Opinie (146) 2 zablokowane

  • (8)

    Powinien być bezpłatny na stałe. Ile można drenować portfele Kowalskich?

    • 29 29

    • Wysztko (2)

      Powinno być za darmo. Idz do mopsu

      • 4 2

      • Powinno byc za darmo dla tych ktorzy dali na niego środki czyli podatników a nie tylko urzedników, których podatnicy sa szefami. Bez podatników nic by nie było

        • 0 0

      • Nic nie jest za darmo. Jakbym miał wybrać darmowy parking czy nowy "darmowy" chodnik w dzielnicy to wybrałbym to drugie.

        • 2 2

    • Odwrotnie. (1)

      Tramwaj powinien być bezpłatny. Parking powinien kosztować więcej niż taxi.

      • 8 6

      • Czyli twierdzisz, że utrzymanie tramwaju jest tańsze, niż utrzymanie parkingu?

        Ciekawe

        • 0 0

    • pomysl ktory nic nie zmieni.

      W tym momencie jest bezplatny i juz ciezko znalezc na nim miejsce(bylem raz jako petent urzedu miejskiego). Zaloze sie ze wiekszosc aut nalezy do pracownikow pobliskiego urzedu, banku i tak dalej. Czyli w tym wypadku

      W tym momencie jest bezplatny i juz ciezko znalezc na nim miejsce(bylem raz jako petent urzedu miejskiego). Zaloze sie ze wiekszosc aut nalezy do pracownikow pobliskiego urzedu, banku i tak dalej. Czyli w tym wypadku parking nie spelnia swojej funkcji jako miejsca gdzie ludzie potrzebujacy zalatwic swoje sprawy moga zostawic auto. Tak dla parkingow P&R ale nie w centrum. Czy jakas dziennikarzyna moze sie zainteresowac jak dziala pieyrowy parking przy ulicy Jana z Kolna (jakie oblozenie, jakie ceny, kto tam parkuje)

      • 0 0

    • Zapytaj

      Się swoich mocodawców z nowogtodziej ile jeszcze będą mój portwel drenować na swoje głupie pomysły i wojenki z drewniana szabelką przeciwko wszystkim. Ps dalej na fundusze ue czekamy :)

      • 6 1

    • Bzdura

      Po co parking P&R w centrum ??? Takie parkingi tworzy się na obrzeżach po to aby auta nie wjeżdżały do centrum - tak przynajmniej to funkcjonuje wszędzie ingdziej.

      • 8 0

  • To parking podatnikow

    Parking jest za pieniadze podatnikow wiec podatnicy powinni miec mozliwosc stawania tam.

    • 2 0

  • Głupi pomysł ...

    ... na dodatek.pozbawiony logiki.
    Pytanie nr jeden: dlaczego ktoś z najtańszym biletem mógłby tam parkować cały dzień, a ktoś bez biletu tę kwotę miałby płacić za każdą godzinę? Już widzę ludzi kasujących bilet

    ... na dodatek.pozbawiony logiki.
    Pytanie nr jeden: dlaczego ktoś z najtańszym biletem mógłby tam parkować cały dzień, a ktoś bez biletu tę kwotę miałby płacić za każdą godzinę? Już widzę ludzi kasujących bilet tylko po to, żeby stać tam bez opłaty godzinowej.
    Pyanie drugie: dlaczego faworyzować mielibyśmy tram, bus, SKM, a nie pieszego, hulajnogę, rower?
    Bzury na resorach.

    • 1 0

  • Miasto jedno całe piętro (3)

    Chce za darmo(!!!!) wynająć urzędowi marszałkowskiemu bez opłat dla pracowników! Wszystko jest w BIP, niech redakcja sobie sprawdzi. Urzędnicy będą mieć za darmo, cała reszta będzie płacić

    • 30 3

    • I bardzo dobrze !!

      • 0 0

    • To miasto czy Urzad Marszałkowski? (1)

      Wiesz, że to nie to samo? Prawda?

