2015-03-23 06:07
Dość już chińszczyzny, rozpadającej się w ręku... Dość.
2018-02-04 14:02
To jest na eksport zrobione gamoniu
2015-03-23 06:29
i nie wiń za to Chinczyków, tylko zamawiających produkt.
2015-03-23 22:02
i Lewis i Luwiiiss, czy jak tam sie te podróby nie nazywają.
SIada importer w samolot do Chińczyka idzie z nim na obiad i mówi za ile chce kupić parę spodni.
I Chińczyk mu daje albo totalne g*wno, albo
i Lewis i Luwiiiss, czy jak tam sie te podróby nie nazywają.
SIada importer w samolot do Chińczyka idzie z nim na obiad i mówi za ile chce kupić parę spodni.
I Chińczyk mu daje albo totalne g*wno, albo standardowe g*wno.
g*wno ma być, bo jak będzie za dobre, to nie kupisz za 3 miesiące następnej pary portków. A przecież moda się zmienia. Dzisiaj modne są z dziurą na kolanie, a jutro z przetarciami na d*pie i odbarwieniami na łydkach. A szkoda wyrzucić takie spodnie za 300, muszą kosztować 30 żeby nadążać za modą. Tu z pomocą przychodzi wyszydzany Chińczyk.
2015-03-23 08:37
Zdumiewającą jest bezdenna głupota ludzi - ale oczywiście najłatwiej swoją głupotą obciążyć Chińczyków.
2015-03-23 06:21
2015-03-23 06:27
2015-03-23 18:33
Oczywiście, że nie, w końcu cały świat zjechałeś, to wiesz.
2015-03-23 12:48
a zniknie tak samo szybko jak się pojawiła.
2015-03-23 10:26
2015-03-23 07:30
więc nie kupuj tandety - wtedy nikt nie będzie jej sprowadzał
2015-03-23 07:56
a w środku syf tandeta często. więc co mam popylać osobiście do kitajców po zakupy, czy jak?
2015-03-23 06:34
Jestem spokojniejszy gdy wiem, że tacy specjaliści jak Budyń i Bojan od dziesięcioleci kręcący się przy porcie (a właściwie przy pieniądzach za "nadzór") dalej trzymają rękę na pulsie i mają wpływ na rozwój portu.
2015-03-23 06:29
2015-03-23 06:18
a co z terminalem pasażerskim Westerplatte, który otwierano z hukiem by po roku już bez huku praktycznie przestał funkcjonować gdyż jedyny przewoźnik z niego korzystający zawiesił linię. (potem jeszcze z rok czy dwa coś
a co z terminalem pasażerskim Westerplatte, który otwierano z hukiem by po roku już bez huku praktycznie przestał funkcjonować gdyż jedyny przewoźnik z niego korzystający zawiesił linię. (potem jeszcze z rok czy dwa coś tam niby cumowało ale to też umarło) Przypomnę wam drodzy czytelnicy, że co prawda zarząd portu zmienił się od tego czasu i może ma świeże koncepcje ale w radzie nadzorczej siedzi dalej osobnik który nie potrafi zliczyć swoich mieszkań a za to zasiadanie inkasuje rok w rok niemałe apanaże. Cieszycie się dalej z nowej koncepcji rozwoju portu?
2015-03-23 06:23
2015-03-23 06:13
2015-03-23 07:53
I zadłużenie wzrośnie. Przecież o to chodzi.
2015-04-08 14:32
Jak chcesz wykożystacistniejącą infrastrukturę Głębokość toru wodnego na Martwej Wiśle to około 12,5 m. Statki oceaniczne obecnie mają zanurzenie 15,5m+
Jeśli mamy być konkurencyjni to musimy zacząć takie statki
Jak chcesz wykożystacistniejącą infrastrukturę Głębokość toru wodnego na Martwej Wiśle to około 12,5 m. Statki oceaniczne obecnie mają zanurzenie 15,5m+
Jeśli mamy być konkurencyjni to musimy zacząć takie statki móc obsłużyć.
