, każdego roku sprzedając ogromną ilość szkoleń, kursów on line oraz książek.
Czy to przypadek, że po raz kolejny zespół, którym zarządzam, doskonale sprzedaje?
Nie. Sprzedaż rządzi się tymi samymi prawami. Pytanie, czy Ty i Twój zespół z nich korzystacie?

UWAGA: Kilka lat temu szkolenie "Mistrz Sprzedaży" trwało jeden dzień. Kiedy wzięłam udział w szkoleniu (doradcy Roberta Kiyosakiego) - Blaira Singera postanowiłam przedłużyć "Mistrza Sprzedaży" do dwóch dni, sprawdzając nowo poznane techniki i inkorporując je do swojego programu. Szkolenie się z Blairem Singerem to koszt kilkunastu tysięcy złotych za weekend. Uczestniczyłam w niemal wszystkich jego szkoleniach, a teraz Ty możesz nauczyć się wszystkiego ode mnie. .

W szkoleniu "Mistrz Sprzedaży" wzięło już udział ponad 1850 osób!
Czego konkretnie dowiesz się na szkoleniu "Mistrz Sprzedaży"?
Jak wzmocnić w sobie wizerunek skutecznego sprzedawcy?
Jak wzbudzać zaufanie i chęć do zakupu?
W jaki sposób budować swoją wiarygodność w oczach klientów?
Jak przejść od przyzwoitych do spektakularnych wyników sprzedaży?
Jak reagować, kiedy pojawią się wątpliwości i zastrzeżenia?
W jaki sposób rozmawiać o konkurencji?
Jak dbać o klienta po dokonaniu przez niego zakupu i sprawić, aby Ciebie polecał?

AGENDA SPOTKANIA
Prosimy o wczesne przybycie w celu rejestracji i zajęcia najlepszego dla siebie miejsca. Miejsca nie są numerowane. Nie wysyłamy biletów elektronicznych, ani fizycznych. Mamy listę gości, wpuszczamy osoby na niej obecne, które zakupiły swoje miejsce na tej stronie.
Należy okazać dowolny dowód tożsamości.

DZIEŃ PIERWSZY
09:00-09:55 REJESTRACJA
10:00-11:30 MODUŁ SZKOLENIOWY
11:30-12:00 PRZERWA KAWOWA
12:00-14:00 MODUŁ SZKOLENIOWY
14:00-15:00 PRZERWA OBIADOWA
15:00-16:30 MODUŁ SZKOLENIOWY
16:30-16:45 PRZERWA KAWOWA
16:45-18:00 MODUŁ SZKOLENIOWY

DZIEŃ DRUGI
08:30-10:00 TRENING SPORTOWY (proszę wziąć strój sportowy oraz trampki. Po treningu będzie czas na odświeżenie i przebranie się.)
10:30-12:00 MODUŁ SZKOLENIOWY
12:00-12:30 PRZERWA KAWOWA
12:30-14:00 MODUŁ SZKOLENIOWY
14:00-15:00 PRZERWA OBIADOWA
15:00-16:30 MODUŁ SZKOLENIOWY
16:30-16:45 PRZERWA KAWOWA
16:45-18:00 MODUŁ SZKOLENIOWY