      • 9 7

      • Miasto urzędowi marszałkowskiemu

        Ola jest właścicielem budynku

        • 3 3

  • Miasto wydało ? A co to oznacza , że miasto ma własne pieniądze ? Czy też dysponuje pieniędzmi z podatków czyli nie swoimi tylko naszymi !!!! A co za tym idzie pieniądze takie powinny być przede wszystkim spożytkowane

    Miasto wydało ? A co to oznacza , że miasto ma własne pieniądze ? Czy też dysponuje pieniędzmi z podatków czyli nie swoimi tylko naszymi !!!! A co za tym idzie pieniądze takie powinny być przede wszystkim spożytkowane na potrzeby mieszkańców a nie mnożyć zyski !! Może mieszkańcy wolą darmowe miejsca postojowe a miasto w chytrości swej chce na tym biznes robić ? Tak więc może warto zapytać prawdziwych płatników co chcieli by mieć za swoje podatki ? No chyba że idąc w ślad za kolejnymi rządami pogodzimy się się z tym że władze o wiele lepiej wiedzą co nam , płatnikom podatków , jest najbardziej potrzebne !!!

    • 1 0

  • (3)

    . pomysł z artykułu śmierdzi dyskryminacją. Z jakiej paki mam płacić, gdy jadę do urzędu załatwić sprawę, a jakiś typ który stoi cały dzień i potem buja się tramwajem nie? Niech sobie z domu idzie na tramwaj pieszo.

    • 29 8

    • Niekoniecznie. Można podzielić. Powiedzmy jeden poziom pod P&R, reszta normalnie lub na odwrót lub po połowie.. Kwestia do dogrania

      • 0 0

    • (1)

      Z takiej, że zapłacisz więcej za parkowanie w SPP.

      • 4 3

      • No i? Albo będzie tyle samo płatne dla wszystkich albo wcale.

        • 0 0

  • Takie parkingi tak ale na przedmieściach. (3)

    Dojeżdżając pod ten parking przebrnęło się już przez wszystkie poranne korki. Kto normalny zostawi tu auto by na luzie już podjechać do Wrzeszcza :) taki parking powinien stać w Lipcach z przesiadką na kolej Polregio i w innych tego typu miejscach.

    • 66 5

    • W Legionowie taki parking jest przy stacji

      • 1 0

    • To trzeba jeszcze wydłużyć SKM przynajmniej do stacji Gdańsk-Lipce żeby miało to sens (1)

      • 6 0

      • no cóż, tymczasem władze miasta myślą - po co? przecież tam nikt nie mieszka!

        • 1 0

  • Miejsca w centrum potrzebne są dla przyjeżdżających do centrum

    Pchać się rano w korku do centrum, żeby tam zająć miejsce na cały dzień pracy+dojazd tam i z powrotem? Kto z pracujących we Wrzeszczu oddalonym o 10 min jazdy pisałby się na coś takiego? To dla dojeżdżających do centrum brakuje miejsc parkingowych. Park&Ride ma sens w sypialnianych dzielnicach, a nie tu.

    • 1 0

  • (16)

    Jeśli parking będzie w cenie parkowania na mieście to będzie stał pusty. Skoro cena za godzinę parkowania będzie taka sama, to każdy będzie wolał podjechać pod miejsce docelowe a nie na parking a potem drałowac z buta, tracić czas i płacić za dłuższy postój.

    • 153 5

    • Teoria nie do końca prawdziwa - na miejscu docelowym trzeba będzie też zapłacić za parking. (2)

      • 1 11

      • (1)

        No tak. Ale parkujesz krócej. Podjezdzasz, załatwisz sprawe i odjezdzasz bez koniecznosci dralowania pieszo przez pol miasta

        • 9 0

        • to jest tylko kwestia ilosci aut w centrum

          jesli bedzie za duzo, to zapełnia sie parkingi dalsze

          • 0 0

    • Dlatego jedynym i sensownym rozwiązaniem (5)

      Jest likwidacja miejsc parkingowych celem przeznaczenia ich na szersze chodniki i na zieleń co zmusic niejako kierowców do parkowania na parkingu kubaturowym. Niestety mamy wielu ludzi którzy nie liczą się z niczym i z

      Jest likwidacja miejsc parkingowych celem przeznaczenia ich na szersze chodniki i na zieleń co zmusic niejako kierowców do parkowania na parkingu kubaturowym. Niestety mamy wielu ludzi którzy nie liczą się z niczym i z nikim, tylko samolubni myślą jedynie o sobie w związku z czym zmuszeni jesteśmy do stawiania milionów słupków oszpecających miasta i podnoszących koszty remontów w związku z czym wiele miejsc wciąż tego remontu doczekać sie nie może

      • 17 30

      • (4)

        Likwidacja miejsc parkingowych i celowe utrudnianie życia kierowcom aut w mieście nie jest i nie będzie sensowne. Posiadacze aut nie mają ich, bo płacenie za eksploatację i stanie w korkach to ich hobby. Auta mają, bo

