2018-02-21 07:40
Co bedziecie nieuki robić? - zapiszecie sie do solidarnosci?
2018-02-21 07:53
Będą pracować u ciebie. Janusza zatrudnienia. A ty pewnie ich naciagniesz i będziesz cebulowac z kasą. Ale nie ma się co dziwić jak pracodawca przed emerytura ubecką.
2018-02-21 08:16
Ale dlaczego?
2018-02-21 08:21
Nie wiedziałam że grają tam amatorzy tym bardziej mi się podobało gratuluję dla wszystkich Chodź panie mogły mówić głośniej
2018-02-21 11:39
Dziękujemy za opinię postaramy się popracować nad głośnością.
2018-02-27 15:24
Tak, świetna gra aktorska! I reżyseria też.
2018-02-21 08:34
Trafiła w punkt. Choć nie pracuję w Call Center zaczęłam zastanawiać się nad swoim życiem.
2018-02-27 15:25
Zgoda!
2018-02-21 09:04
Myślę że aktorzy trafili w punkt. Jasny przekaz. Jasno wszystko określone. Sztuka dość statyczna poza podróżnikiem, jedną osobą która była najbardziej energetyczna ze wszystkich, dzięki czemu nie było wszystko grane na
Myślę że aktorzy trafili w punkt. Jasny przekaz. Jasno wszystko określone. Sztuka dość statyczna poza podróżnikiem, jedną osobą która była najbardziej energetyczna ze wszystkich, dzięki czemu nie było wszystko grane na jedna nutę. Postać głównego bohatera siedzącego na krześle całkiem fajna. Jedyny minus to gra kobiet bo mówiły czasem za cicho i jedna trochę jak by recytowała. Chętnie bym poszła jeszcze raz. Bardzo się zdziwiłam że tam graja sami amatorzy. Jak tak jest naprawdę to wielkie gratulacje, gdyż byłam na niejednych "profesjonalistach" którzy zostają w tyle za tą czwórką
2018-02-21 10:10
Ale reżyser to chyba zawodowiec? Chociaż nigdzie nie mogę znaleźć informacji o jego wykształceniu czy doświadczeniu artystycznym.
2018-02-21 15:31
Reżyser też amator - aż się wierzyć nie chce! Byłam na ich kilku przedstawieniach i uważam, że są świetni!!!
2018-02-21 10:16
Gdyby ludzie nie hałasowali, nie wchodzili w trakcie i nie pukali do drzwi(!!!!) i faktycznie wyłączyli telefony (kilka wibracji....), to by Pani wszystko słyszała. Menadżerka nie recytowała, taką miała rolę ;) Przecież była gra gestów i mimiki ;-) Drobny szczegół, a jak zmienia postać rzeczy... ;)
2018-02-21 14:09
Widać byłyśmy na innych przedstawieniach. Zdecydowanie nie było słychać - porównując do mężczyzn którzy widać że się sobą (rolą) bawili. Postać o której mówię siedziała na kanapie i na samym początku nie słuchała Piotra tylko mówiła z automatu. Potem się rozkręciło, podobnie z szefową na samym początku sceny.
2018-02-21 10:32
Swoją drogą to rozumiem jeszcze kobiety że mogą pracować w takim miejscu, ale dla faceta to praca jak męska pielęgniarka.
Mały trick: jak ktoś nie chce żeby ich nękali telemarketerze to na początku rozmowy warto powiedzieć "Nie zgadzam się na nagrywanie rozmowy". Czarodziejskie zaklęcie które kończy rozmowę.
2018-02-21 10:35
Jeżeli na drzwiach wisi karteczka "nie przeszkadzać, trwa seans", to znaczy, że NIE NALEŻY PRZESZKADZAĆ, a takie nerwowe stukanie niestety niesie się po całej sali i rozprasza nie tylko widownię, ale i aktorów. Już nie wspomnę o późniejszym przebijaniu się przez oglądających. Czyżby pierwszy raz na seansie?
2018-02-21 10:47
A na marginesie to bez względu na infolinie to ludzie TOTALNIE NIEKOMPETENTNI z wrytymi w głowę regułkami nie słuchający co się do nich mówi..... A później są narzekania że to ludzie dzwoniący są opryskliwi agresywni i
A na marginesie to bez względu na infolinie to ludzie TOTALNIE NIEKOMPETENTNI z wrytymi w głowę regułkami nie słuchający co się do nich mówi..... A później są narzekania że to ludzie dzwoniący są opryskliwi agresywni i wulgarni. Bo jak można być cierpliwym i miłym jak dzwoniąc z prośbą o pomoc trzeba przebrnąć przez 10 min. "lokowanie produktu" przez automat....a konsultant zamiast rozwiązać problem to go pogłębia i stosuje najprostszy sposób..."spychoterapie" Nie dziękuje...nie korzystam z infolinii.....:) Oczywiście abstrahując do sztuki to chyba nie chce doświadczyć tego w teatrze co na codzie jest nam zapodawane:)
2018-02-21 11:12
z ludźmi tak samo, jak byś chciał, aby rozmawiano z Tobą. Jeśli jesteś wulgarnym i opryskliwym chamem, to czego oczekujesz z drugiej strony? Że ktoś Ci będzie życzył zdrowia i miłego dnia?
2018-02-21 11:42
A sztuka jest uniwersalna, Call Center to tylko jedno z miejsc, gdzie człowiek może się wyalienować.
2018-02-21 11:43
2018-02-21 14:08
call center jest tu tylko jako przykład bezcelowej i bezsensownej pracy i alegoria wypalającej mózg rutyny i dobijającej nudy
2018-02-21 11:01
Mam wrażenie że łukasza ( autor ,,recenzji" ) nie było na tym spektakl. Kolejny raz pisana od szablonu.
2018-02-21 11:44
I co więcej bardzo trafnie opisał tę jednoaktówkę. Nie zdradził fabuły a zwrócił uwagę na jej sens. Everyman - to jest to.
2018-02-21 14:29
a ja się zgadzam z tą recenzją - nie ma wątpliwości że był i że siedział w pierwszych rzędach ;)
2018-02-21 11:03
Dziękuję za tak pozytywne przyjęcie, wspaniale się grało dla takiej wdzięcznej publiczności. Romek Włodkowski jest świetnym reżyserem, mam nadzieję na jeszcze niejeden spektakl pod jego przewodnictwem, i w towarzystwie tych aktorów!
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.