Opinie (290) 2 zablokowane

  • Hotel

    Inwestycja moim zdaniem jest robiona bardziej dla właścicieli hotelu w dawnej przychodni kolejowej. ..

    • 0 0

  • jestem na tak!!!

    • 0 0

  • nie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! przy takim natężeniu ruchu? już teraz w godzinach szczytu ,,Sajgon,, a jak otworzą nową galerię i wyjazdy z niej na Podwale to chyba tylko fruwanie pieszym pozostanie ,no ja osobiście nigdy z takiego przejścia nie skorzystam ,życie mi miłe.

    • 1 0

  • niepełnosprawni

    Wszystko ok o ile weźmie się pod uwagę także osoby niepełnosprawne ruchowo czytaj wózki inwalidzkie...w tej chwili windy pod dworcem często stoją zepsute...miasto powinno być przyjazne wszystkim mieszkańcom...

    rozwiń...

    Wszystko ok o ile weźmie się pod uwagę także osoby niepełnosprawne ruchowo czytaj wózki inwalidzkie...w tej chwili windy pod dworcem często stoją zepsute...miasto powinno być przyjazne wszystkim mieszkańcom...

    Wypowiadam się jako młoda matka niepełnosprawnego ruchowo dziecka.

    Dopiero z tej perspektywy widać jak wygląda życie w mieście Gdańsk...
    To samo z przejściami podziemnymi na całej długości ul Podwale przedmiejskie....w tej chwili nawet na tramwaj nie ma co liczyć że osoba na wózku się dostanie....nie ma wind...a podjazdy są pod tak ostrym kątem że w pojedynkę można tylko zejść pod tunel i w zasadzie tyle.
    Dlatego dla mnie wszystkie kładki naziemne wyposażone w windy i przejścia "tradycyjne{" przez ulicę są jedyną formą poruszania się z dzieckiem....dziecko waży 20 kg a sam wózek 35 kg :/

    • 0 0

  • (22)

    Jestem na tak!

    • 248 258

    • jakie to miasto jest brzydkie

      • 0 0

    • A ja proponuję. (8)

      A ja proponuję by to wszystko na koszt inwestora zrobić ale pod ziemią.
      Podziemne przejście pod ulicą do przystanków tramwajowych i na druga stronę ulicy.
      Podziemny wyjazd z forum GDAŃSK w kierunku

      A ja proponuję by to wszystko na koszt inwestora zrobić ale pod ziemią.
      Podziemne przejście pod ulicą do przystanków tramwajowych i na druga stronę ulicy.
      Podziemny wyjazd z forum GDAŃSK w kierunku Wrzeszcza.
      To bardzo BEZPIECZNE rozwiązanie piesi nie będą chodzić po jezdni. Wyjazd bezkolizyjny z Forum świetna sprawa. A że to droższe rozwiązanie no to kłopot inwestora ale kto kazał mu budować w centrum miasta mógł przecież pod Tczewem albo w Pszczółkach było by taniej i mniej kłopotów..
      No chyba nikt w Gdańsku nie będzie pieniędzy inwestora oszczędzał na BEZPIECZEŃSTWIE.
      No chyba że łapówki już są na kontach wtedy nie ma sprawy miasto pomaluje pasy dostawi jeszcze jeden komplet sygnalizacji świetlnej dla ulicy i torowiskach tramwajowych. Jeszcze bardziej zakorkuje się centrum ale co tam ważne że na kontach jest tak jak było umówione.

      • 23 29

      • burak, po prostu burak

        • 1 3

      • czemu bezpiecznie dla ciebie oznacza "nie bede musial uwazac na pieszyc i za...rzac ile wlezie' (5)

        Szybko, ale bezpiecznie - ku chwale sw. Przepustowosci.

        • 24 11

        • Bo (4)

          Stanie w korkach przyspiesza zużycie jezdni. Naraża na straty gospodarkę.
          Na skrzyżowaniach jeno poziomowych zdecydowanie więcej wypadków kolizji i ludzkich tragedii niż na wielopoziomowych. Bo przepustowość

          Stanie w korkach przyspiesza zużycie jezdni. Naraża na straty gospodarkę.
          Na skrzyżowaniach jeno poziomowych zdecydowanie więcej wypadków kolizji i ludzkich tragedii niż na wielopoziomowych. Bo przepustowość zyskamy za pieniądze inwestora. Bo płynny szybki ruch w miastach jest zdecydowanie bardziej EKOLOGICZNY niż dla przykładu spowolnienie ruchu jak w Sopocie do 30 km/h (najwyższe możliwe spalanie paliwa na 2 biegu) Powodów można dodać jeszcze z piętnaście tylko po co.
          Jeżeli przepustowość ruchu jest twoim zdaniem złe no to po co władze miast budują, remontują i przebudowują drogi ??? Zostawić je więcej kasy będzie na inne cele.
          Z tego co wiem to sprawność i przepustowość ruchu to raczej znak nowoczesności ale mogę się mylić. Może lepiej ograniczyć prędkość do 20km/h.

