2016-12-21 09:21
Gimby nie pamiętają :)
2016-12-21 22:22
Kiedyś to były imprezy z prawdziwego zdarzenia. Siouxie, Forty, Pomarańczarnia, GGOG, stary Sfinks. I full power: Goa Trance, Acid Techno, Drum'n'bass :) Żona, dzieci na głowie i coraz bliżej czterdziestki.
2016-12-22 19:03
I Mega quest
2016-12-21 22:56
...ale przypomina się :)
2016-12-21 19:40
Oj były tam tańce ;)
2016-12-22 18:10
Gow no prawda, bylem tam 2 dni temu te zabytkowe hale niszczeją a stawiane juz sa nowe hale z itonga. Zaraz postawia piękne bloki na wzor ostatniej epoki jak na wyspie spichrzów czy na koncu walowej, bo przecież miejsce
Gow no prawda, bylem tam 2 dni temu te zabytkowe hale niszczeją a stawiane juz sa nowe hale z itonga. Zaraz postawia piękne bloki na wzor ostatniej epoki jak na wyspie spichrzów czy na koncu walowej, bo przecież miejsce powstania pierwszego grodu czy 500lat spichrzów to nie sa miejsca o znaczeniu historycznym a odbudować zabytków nie wolno przecież bo prawo budowlane zabrania, tak panie marszalku?
2016-12-22 16:35
2016-12-21 07:37
Teren nie miał tyle "szczęścia" co dzisiejsza PESA... co za bzdura,
czerwoni wszystko wysprzedali w tzw. wolnej Polsce, polikwidowano, rozgrabiono, podobnie jak stocznie, których potencjał był kilka razy większy niż dziesiątki małych spółeczek obecnie. Balcerowicz & Lewandowski i sp-k
2016-12-22 12:34
Potencjał stoczni był w spożyciu alkoholu w pracy i w liczbie organizacji związkowych. Tanie prymitywne statki (masowce, kontenerowce) buduje się teraz w Chinach, a do skomplikowanych technologiczne projektów jeszcze nie
Potencjał stoczni był w spożyciu alkoholu w pracy i w liczbie organizacji związkowych. Tanie prymitywne statki (masowce, kontenerowce) buduje się teraz w Chinach, a do skomplikowanych technologiczne projektów jeszcze nie dorośliśmy. W Szczecinie stocznia popłynęła na budowie gazowców. Ostatnim dinozaurem z epoki komuny jest upadła stocznia Marynarki Wojennej w Gdyni. Kadłub Gawrona zbudowali za 1 mld złotych.
2016-12-22 08:23
Jak jesteś taki mądry, to trzeba było zainwestować pieniądze w ZNTK, albo w stocznie. Dzisiaj by funkcjonowały jak PESA. Wszystko źle, sprzedany Kwidzyn Lewandowski złodziej, niesprzedane ZNTK Lewandowski złodziej. To może lepiej do szkoły i trochę liznąć ekonomii.
2016-12-21 08:01
2016-12-21 08:11
AWS-UW-SdPL-UP
2016-12-21 13:19
prawda w oczy kole? okrągłostołowy przekręt, od Pawlaka, przez Kaczyńskich, po Tuska, Wałęsę, Kwaśniewskiego i Millera, jedna szajka
2016-12-21 09:15
czyli POPiS
2016-12-21 09:48
Piotrowicze PiSowskie mają się dobrze
2016-12-21 09:54
Czerwone PiSowskie mendy
2016-12-21 09:53
Misiewicze PiSowskie głąby też
2016-12-21 09:48
durni Polacy jeszcze Cię zminusują za prawdę
2016-12-21 20:38
PiSlam Off!
2016-12-21 23:29
2016-12-21 16:35
Cała dzielnica czeka na rewitalizację!
2016-12-21 18:39
To chyba dawno tam nie byłeś bo zmieniło się bardzo dużo.
2016-12-21 18:38
Ciekawe gdzie był konserwator jak za czasów syndyka pocięto na złom zabytkowy dźwig poruszający się po torach na terenie ZNTK.
2016-12-21 11:30
Kilkaset wagonów S-Bahn zostało wycofanych z Berlina do dwóch miejsc. dzisiejszej Polski z obawy przed naotami alianckimi. Po wojnie cześć z nich trafiło do obsługi dwóch podmiejskich linii w zachodnich miastach
Kilkaset wagonów S-Bahn zostało wycofanych z Berlina do dwóch miejsc. dzisiejszej Polski z obawy przed naotami alianckimi. Po wojnie cześć z nich trafiło do obsługi dwóch podmiejskich linii w zachodnich miastach ówczesnego ZSRR - po przeróbkach szerokości toru lub systemu zasilania trzecią szyną. Właśnie ta trzecia szyna ochroniła te wagony przez ich zastosowaniem na liniach kolei warszawskich.
Dopiero przed 1950 r. w pozostałych na terenie nowej Polski wagonach, ZNTK w Gdańsku zaczęły demontować boczny odbierak prądu (z trzeciej szyny), wzmacniać dach i ustawiać na nim pantografy. Jedyne wagony zniszczone zewnętrznie - pudła podziurawione pociskami trafiły do ZNTK po masakrze na przystanku Gdynia Stocznia w grudniu 1970r. prawie Do końca eksploatacji po-berlińskich wagonów na linii SKM nie podjęto decyzji o naprawie tych postrzelanych. Stały w krzakach. Mogły by być eksponatem w ECS. W ostatnich larach eksploatacji ZNTK natomiast naprawiał we wszystkich wagonach po-berlinskich zestawy kołowe -wózki, które pękały zmęczeniowo.Tego typu usterki występowały w jkursujacych Belinie wschonim. Tam wymieniano wózki na nowe.
2016-12-21 18:28
Kupa bzdur, a " repatriacja" wyjaśnia wszystko. Kolejny gimbus - znafca. Piszesz jak by już nie było ludzi, którzy w ZNTK przepracowali dziesiątki lat a zaczynali zaraz po wojnie. Wystarczy zapytać - pokażą ci tomy kroniki zakładów.
2016-12-21 18:25
Zakładom Naprawczym Taboru Kolejowego najbardziej zaszkodziły związki i rada pracownicza. Każdy pomysł torpedowali, byle nie dopuścić do koniecznych zwolnień. I tak wszyscy razem bul, bul ,bul...Z upadłości i likwidacji
Zakładom Naprawczym Taboru Kolejowego najbardziej zaszkodziły związki i rada pracownicza. Każdy pomysł torpedowali, byle nie dopuścić do koniecznych zwolnień. I tak wszyscy razem bul, bul ,bul...Z upadłości i likwidacji najlepiej obłowił się syndyk. Władza się zmieni, to będzie można wyciagnąć dokumenty przewałów. Kar nie bedzie, bo przedawnienie działa, ale niech ludzie wiedzą. Dobrze że chociaż powstała spółka i działa. No i dobrze,że całości nie zaorano.
2016-12-21 13:04
spalone wagony. Te nie spalone wraz z torami wywieżli ruscy.
2016-12-21 18:16
Te wagony to zabierali furmankami, bo na ich tory nie pasują. Z torami też przesadziłeś, wystarczy spojrzeć na zdjęcia dworca z kwietnia 1945. A pociągi też jakoś dojechały. Normalna propaganda.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.