17 maja 2023 po raz dwunasty spotykamy się w Gdańsku z menedżerami sprzedaży i handlowcami, w ramach konferencji MORFOLOGIA SPRZEDAŻY.
MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to uznana marka na rynku wydarzeń konferencyjnych dla ludzi związanych ze sprzedażą i jedna z niewielu imprez tego typu odbywających się poza Warszawą. Wydarzenie odbędzie się w formule stacjonarnej się w centrum konferencyjnym na 34 piętrze budynku Olivia Star, skąd rozciąga się piękny widok na Trójmiasto i Zatokę Gdańską.
Naszą misją jest wspieranie wszystkich menedżerów sprzedaży i handlowców we wdrażaniu szeroko rozumianej strategii WIN-WIN. Nie promujemy efektywności sprzedażowej za wszelką cenę, stawiamy na mądrą i odpowiedzialną sprzedaż - sprzedaż bez przemocy. W taki sam sposób podchodzimy do zarządzania zespołami sprzedażowymi - wspieramy efektywne i partnerskie zarządzanie zespołami. Od lat wzmacniamy kompetencje menedżerów sprzedaży i handlowców oraz informujemy o nowych technologiach używanych w procesach sprzedaży. Promujemy sprzedaż związaną z dbałością o środowisko, planetą i społeczności lokalne.
Konferencja jest przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, osób nadzorujących sprzedaż oraz dla doświadczonych handlowców.
NOWE TRENDY SPRZEDAŻOWE - wiodąca tematyka XII edycji MORFOLOGII SPRZEDAŻY."Przyszło nam żyć w ciekawych czasach" - spełnia się stare chińskie przysłowie, a w zasadzie przekleństwo. Od trzech lat niespodziewane, a często również katastrofalne zdarzenia sypią się jak z rogu obfitości. Ludzie biznesu, menedżerowie sprzedaży i handlowcy odczuwają lęk przed trudnymi do przewidzenia, nieznanymi konsekwencjami mieszanki zagrożeń zdrowotnych, klimatycznych, geopolitycznych i gospodarczych. Historia uczy, że w takich sytuacjach niektóre firmy ponoszą wielkie straty lub wręcz bankrutują, a inne firmy w tym samym czasie budują wielkie fortuny.
Od 2020 roku zmiany przyspieszyły. W wielu branżach nie ma już powrotu do rozwiązań stosowanych przed pandemią, przed wojną, przed kryzysem energetycznym. Na dwunastej konferencji Morfologia Sprzedaży skupimy się na podsumowaniu zmian, które zaszły w sprzedaży i w gospodarce w stosowanych technologiach oraz zarysowaniu głównych kierunków, w jakich będzie szedł rynek, narzędzia i technologie sprzedażowe.
TEMATYKA PRELEKCJIW porannym pakiecie prelekcji zaczniemy od podsumowania trendów w sprzedaży w ostatnich latach. Jakie elementy stały się nową codziennością dla handlowców? W jakim kierunku technologicznie i organizacyjnie będzie zdążała sprzedaż, żeby podążać za zmianami w zwyczajach zakupowych klientów B2B? Przez ten temat poprowadzą widzów doświadczeni konsultanci i trenerzy sprzedaży -
Piotr Płóciennik i Jacek Czarnowski, jednak nie w formie standardowej prelekcji, ale podczas moderowanej dyskusji z uczestnikami. Jako druga wystąpi ekspertka budowy marek osobistych w sieciach społecznościowych -
Angelika Chimkowska. Jej wystąpienie będzie poświęcone znaczeniu budowy marek osobistych w działaniach handlowców oraz trendom w sprzedaży i marketingu na portalu LinkedIn.
W drugiej części konferencji będą miały miejsce trzy wystąpienia. Pierwsze będzie dotyczyć tematu powodującego wiele emocji związanych z wynikami eksperymentu przeprowadzonego ostatnio w Wielkiej Brytanii.
Łukasz Gajek - dyrektor sprzedaży i marketingu firmy konsultingowej Lee Hecht Harrrison Polska - przedstawi wyniki globalnych badań opartych na wywiadach z 30.000 pracowników z 25 krajów, dotyczących wdrożenia czterodniowego tygodnia pracy. Przedstawi szanse i ryzyka związane z tego typu rozwiązaniem. Drugie wystąpienie będzie poświęcone długofalowej motywacji handlowców i menedżerów sprzedaży.
Tomasz Kalko - członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców - opowie, jakie elementy dobrostanu psychicznego mogą dawać napęd ludziom zatrudnionym w sprzedaży. Ostatnia prelekcja przed lunchem to wystąpienie o tym, jak technologie mogą pomagać handlowcom na styku z klientem.
Anna Małecka - Business Development Director z firmy Sare - przedstawi, jak zmienia się komunikacja on-line z klientami przekształcając się w wielokanałowe dotarcie do odbiorców.
Po lunchu odbędzie się panel dyskusyjny, który poprowadzi twórca i organizator konferencji Jacek Czarnowski. Panel będzie poświęcony pytaniom: Czy handlowiec to gatunek wymierający? Czy technologie całkowicie zastąpią człowieka w sprzedaży?
Ostatni pakiet wystąpień rozpocznie
dr Marcin Wroński ze Szkoły Głównej Handlowej, z prelekcją dotyczącą inflacji, jej genezie oraz próbą odpowiedzi na pytanie - czy inflacja zostanie z nami na dłuższy czas? Na koniec wystąpienie
Rafała Żaka - autora wielu książek i doskonałego mówcy biznesowego, potrafiącego łączyć humor z wartościami merytorycznymi swoich wystąpień. Rafał Żak będzie się zastanawiał, czy handlowcy mogą uratować świat przed zagrożeniami klimatycznymi, energetycznymi i ekologicznymi.
Organizatorzy i partnerzy konferencji przygotowują jak zwykle sporo niespodzianek i prezentów, uczestnicy będą mogli wziąć udział w konkursach i wygrać interesujące nagrody.
Konferencja odbędzie się 17 maja 2023 w Gdańsku w Olivii Star przy al. Grunwaldzkiej 472C (34 piętro).