          • 14 17

          • ale bredzisz (3)

            W ten sposob najrozsadniejsze byloby puszczenie autostrady ul. Dluga.

            Ciekawe, ze w najwiekszych miastach sie wprowdza ograniczenia wjazdu do centrum zamiast to ulatwiac. Jesli to, co piszesz mialoby

            W ten sposob najrozsadniejsze byloby puszczenie autostrady ul. Dluga.

            Ciekawe, ze w najwiekszych miastach sie wprowdza ograniczenia wjazdu do centrum zamiast to ulatwiac. Jesli to, co piszesz mialoby jakiekolwiek podstawy, to przeciez by nikt tego nie robil.

            Z ciekawosci - urbanistyka i kwestiami transportu zajmujesz sie czesciej niz raz na rok komentujac artykul o dzialaniach pro miejskich? Jakis chocby artykul w zyciu o tym przeczytales, czy wszystko "na chlopski" rozum?

            • 13 7

            • Chłopski rozum (1)

              Czasem lepszy od wdrażania ideologii...
              A jeśli chodzi o jazdę wolną to jest ona świetna ( jestem za spowalnianiem ruchu ze względów bezpieczenstwa) pod warunkiem wyeliminowania najpierw samochodów "dymiacych" na potęgę z rury wydechowe.
              To co teraz dzieje się w korkach można porównać do komór spalinowych ;)

              • 4 6

              • Wolna jazda owszem ale nie wszedzie.

                Spowolnienie ruchu wewnątrz osiedli mieszkaniowych czy w okolicach szkół czy przedszkoli jest uzasadnione trzeba chronić najmłodszych obywateli przed amatorami wyścigów na osiedlowych drogach. Ale sopocki pomysł

                Spowolnienie ruchu wewnątrz osiedli mieszkaniowych czy w okolicach szkół czy przedszkoli jest uzasadnione trzeba chronić najmłodszych obywateli przed amatorami wyścigów na osiedlowych drogach. Ale sopocki pomysł ograniczenia prędkości do 30 km/h na większym obszarze miasta jest pomysłem szalonym. Pojazdy samochodowe z ta prędkością jeżdżą na 2 biegu czyli produkują najwięcej spalin (dlatewgo "dymią " na potęgę, jeżeli oto chodzi władzom kurortu to gratuluję pomysłu. Zawsze można zkazać ruchu wogóle, wtedy jest najbezpieczniej.

                • 3 1

            • Naj rozsądniejsze.

              " W ten sposob najrozsadniejsze byloby puszczenie autostrady ul. Dluga."
              Mistrzu urbanistyki i transportu miejskiego Takiego pomysłu jak twój nie proponuje nikt przy zdrowych zmysłach. Autostradę przez starówkę

              " W ten sposob najrozsadniejsze byloby puszczenie autostrady ul. Dluga."
              Mistrzu urbanistyki i transportu miejskiego Takiego pomysłu jak twój nie proponuje nikt przy zdrowych zmysłach. Autostradę przez starówkę może zaproponować tylko super znawca. Twoja propozycja najrozsądniejszego rozwiązania mówi wszystko na temat twojego rozumienia sprawy.
              A merytorycznie drogi adwersarzu to artykuł dotyczy nie małej uliczki na starówce tylko głównej arterii komunikacyjnej trójmiejskiej aglomeracji która jest główną osią ruchu. Dlatego tak ważna jest przepustowość tej drogi w samym centrum miasta.
              A co do największych miast owszem wprowadza się ograniczenia wjazdu i ruchu na starówkach oraz w samym centrum gdzie wszędzie jest problem z parkowaniem samochodów. Bo poprzez ograniczanie dostępu próbuje się to rozwiązać ale nie na głównej arterii komunikacyjnej miasta.
              Pokaż mi drugie takie rozwiązanie na świecie gdzie w Centrum miasta przy głównej Arterii Inwestor buduje olbrzymi obiekt za wiele milionów a władze miasta nie żądają od niego przebudowy dróg dojazdowych tylko chcą wymalować pasy dostawić sygnalizatory dodatkowo utrudniając ruch podkreślam nie na bocznej uliczce tylko przy głównej.
              Od twoich szalonych pomysłów gorsze jest to że inwestycja planowana była od kilku lat sama budowa trwa już rok a temat dojazdu pojawia się dziś. Tak jak by nikt z ekipy Adamowicza nie analizował skutków tej inwestycji. Mam wrażenie że są nieco zaskoczeni sytuacją dlaczego wcześniej nikt nie powiedział inwestorowi że jak chce budować w centrum to musi przebudować okoliczne drogi w sposób taki by mieszkańcy miasta zyskali bez kolizyjne bezpieczne ciągi komunikacyjne a nie dodatkowe sygnalizatory świetlne.