Przekopanie Wisły , wygospodarowanie mijsca do obsługi takich statków będzie znacznie droższe niż budowa całkowicie nowego nabrzeża.
2015-03-23 17:18
Ale po Martwej Wiśle mogą pływać tylko statki o ograniczonym rozmiarze (zarówno jeśli chodzi o zanurzenie jak i długość czy szerokość). Rzeka stanowi też utrudnienie w sprawnym wprowadzaniu i wyprowadzaniu statków z
Ale po Martwej Wiśle mogą pływać tylko statki o ograniczonym rozmiarze (zarówno jeśli chodzi o zanurzenie jak i długość czy szerokość). Rzeka stanowi też utrudnienie w sprawnym wprowadzaniu i wyprowadzaniu statków z portu, przez co znacznie ogranicza się przepustowość portu. Z tego powodu rozbudowuje się Port Północny i powstają właśnie takie projekty jak powyższy.
2015-03-23 07:58
2015-03-23 10:19
Co masz konkretnego do wymienionych? Tylko nie pisz o "cegiełkach na stocznię", stale odgrzewany kotlet, jeszcze za czasów rządów SLD przez prokuraturę wyjaśniony, a opis śledztwa łatwo znaleźć w internecie.
Konkretnie, co?
2015-03-23 09:39
2015-03-23 10:14
2015-03-23 07:59
2015-03-23 08:06
Adamowicz na Prezytenta RP.
2015-03-23 09:33
Lepiej dla Gdańska by Paweł dalej był prezydentem miasta. Wystarczy popatrzeć na sąsiednią Gdynię by zobaczyć że w Gdańsku jest sporo lepiej
2015-03-23 09:58
Daj też Polsce doświadczyć rządów i prosperity pod rządami P. Adamowicza. Taki skarb, a ty go trzymasz tylko dla siebie.
2015-03-23 08:14
PR UM Gdynia juz w pracy
2015-03-23 09:03
Czemu nie zrobić spalarni ćmieci na tych terenach?
Przecież i tak są przeznaczone pod przemysłówkę, jak widać na załączonych planach. A od wielu lat te tereny są zdewastowane, niezagospodarowane i nie nadają
Czemu nie zrobić spalarni ćmieci na tych terenach?
Przecież i tak są przeznaczone pod przemysłówkę, jak widać na załączonych planach. A od wielu lat te tereny są zdewastowane, niezagospodarowane i nie nadają się pod zabudowę.
Byłoby względnie blisko do centrum, z którego pochodzi duża część śmieci i blisko do innych gmin woj. pomorskiego, z których rownież będą zwożone śmieci. I do tego część z nich można przewozić barkami, nie zwiększając korków na drogach.
2015-03-24 09:53
Jak spalarnia śmieci to koniecznie w centrum miasta, przemysłówa zabudowa nad najpiększymi plażami. A nowe osiedla budujmy na zadupiach za wzgórzami morenowymi!!!! Tam nie ma dróg , szkół , kościołów, za to blisko do
Jak spalarnia śmieci to koniecznie w centrum miasta, przemysłówa zabudowa nad najpiększymi plażami. A nowe osiedla budujmy na zadupiach za wzgórzami morenowymi!!!! Tam nie ma dróg , szkół , kościołów, za to blisko do hipermarketów.
