stat
Impreza już się odbyła

To już IV edycja Trójmiejskiego wieszaka, czyli akcja wielkiego wietrzenia szaf w Trójmieście. Zrób porządki w swojej szafie, zabierz ze sobą ciuchy, buty i dodatki, których już nie nosisz i sprzedaj lub wymień na ciekawsze!

20 grudnia 2024 - 6 stycznia 2025, g. 12:00

Wstęp wolny
Czekamy na Was w hali AWFiS w Gdańsku w godzinach 11.00-15.00. Wstęp dla wszystkich uczestników jest bezpłatny.


Akcja ma charakter targowy, sprzedawane są wyłącznie rzeczy używane. Jako organizator dbamy o ład, porządek, przestrzeganie zasad (dopuszczalną wielkość stoisk) oraz bezpieczeństwo uczestników, ale nie ingerujemy w transakcje i wycenę oferowanego towaru.

Zapisy dla sprzedawców odbyły się 21 marca. Pula 400 miejsc jest już wyczerpana.

Sprzedawcy powinni pojawić się minimum pół godziny przed otwarciem. Będą wpuszczani na halę według imiennej listy. Przypominamy o konieczności zabrania ze sobą stojaków i wieszaków. Każdy wystawca organizuje swoje stoisko we własnym zakresie. Dopuszczalny jest jeden stojak na osobę.

Ubrania będzie można przymierzyć w przymierzalni lub skorzystać z luster rozstawionych na płycie hali. Pamiętajcie, aby zabrać ze sobą gotówkę!

Jak zawsze zadbamy o strefę gastronomiczną. Na miejscu wewnątrz hali będzie działał mobilny kawowóz, a obok niego stoisko ze słodkościami. Na zewnątrz proponujemy frykasy z foodtrucków ( Carmnik, Kultowe Zapiekanki ). W foyer hali przygotujemy mini kącik plastyczny dla dzieci.

Partnerem akcji jest Ikea Gdańsk





Regulamin akcji TRÓJMIEJSKI WIESZAK. Czwarte wielkie wietrzenie szaf w Trójmieście.

1. Organizatorem imprezy jest portal Trojmiasto.pl a partnerem akcji IKEA GDAŃSK.
2. Impreza odbędzie się 1 kwietnia (sobota) w godzinach 11.00-15.00 w hali widowiskowo-sportowej AWFiS w Gdańsku.
3. Uczestnictwo w imprezie jest nieodpłatne zarówno dla sprzedawców, jak również klientów.
4. Sprzedawców obowiązuje rejestracja na imprezę poprzez specjalny formularz na stronie imprezy. Przewidujemy maksymalnie 400 miejsc.
5. Zapisy na imprezę odbędą się we wtorek 21 marca 2017 roku o godz.12.00 na stronie imprezy.
Formularz rejestracyjny wygaśnie po zapełnieniu się listy.
6. Wstęp na halę dla sprzedawców, którzy zarejestrowali się na stronie www.trojmiasto.pl możliwy od godz. 10.30, dla kupujących od godz. 11.00. Sprzedawcy będą wpuszczani do obiektu na postawie imiennej listy uczestników.
7. Impreza kończy się o godz. 15.00. Uczestniczki i uczestnicy mają 20 minut na demontaż stoisk, a 30 minut na opuszczenie hali.
8. Jedno stoisko nie powinno zajmować więcej niż 150 cm x 100 cm przestrzeni. Dopuszczalny jest tylko jeden stojak na osobę.
9. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przyniesione na imprezę muszą być czyste i w dobrym stanie. Sprzedaż dotyczy tylko rzeczy używanych. Na imprezie nie ma możliwości sprzedaży rzeczy nowych, rękodzieła itp.
10. Organizator nie odpowiada za jakość sprzedawanych ubrań oraz za rzeczy zaginione lub uszkodzone podczas imprezy.
11. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia wystawców z Urzędem Skarbowym.
12. Organizator zastrzega, że na wejście na teren imprezy trzeba będzie poczekać w przypadku, gdy liczba uczestników w hali przewyższy dopuszczalny limit.
13. Wystawcy zapewniają sobie we własnym zakresie stojaki na ubrania i wieszaki lub inne przedmioty ekspozycyjne, które będą przydatne w prezentowaniu przyniesionych ubrań.
14. Za sprzęty i wystawiony towar odpowiedzialność ponosi sprzedawca.
15. Każdy uczestnik imprezy akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
16. Osoby, które dopuszczą się złamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń Organizatora będą proszone o opuszczenie terenu imprezy.


LISTA OSÓB ZAREJESTROWANYCH JAKO SPRZEDAWCY

Formularz rejestracyjny

  • Rejestracja zakończona