              • 4 4

      • Pod ziemię, ale samochody

        • 15 3

    • biura pogrzebowe już liczą zyski... (2)

      idiotyczny pomysł!

      • 48 43

      • A gdzie obiecane przejścia naziemne na Podwalu Przedmiejskim???!!!

        Tam dopiero biura pogrzebowe liczą zyski. Proszę popatrzeć na te babcie ciągnące resztkami sił wózki z zakupami lub wspinające się o kulach, na matki z wózkami z dziećmi, na podróżnych z torbami, na inwalidów na wózkach,

        Tam dopiero biura pogrzebowe liczą zyski. Proszę popatrzeć na te babcie ciągnące resztkami sił wózki z zakupami lub wspinające się o kulach, na matki z wózkami z dziećmi, na podróżnych z torbami, na inwalidów na wózkach, którzy w ogóle nie mają możliwości znalezienia się po drugiej stronie ulicy.
        Horror i jeszcze raz horror. Obiecano, jak zwykle na wizualizacjach dla naiwnych się skończyło. To jest wykańczalnia. Na dodatek wieczorami i nocami można tam stracić nie tylko torebkę, ale właśnie i życie

        • 4 0

      • Naprawdę jesteś taki tępy, że uważasz, że na przejściach ze światłami piesi są nagminnie rozjeżdżani? o.O

        • 3 2

    • lepiej niech w końcu otworzą tunel pod LOTEM !!!
      a nie dopiero za prawie rok jak galerię otworzą.

      • 7 1

    • Zakorkowanie centrum jest elementem miastotwórczym?

      Kolejny artykuł pana Naskręta o tym samym. Proponuje się przeprowadzić bliżej starówki i więcej nie dręczyć mieszkańców.

      • 9 10

    • zanim jednak ci z GND/NE się

      połapią że coś czerwnego mryga nad jezdnią i do tego jest przejście, to parę trupów musi minąć.

      • 13 3

    • A ja (2)

      K...a na nie i co ?

      • 8 12

      • ha -ha (1)

        Wiem nawet dlaczego szkoda tobie pieniędzy inwestora na BEZPIECZNE rozwiązania. Nie przejmuj się z tego powodu to mi też było by szkoda.

        • 2 3

        • Wsiadaj na rowerek

          Bez siodełka i ciesz się życiem.

          • 11 6

    • co za barany tam pracują i kombinują ??? (2)

      co to niby ma zmienić co??? jedynie dodatkowe ku.... światła
      Ludzie mają bezpiecznie dostać się na przystanek idąc do przejścia podziemnego.

      • 35 46

      • Przejście musi powstac

        Przestań marudzić centrum miasta a tu przejść nie idzie. Odkąd jest tunel i nowa obwodnica to ten pomysł jest realny. To nie trasa przelotowe przez Karsin tylko centrum miasta. Wystarczy spojrzeć jak przydało się podobne rozwiązanie przy bramie wyzynnej

        • 42 22

      • BBaranie jakbyś umiał czytac

        To byś wyczytal, że światła tam i tak powstana

        • 44 12

  • Sen waria w pijanym widzie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 1 0

  • wyplenić resztki zieleni z centrum co do źdźbła ? co to za chory pomysł z tym przejściem w takim miejscu. morze posadzić jakieś ciekawe krzewy i po prostu zrobić kładkę piesi na pewno będą bezpieczniejsi.to nie lata 60 i nie ten ruch

    • 0 0

  • "Warto zatem wrócić do tamtego pomysłu w nieco odświeżonej formie - dostosowanej do obecnych realiów" lata 60-te a 2017r mamy się z czym porównywać...

    • 0 0

  • Super pomysł jestem za!!!

    • 0 0

  • chory pomysł

    tak jeszcze wiecej korkow!!!!! zamknijmy podwale grodzkie dla ruchu w ogole.
    czy pomyslodawca wie jaki tam ruch byl w latach 60tych a jaki jest obecnie? najwyrazniej caly dzien spedza w domu i nie musi tam sterczec w korku.
    tam nawet tego wyjazdu z centrum handlowego nie powinno byc bo to tez glupi pomysl.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.