2016-10-26 14:59
Jasne!Może jeszcze przejście nad ul.Stągiewna...
2016-10-26 14:59
już widzę pieszych wbiegających bez opamiętania na jezdnię a bo to tramwaj odjeżdża i musi zdążyć, a to zaraz pociąg odjedzie...
2016-10-26 14:59
Nie przejdzie
2016-10-26 15:00
Tristar nie pomoże. Raczej należy się spodziewać, że dodanie przejścia i świateł spowoduje trzymiesięczne eksperymenty operatorów Tristara mające na celu jako-takie ogarnięcie jeszcze większego korka. Optymizm autora artykułu jest powalający...
2016-10-26 15:00
teraz przydałoby się też tak malować bo chodzą jak krowy po pastwisku
ruch prawostronny i nie będzie konfliktu na środku jezdni
2016-10-26 16:50
Po twoim wpisie widać nie chodzisz pieszo.Wszystkie przyciski do uruchamiania zielonych świateł dla pieszych są tylko po jednej stronie.,a więc niektórzy muszą iść pod prąd.
2016-10-26 18:12
A nawet jeżeli czasem tak jest, to strasznie trudno wcisnąć przycisk i wrócić na prawą stronę?
2016-10-27 09:07
Po namyśle - kojarzę w Gdańsku JEDNO przejście, gdzie guzik jest po lewej - przez Grunwaldzką koło Dolarowca
2016-10-26 15:01
2016-10-26 15:01
Przez te światła to tramwaje utkną w korku sięgającym Opery.Przez to skrzyżowanie ma kursować 10 linii,więc zamiast jeszcze jednego elementu spowalniającego ruch jakim miałoby naziemne przejście dla pieszych,trzeba
Przez te światła to tramwaje utkną w korku sięgającym Opery.Przez to skrzyżowanie ma kursować 10 linii,więc zamiast jeszcze jednego elementu spowalniającego ruch jakim miałoby naziemne przejście dla pieszych,trzeba będzie ograniczyć liczbę tramwajów tamtędy jeżdżących.O ile zmniejszenie częstotliwości kursowania nie chodzi w grę,to jedynym wyjściem jest przeniesienie linii 2,3,6,9,11 i 12 na ulicę 3 Maja,a pozostawienie pod Dworcem Gł linii 4,7, 8 i 10
2016-10-26 15:28
Głupi pomysł! Skrzyżowanie przy UM stanie!
2016-10-26 15:33
I bez tych tramwajów stanie,bo autobusy z Suchanina i Kartuskiej mają docelowo być skierowane do SKM Sródmieście,czyli pojawi się więcej pojazdów skręcających w 3 Maja.
2016-10-26 16:53
Dlaczego tylko samochody maja być uprzywilejowane i przy dworcu będą mogły jechać w stronę Wrzeszcza,a pasażerowie zmuszeni będą do biegania na 3 Maja.
2016-10-27 09:09
na 3 Maja, miałabym idealny dojazd do pracy...Nie musiałabym się przesiadać na 4 na Bramie Oliwskiej :)
2016-10-26 15:02
2016-10-26 15:03
extra,na pewno wielu pasazerów tramwajów skorzystało by z tej możliwości wydostania sie lub dostania się na przystanki.Obecnie ,w godzinach szczytu dostęp do nich jest bardzo utrudniony.Nie rozumiem zacietrzewienia "mistrzów kierownicy".Przecież i tak bedą światła....
2016-10-26 15:14
a czy piesi zwracają uwagę na światła jak widza tramwaj na horyzoncie, nawet teraz płotki ich nie odstraszają od biegu między autami
2016-10-26 15:20
Te światła będą miały priorytet "zielonego" dla wyjeżdżających z Forum Radunia,podobnie jak jest przy wyjeździe z parkingu Galerii Bałtyckiej,albo na Rakoczego przy C.H.Morena,gdzie czas czerwonego dla pojazdów jadących
Te światła będą miały priorytet "zielonego" dla wyjeżdżających z Forum Radunia,podobnie jak jest przy wyjeździe z parkingu Galerii Bałtyckiej,albo na Rakoczego przy C.H.Morena,gdzie czas czerwonego dla pojazdów jadących Rakoczego sięga 4 minut,.Na Podwalu Grodzkim,gdzie odległość od świateł na Błędniku to 200m,a kolejne są po 100m na Hucisku spowoduje to jedynie całkowity paraliż miasta i da pretekst ZTM do likwidacji kilkunastu linii komunikacyjnych ze względu na gigantyczne opóźnienia,ale wygodę muszą mieć jaśniepaństwo robiący zakupy w Forum Radunia.
2016-10-26 15:03
Jest szansa zby cos innowacyjnego tam powstalo.Szklany tunel z muzyka i wyswietlanymi dzielami sztuki !!!!!!!!!!!
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.