Chcesz zrobić sobie wyjątkowy tatuaż lub/i piercing i jednocześnie wesprzeć ważny cel?
Dołącz do nas 25 października na wielkim charytatywnym WALK-IN DAY pod hasłem INK IT LOUD, którego inicjatorem i organizatorem jest Hard Rock Cafe Polska!
To już druga edycja naszej akcji w zeszłym roku udało nam się zebrać blisko 48 tysięcy złotych, które trafiły do Fundacji W związku z Rakiem. W tym roku chcemy powtórzyć ten sukces i jeszcze głośniej mówić o profilaktyce oraz wsparciu osób zmagających się z nowotworami.
Co czeka na Was 25 października w Hard Rock Cafe Gdańsk?
Utalentowani artyści tatuażu przygotują specjalne projekty dostępne tylko tego dnia, bez zapisów. Wzory zaprezentujemy Wam około dwa tygodnie przed wydarzeniem, wraz z cenami.
Cały dochód z tatuaży zostanie przekazany bezpośrednio na rzecz Fundacji W związku z Rakiem.
Na miejscu znajdziecie także strefę z drobnym poczęstunkiem, napojami bezalkoholowymi i materiałami edukacyjnymi fundacji.
Do udziału w gdańskiej edycji zaprosiliśmy:
Sztorm Tattoo: Oriana Paul, Narusz Mi Skórę, Bko Tattoo ,Paweł Mocek, Nava Tattoo oraz wyjątkowy tatuaż lub/i piercing - Ania Błaszczyńska
Rock'n'roll Tattoo: Serpenti Ink, Crying Hound, Sansara Ink, Marta Sawoni, Łukasz Chomski - będą z nami w Hard Rocku, a będzie można również dołożyć się do akcji w samym studio, gdzie inni tatuatorzy również biorą udział w akcji!
Master Margarita Tattoo
Sponsorami i partnerami akcji INK IT LOUD 2025 są: EMKA, El Cartel, Barber DTS, ARIF, dziaraj.pl, Neba, Joy in me, Coca-Cola, Inka, 4 Szpaki, uPacjenta oraz już po raz drugi Ania Kruk.
Kiedy? 25 października, godz. 10:00
Gdzie? Hard Rock Cafe Gdańsk, ul Długi Targ 35/38
Kto może wziąć udział? Każdy powyżej 18. roku życia, kto chce zrobić sobie tatuaż i wesprzeć naszą akcję!
Płatność wyłącznie gotówką, bezpośrednio do puszek Fundacji.
Akcja odbywa się tego samego dnia również w Hard Rock Cafe Warsaw, Hard Rock Cafe Wrocław oraz w partnerskim studiu FOX Tattoo w Krakowie. Szczegóły i listy artystów znajdziecie na profilach społecznościowych poszczególnych lokalizacji.
Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.