Zamknijmy szkoły w mieście wybudujmy na obrzeżach. Niech śmiercią naturalną umrze istniejąca infrastruktura. ZAMKNIJMY SIĘ W GETTACH PSEUDOWIEJSKICH POD MIASTEM !!!! A NAD MOŻE MOŻNA ZAWSZE POJECHAĆ W CIEPŁE KRAJE:)
2015-03-27 11:57
Szkoly powinny być tam gdzie są dzieci. Jeżeli mieszkają na nowych osiedlach (na budowę ktrórych Urząd Miasta wydał zgodę) to tam powinny być szkoły. Wszyscy płacą podatki i chcą mieć dostęp do infrastruktury. To wina
Szkoly powinny być tam gdzie są dzieci. Jeżeli mieszkają na nowych osiedlach (na budowę ktrórych Urząd Miasta wydał zgodę) to tam powinny być szkoły. Wszyscy płacą podatki i chcą mieć dostęp do infrastruktury. To wina UM, że pozwala na niekontrolowany rozwój miasta, ale nie krzywdzmy z tego powodu dzieci, powinny mieć łatwy i bezpieczny dostęp do edukacji.
Co do spalarni - tereny portowe w Gdańsku (od Marynarki Polskiej do Stogów) i tak są terenami przemysłowmymi, nie nadają sie do zamieszkania lub rekreacji. Zresztą nikt tego nie planuje. Z drugiej strony są nie wykorzystywane i leżą odłogiem. Skoro technologia spalania smieci jest bezpieczna (tak twierdzi Adamowicz) to czemu nie zbudować własnie tam? Bliżej do źródła smieci ...
2015-03-23 12:11
Spalarnia powinna być tak jak wcześniej planowano w Wiślince koło oczyszczalni ścieków. - teren przemysłowy, wiatry przeważnie zachodnie wywiewałby dym nad zatokę, można byłoby zastosować metodę oczyszczania spalin mokrą
Spalarnia powinna być tak jak wcześniej planowano w Wiślince koło oczyszczalni ścieków. - teren przemysłowy, wiatry przeważnie zachodnie wywiewałby dym nad zatokę, można byłoby zastosować metodę oczyszczania spalin mokrą (dostęp do wody ) w Szadółkach jest to niemożliwe.
Ci z Wiślinki mają jaja (skutecznie protestowali) i dlatego spalarnia będzie w Szadółkach a dioksyny będą podtruwać mieszkańców okolicznych osiedli i centrum miasta
2015-03-25 16:04
na wizjach, planowaniu, audytach i szkoleniach robi się najlepszą kaskę, szczególnie jeśli płaci sektor państwowy bądź unia
2015-03-23 06:02
Piękna aranżacja, jakbym widział Dubaj a prezydent Paweł A. będzie szejkiem.
2015-03-25 15:37
Raczej Szwejkiem, jemu i tak wszystko jedno
2015-03-23 13:01
chyba Szogunem - hehehe
2015-03-23 09:43
2015-03-23 08:12
Troche szkoda ze robisz obciach swojej Gdyni, no ale nie ty pierwszy.
Jedyne co mnie zastanawia, czy robisz to z czystej zawisci, czy jestes na etacie w UM gdynia?
2015-03-23 08:09
Tak można bez końca a pieniądze płyną....
2015-03-23 07:54
2015-03-23 06:59
Normalna zdroworozsądkowa inwestycja w gospodarkę, bez zbędnych fanaberii, bez wydawania miliardów na czyjeś widzimisię. Powstaje aby usprawnić przepływ towarów i przynieść dzięki temu większy dochód, a nie tylko dlatego, żeby się pochwalić kasą przed światem.
2015-03-23 09:15
Założę się, że obszar ten okaże się siedliskiem grzegżółki dziędzierzawej a budowa będzie możliwa dopiero po wpłaceniu pewnej sumy na fundację krzewiąca świadomośc ekologiczną.
Działacze WWF zarobili w ten sposób 10 mln Euro na rurociągu Nordstream.
2015-03-25 10:09
i żadna przewała ekoterrorystów nie zmieni tego faktu
2015-03-23 09:00
Jak powstanie jeszcze ten port zewnętrzny to Gdańsk będzie już całkowicie dominować
2015-03-23 10:27
2015-03-23 12:24
Z tego co wiem, DCT to prywatna inwestycja i nie jest finansowana z budżety miasta.
2015-03-25 10:08
a ja w domu mam 2 słonie...