        Likwidacja miejsc parkingowych i celowe utrudnianie życia kierowcom aut w mieście nie jest i nie będzie sensowne. Posiadacze aut nie mają ich, bo płacenie za eksploatację i stanie w korkach to ich hobby. Auta mają, bo muszą się przemieszczać do pracy, w pracy lub prywatnie. Komunikacja miejska im w tym nie pomoże, bo to niemożliwe żeby docierała wszędzie i o każdej porze. Rower? No fajnie, ale kończy się na tym, że pierwszy mróz, deszcz i 90% ludzi przesiada się do swoich aut. Większość z miejskich kolarzy ma nawet problem z przejechaniem trasy Redłowo - Wielki Kack, a co dopiero codzienna jazda do pracy w zimnym deszczu lub upale. :D
        Gdańsk i Gdynia popełniły podstawowe błędy: zabudowały centra ponad miarę pozwalając na stawianie CH (Forum, Batory), a dopiero potem szukając rozwiązania na problemy, które na siebie same sprowadziły.
        Chcecie mieć mniej aut na centrach miast? W takim razie musicie zdecentralizować i zinformatyzować urzędy i zbudować bardzo sensowną i wydajną alternatywę w postaci transportu zbiorowego na linii parking park& - kierunek docelowy linii tramwajowej/autobusowej/kolejowej.
        Samym "karaniem" ludzi, którzy muszą dojechać do pracy autami nic się nie wskóra.

        • 18 5

        • Wskóra się (3)

          Nowy parking powinien dać oddech miastu. Na początek powinno się usunąć tyle miejsc parkingowych z ulic starego miasta ile jest na tym nowym obiekcie, a za parkowanie powinna być konkretna opłata. Zupełnie mnie nie

          Nowy parking powinien dać oddech miastu. Na początek powinno się usunąć tyle miejsc parkingowych z ulic starego miasta ile jest na tym nowym obiekcie, a za parkowanie powinna być konkretna opłata. Zupełnie mnie nie obchodzą przyzwyczajenia ludzi, to nie karanie ale normalność. Jak zwrócisz uwagę na to co się dzieje w mieście to jest patologia. W takiej Austrii np. w centrach miast są deptaki współdzielone z tramwajami. Nigdy tam nie poczułem się zagrożony, a u nas nawet na chodniku, na którym nie powinno być ruchu poza pieszym, ciągle się trzeba oglądać. Ludzie powinni zrozumieć, że do miasta jedzie się transportem publicznym, bo tak jest taniej, szybciej, ekologiczniej. Na teraz jest dokładnie odwrotnie. Wystarczy popatrzeć co się dzieje o 7:30 na Armii Krajowej. Włodarze miasta może kiedyś to zrozumieją, ale na razie chyba im do tego daleko.

          • 5 7

          • Ciebie nie obchodzą nasze przyzwyczajenia, nas nie obchodzi twoje poczucie zagrożenia.

            • 2 2

          • (1)

            Jak tylko nie ma drogi rowerowej, to akurat na chodniku trzeba sie oglądać, za rowerami i hulajnogami elektrycznymi

            • 5 2

            • A za to dziękuj już naszym prawodawcom.

              Wywalony ze świętego asfaltu? Problem solved.

              • 1 4

    • (3)

      osobiście chyba wolałbym jechać na parking gdzie mam pewność, że będzie wolne miejsce i się przejść, ale chyba nie ma problemu żeby nadal była opcja podjechania pod cel podróży i zaparkowania. Problem się zaczyna kiedy

      osobiście chyba wolałbym jechać na parking gdzie mam pewność, że będzie wolne miejsce i się przejść, ale chyba nie ma problemu żeby nadal była opcja podjechania pod cel podróży i zaparkowania. Problem się zaczyna kiedy pod punktem docelowym nie ma wolnego miejsca i dzbany parkują w miejscach niedozwolonych "bo ja tylko na chwilę" "bo nie ma innych miejsc". No teraz właśnie są inne miejsca.

      • 3 1

      • (2)

        Odkad na mieście parkowanie jest platne to nie ma problemu ze znalezieniem wolnego miejsca. Dlatego ten parking bedzie stal pusty. Nikt nie będzie tam parkowal tylko po to aby przejsc sie z buta przez pol miasta, tracic czas i w efekcie zaplacic wiecej. Spojrz na szkieletora. Stoi pusty

        • 6 0

        • (1)

          Dokładnie to widac na ul. Dlugie ogrody. Jak tylko zrobili płatne parkowanie to w koncu można jak człowiek zaparkować

          • 1 2

          • A na łąkowej i okolicznych ulicach brak miejsc. Te strefy parkowania to jest tylko przesuwanie problemu ze wzmożoną siłą gdzie indziej.

