Dodaj opinię

Opinie (59) ponad 10 zablokowanych

  • Chyba nie wyjdzie ten festiwal ... (2)
    3 tygodnie
  • Mam już bilety na środę (5)
    Wg mnie spoko cena jak za taką przyjemność :)
    Ola
    3 tygodnie
    • Gratuluję (3)
      ale mam pytanko, na kebaba idziesz przed degustacją czy po?
      Cena owszem spoko tylko pamietaj że to będzie degustacja a nie posiłek
      3 tygodnie
      • aha ok, dzięki za informację. Już biegnę oddać bilet i żądać zwrotu "piniendzy"
        3 tygodnie
      • Na kebaba zawsze idzie się po, bo najpierw je się to co jest smaczniejsze. Ostatnio byłem w fino, tak kosztowało po 129zl za osobę i tez trzeba było isc na kebaba po kolacji. Nic nadzwyczajnego.
        M
        3 tygodnie
    • korona
      I koronawirusa masz w gratisie ! Gites !
      3 tygodnie
  • Chcą uhonorować piwną rewolucję, a robią to we współpracy z przyzwoitym, ale jednak koncerniakiem od Carlsberga. Trochę XD
    3 tygodnie
    • A co jest zlego w piwach koncernow? Nie rozumiem tej hipsteriady. (2)
      Normalnego piwa nie mozna wypic/pochwalic bo od razu hurr-durr ze "nie kraftowe".

      Niskonakladowe piwa w wiekszosci wcale nie sa dobre. Do tego dochodzi fakt, ze male browary maja bardzo nierowna produkcje. Nie stac ich na wieloletnich kiperow, dokladna analize slodu, selekcjonowanie chmielu. Ot wrzuca do kadzi to, co akurat udalo sie od rolnika kupic. Rzadko kiedy wychodzi cos godnego uwagi.
      3 tygodnie
      • Z większością jest to nie tak, że to słabe piwa są. Grimbergen jest niezły, ale jako koncerniak nie zgrywa się z uhonorowanie piwnej rewolucji, a więc kraftu. Czytamy ze zrozumieniem. A co do reszty komentarza o wyższości koncerniaków nad kraftem, to ok boomer. :D
        3 tygodnie
      • Co za pierdoły wypisujesz. Po co w małym browarze "wieloletni" kiper? Selekcjonowanie chmielu? Coś ci się obilo o uszy ale tak na prawdę g... wiesz. Składniki od rolnika? Gościu, nie ośmieszaj się, bo udajesz znawcę, ale słabo to wychodzi. Gwoli ścisłości -mam w du..hipsteriade i całą ta pseudo piwną "rewolucję" ale nie wypisujemy bzdur
        3 tygodnie
    • Przyzwoitym? Nie żartuj!
      Daleki jestem od cudowania, na co dzień pijam "zwykłe" piwa, a modne "crafty" mnie nie interesują, ale Grimbergen to wyjątkowy szit!
      Trw
      3 tygodnie
  • W końcu coś się zmienia (2)
    Najwyższy czas skończyć z durnym papugowaniem zachodu, zwłaszcza, że Polska to kraj o wspaniałych piwnych tradycjach co do których wino nie ma w ogóle startu. Co szczególnie istotne to w przypadku piwa mamy niesamowitą różnorodność - odpowiednia kombinacja słodów, chmieli, drożdży i leżakowania sprawia że mamy ponad 100 piwnych gatunków, w przeciwieństwie do snobistycznego kwasitrunku - wina, gdzie jedyny podział to mniej lub bardziej kwaśne, słodkie itp. I to przy piwie foodpairing ma prawdziwy sens - na każdą potrawę możesz dobrać odpowiednie piwo. No i nie musisz pajacować że jesteś wielkim znawcą - nikt cie nie potępia dlatego że wolisz pilsa od lambica. Pozdrawiam miłośników piwa.
    Batu
    3 tygodnie
  • ja tam lubię delikatną goryczkę i aksamitny słodki finisz Falsberga (2)
    3 tygodnie
  • Tytuł po angielskiemu (5)
    to i artykuł po ichniemu powinien być! Tak ciężko nazwać to wydarzenie po naszemu? Nie idę.
    A nawiązując do piwa, czasem człowiek ma ochotę napić się jakiegoś dobrego zimnego piwka. Idę do sklepu, patrzę sobie na te ceny piw i wychodzę z wiskaczem ;)
    3 tygodnie
  • Bez rurek i ajfona wpuszczą tam? XD
    3 tygodnie
  • .
    Grimbergen to perfumy nie piwo
    .
    3 tygodnie
  • Kupuję w sklepie piwo i kiełbasę, standardowe, pyszne połączenie.
    3 tygodnie
  • Duża odwaga* (* można zastąpić innym słowem) organizować teraz masową imprezę... (4)
    to, że nie ma aktualnie zachorowań w 3city nic nie oznacza. W każdym z miejsc gdzie teraz są, dzień wcześniej też nie było. Pamiętajmy jaki jest czas inkubacji tego paskudztwa. A do tego wystarczy jedna na razie bezobjawowa osoba lubiąca piwo, która postanowi sobie wpaść na festiwal albo inny koncert...
    rozważny Piotr
    3 tygodnie
    • Siedź w domu i wciągaj makaron! (2)
      I cicho bądź.
      Trw
      3 tygodnie
      • I tu zgadłeś! Np. pappardelle all'anatra
        Oczywiście makaron mojego własnego wyrobu. Fantastyczna rzecz. Do tego naprawdę niezłe wino... Gotowanie to moja pasja od 30 lat. I co Pan na to Panie Trw?
        3 tygodnie
      • Taka myśl
        Stanisław Lem rzekł kiedyś: "Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu i**otów, dopóki nie poznałem Internetu".
        3 tygodnie
    • Idz, Idz trochę alkoholików w Polsce będzie mniej
      3 tygodnie

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii