2017-01-24 18:37
Zgadzam się z poprzednim wpisem w zupelnośći. Nuda i tyle. Podobał mi się Pinkerton, ale pani Butterfly nie pasowała ani do niego, ani do tej produkcji. Wykonanie trąciło myszką, jedynie momenty byly ładne. Generalnie nie.
2017-01-23 16:19
Zrobić z tak pięknej opery Pucciniego coś tak nudnego, powolnego do granic wytrzymałości percepcji to naprawdę sztuka. Dlaczego nikt z realizatorów nie zwrocił uwagi na próbach, że jest za wolno. Ze nie ma nerwu, że
Zrobić z tak pięknej opery Pucciniego coś tak nudnego, powolnego do granic wytrzymałości percepcji to naprawdę sztuka. Dlaczego nikt z realizatorów nie zwrocił uwagi na próbach, że jest za wolno. Ze nie ma nerwu, że akcja stoi. Zero dramatyzmu, wyrazistości w momentach, które wymagają szybszego tempa i podkreślenia. Gdzie był pan dyrektor Kunc? Szkoda tylko gdańskich melomanów. Katować ich tak źle wykonanym dziełem! Słyszalem różne produkcje ?Butterfly", ale czegoś takiego nigdy!
Wokalnie najlepszy pan Skałuba. Niedouczony Sharpless, niebrzmiąca Suzuki, reszta panów tez niesłyszalna. Słabo....
2017-01-22 20:17
Naresżycie na deski Opery Bałtyckiego wraca klasyka
2017-01-22 11:53
Trzeba nazwać po imieniu - nuda!
2017-01-21 18:54
Kaja się zgodził na wykorzystanie jego kostiumu ?
2017-01-21 16:37
co to znaczy "semi-stage"? po polsku to nie jest.
2017-01-21 14:13
"(...) śledzimy przez dobre kilkanaście minut wschód słońca". W życiu nie było żadnych "kilkunastu" minut, fakt było długo, ale nie żadne kilkanaście minut.
Poza tym, ta inscenizacja miała być z założenia
"(...) śledzimy przez dobre kilkanaście minut wschód słońca". W życiu nie było żadnych "kilkunastu" minut, fakt było długo, ale nie żadne kilkanaście minut.
Poza tym, ta inscenizacja miała być z założenia semi-stage, nikt nigdy nie pisał czy mówił o żądnej wersji koncertowej. Zgodzę się że wyszła skromna ale bardzo fajna
wersja sceniczna.
No i Pani Janasik . . . . . . już się boję przyszło tygodniowego "Strasznego Dworu" :-/
2017-01-21 13:44
Czym różni się semistage od stage?
Warto poszerzyć słownictwo muzyczne. Żeby specjalizować się w ocenie przedstawień operowych trzeba mieć większą wiedzę.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.