2015-03-23 11:03
2015-03-23 11:33
kto śmie powiedzieć prawdę o układzie, tego do psychiatryka :-))))
2015-03-23 10:01
Jakieś obawy, kompleksy, niepewność??
2015-03-23 10:25
Większość jedzie w głąb Polski a nawet jeszcze dalej. Także argument o wielkości nie ma tu znaczenia
2015-03-23 10:54
Najwięcej towarów transportowanych z/do portu drogą lądową odbywa się z portu gdyńskiego. W porcie gdańskim, a właściwie przede wszystkim w terminalu kontenerowym DCT, realizowane są głównie transshipmenty.
2015-03-23 12:30
nie wstyd Ci chłopie jeszcze tu na forum się wypowiadać ?
Tyle zła co Ty robisz dla logistyki (portu i jego infrastruktury) gdyńskiej to chyba nikt wiecej nie potrafi.
2015-03-23 12:40
Marych! - tam dalej napisałem, co o twoim hejtowaniu i o tobie myślę.
2015-03-23 13:33
musiałeś nieźle przeskrobać ?
2015-03-23 16:33
Ciebie, Marych, łatwo poznać po smrodzie walącym z twojego wpisu.
2015-03-23 18:04
hałdy za którą otrzymałeś tyle premii, a ludzi zaczadziłeś i dalej trujesz. Chyba że pouciekali z centrum Gdyni i liczysz, że przejmiecie teren za free?
2015-03-23 09:27
Ciekawe gdzie jeżdzi na plażę pan Andrzej Bojanowski
Jego zdaniem należy przesunąć port na wyspę STOGI
Ciekawe czy plaże wtedy usypią nad Motławą ?
Juz DCT poważnie uszczuplił piękna i dostepną dla
Ciekawe gdzie jeżdzi na plażę pan Andrzej Bojanowski
Jego zdaniem należy przesunąć port na wyspę STOGI
Ciekawe czy plaże wtedy usypią nad Motławą ?
Juz DCT poważnie uszczuplił piękna i dostepną dla Gdańszczan plażę STOGI
a teraz jeszcze zabetonować ją nabrzeżami ,a co z istniejąca infrastrukturą portową -nieużywaną ? Terminalem pasażerskim DFDS ?
Strasznie potrzebny jest nowy
Turtstyka też jest dochodowym biznesem i nie musi betonować Środowiska.
2015-03-24 20:38
zostawcie hejbudy w spokoju i juz ...
2015-03-24 09:57
To może niech Pan Bojanowski planuje przyszłość Bojana. Akurat zadupie na końcu świata nadawało by się na jakąś spalarnię, czy inną fabrykę. W końcu dobry dojazd, blisko obwodnicy, można zrobić przemysłowe zaplecze gdyni:)
2015-03-23 09:48
2015-03-23 09:57
Nie hejtuje tylko wyrazam zaniepokojenie kierunkami rozwoju portu
i wiem o czym pisze
2015-03-24 12:29
zwykły nierób pobierający co miesiąc ostrą kasę za nicnierobienie.
do tego jako wójt ma zapłacone już w swojej wujtowskiej gaży za czas pracy który po raz drugi jest mu opłacany przez port. WYRZUCIC nieroba
2015-03-23 06:14
2015-03-23 08:50
.... na razie rozwija - ale plaaaaanyyyyyy...... bo dziur drogach od lat nie umie połatać.....
2015-03-23 09:55
2015-03-23 12:10
Gdynia pod tym względem wygląda biednie. Ludzie są więc zirytowani jak widzą jakąś wizualizacje kolejki gondolowej czy inne podobne
2015-03-23 16:27
Tylko ze w Gdańsku są inwestycje pod nowe centra dla urzędników a w Gdyni jest praca dla podatnikow
2015-03-24 11:01
2015-03-23 10:02
Ostatnie skrzyżowanie przed wiekopomnym lotniskiem, ZDZ zna problem, ale naprawy w planach nie mają.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.