            • 4 0

    • Miasto jakis czas temu zapowiedzialo

      Ze po wybudowaniu parkingow kubaturowych beda stopniowo likwidowane miejsca parkingowe przy ulicach w srodmiesciu
      Takze kwestia czasu kiedy miejsca zaczna znikac - zyskaja piesi, bedzie przyjmniej bezpieczniej, mniej halasu, smorodu itp
      A to zmusi kierowcow do parkowania na parkingach kubaturowych

      • 3 5

    • już mogę to napisać

      będzie stał pusty...

      • 9 1

    • Tak jak to ma miejsce w przypadku szkieletora

      • 21 0

  • Park&ride powinny być na przedmiesciach (8)

    Co to za pomysły żeby były w centrum xD
    Gdańsk jest zacofany komunikacyjnie, nawet nie ma planów na rozbudowę komunikacji w stronę park&ride. Bo po co, ludzie ze wsi niech się męczą, tylko to głównie ludzie ze wsi pchają się autami do miasta.

    • 66 15

    • To nie do końca centrum (5)

      Tzn. oficjalnie tak, ale de facto Gdańsk ma centrum rozłożone wzdłuż trasy SKM i tyle samo (jeśli nie więcej) ludzi jedzie na północ - do Wrzeszcza, Oliwy czy na Przymorze.

      To jest południowa granica sieci

      Tzn. oficjalnie tak, ale de facto Gdańsk ma centrum rozłożone wzdłuż trasy SKM i tyle samo (jeśli nie więcej) ludzi jedzie na północ - do Wrzeszcza, Oliwy czy na Przymorze.

      To jest południowa granica sieci tramwajowej i SKM. Gdyby sieć tramwajowa dochodziła np. do Pruszcza czy Oruni, to Park&Ride powinien być tam, ale skoro dochodzi tylko do Urzędu Wojewódzkiego, to Park&Ride w tym miejscu ma sens.

      • 8 4

      • Haha niezłe

        Ludzie ze wsi nie pojadą tramwajem bo covid.
        Druga sprawa to auta urzędników. Urzędnicy powinni jechać tramwajami.
        Na ludzi ze wsi jedyny sposób to zakaz wjazdu dla diesli absolutny. Nie oszukujmy się ale gro rolników jeździ dieslami po mieście. Potrafią stać nawet 10 minut z włączonym silnikiem aby nie płacić za parming.

        • 0 2

      • Dokładnie tak jak mówisz. (3)

        A tak parking stoi sobie na wjeździe do centrum i wjazd do centrum samochodem i tak zapycha sam wjazd.. Więc taki bezsensowny pomysł, a raczej klepnięty pod urzędników.
        Duży bezpłatny P+R powinien być po prostu na

        A tak parking stoi sobie na wjeździe do centrum i wjazd do centrum samochodem i tak zapycha sam wjazd.. Więc taki bezsensowny pomysł, a raczej klepnięty pod urzędników.
        Duży bezpłatny P+R powinien być po prostu na każdym przystanku sypialnianym, np. PKM od Jasienia i dalej poza centrum, czy Chylonia i dalej. W stronę Pruszcza jest problem, bo SKM prawie nie jeżdżą, a osobna historia, że Pruszcz sam stoi w swoich korkach i dojechać tam do PKP to czasami tragedia.

        • 11 1

        • Wszystko cacy, gdyby te parkingi nie zmieniły się w 30s w miejsca dla mieszkańców okolicznych bloków... (2)

          • 1 2

          • Dlatego w Warszawie żaden samochód (oprócz elektryków) nie może stać na P+R między 2:30 a 4:30 (1)

            • 4 1

            • Bo elektryk to nie samochód, tylko urządzenie do przemieszczania jak mikrofalówka do gotowania, dobry kucharz gotuje na ogniu.

              • 4 1

    • Ludzie że wsi nich się pchają ale do obory

      Nam miastowym nie potrzeba smrodu ich tdikow na oleju opałowym jeżdżących.

      • 1 3

    • Pan Jarosław jest rąb...

      Nie słuchajcie czytelnika....nikomu bezpłatny nie przeszkadza ale jeden lamus znalazł w tym problem . Jarosław idź się zaszczep 20 dawka .

      • 3 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.