Opinie (80) 2 zablokowane

  • SIOUXIE TOWER, (4)

    Gimby nie pamiętają :)

    • 11 3

    • (1)

      Kiedyś to były imprezy z prawdziwego zdarzenia. Siouxie, Forty, Pomarańczarnia, GGOG, stary Sfinks. I full power: Goa Trance, Acid Techno, Drum'n'bass :) Żona, dzieci na głowie i coraz bliżej czterdziestki.

      • 2 1

      • I Mega quest

        • 1 0

    • ...to nie to miejsce...

      ...ale przypomina się :)

      • 2 0

    • Oj były tam tańce ;)

      • 0 2

  • Gow no prawda, bylem tam 2 dni temu te zabytkowe hale niszczeją a stawiane juz sa nowe hale z itonga. Zaraz postawia piękne bloki na wzor ostatniej epoki jak na wyspie spichrzów czy na koncu walowej, bo przecież miejsce

    Gow no prawda, bylem tam 2 dni temu te zabytkowe hale niszczeją a stawiane juz sa nowe hale z itonga. Zaraz postawia piękne bloki na wzor ostatniej epoki jak na wyspie spichrzów czy na koncu walowej, bo przecież miejsce powstania pierwszego grodu czy 500lat spichrzów to nie sa miejsca o znaczeniu historycznym a odbudować zabytków nie wolno przecież bo prawo budowlane zabrania, tak panie marszalku?

    • 3 0

  • Widok doslownie muzealny.

    • 0 1

  • (10)

    Teren nie miał tyle "szczęścia" co dzisiejsza PESA... co za bzdura,

    czerwoni wszystko wysprzedali w tzw. wolnej Polsce, polikwidowano, rozgrabiono, podobnie jak stocznie, których potencjał był kilka razy większy niż dziesiątki małych spółeczek obecnie. Balcerowicz & Lewandowski i sp-k

    • 77 32

    • Lecz nogi głowy nie uratujesz.

      Potencjał stoczni był w spożyciu alkoholu w pracy i w liczbie organizacji związkowych. Tanie prymitywne statki (masowce, kontenerowce) buduje się teraz w Chinach, a do skomplikowanych technologiczne projektów jeszcze nie

      Potencjał stoczni był w spożyciu alkoholu w pracy i w liczbie organizacji związkowych. Tanie prymitywne statki (masowce, kontenerowce) buduje się teraz w Chinach, a do skomplikowanych technologiczne projektów jeszcze nie dorośliśmy. W Szczecinie stocznia popłynęła na budowie gazowców. Ostatnim dinozaurem z epoki komuny jest upadła stocznia Marynarki Wojennej w Gdyni. Kadłub Gawrona zbudowali za 1 mld złotych.

      • 0 2

    • Jak jesteś taki mądry, to trzeba było zainwestować pieniądze w ZNTK, albo w stocznie. Dzisiaj by funkcjonowały jak PESA. Wszystko źle, sprzedany Kwidzyn Lewandowski złodziej, niesprzedane ZNTK Lewandowski złodziej. To może lepiej do szkoły i trochę liznąć ekonomii.

      • 1 4

    • jacy czerwoni? (6)

      • 6 13

      • nie pamiętasz? (5)

        AWS-UW-SdPL-UP

        • 16 5

        • prawda w oczy kole? okrągłostołowy przekręt, od Pawlaka, przez Kaczyńskich, po Tuska, Wałęsę, Kwaśniewskiego i Millera, jedna szajka

          • 11 1

        • (3)

          czyli POPiS

          • 9 4

          • (2)

            Piotrowicze PiSowskie mają się dobrze

            • 9 6

            • Czerwone PiSowskie mendy

              • 10 6

            • Misiewicze PiSowskie głąby też

              • 11 5

    • durni Polacy jeszcze Cię zminusują za prawdę

      • 8 2

  • (1)

    PiSlam Off!

    • 3 2

    • dobra zmiana konieczna jest

      • 1 1

  • (1)

    Cała dzielnica czeka na rewitalizację!

    • 5 1

    • To chyba dawno tam nie byłeś bo zmieniło się bardzo dużo.

      • 1 1

  • Ciekawe gdzie był konserwator jak za czasów syndyka pocięto na złom zabytkowy dźwig poruszający się po torach na terenie ZNTK.

    • 7 0

  • po pierwsze wagony S-Bahn nie były spalone i nie były w ramach repatriacji.... (1)

    Kilkaset wagonów S-Bahn zostało wycofanych z Berlina do dwóch miejsc. dzisiejszej Polski z obawy przed naotami alianckimi. Po wojnie cześć z nich trafiło do obsługi dwóch podmiejskich linii w zachodnich miastach

    Kilkaset wagonów S-Bahn zostało wycofanych z Berlina do dwóch miejsc. dzisiejszej Polski z obawy przed naotami alianckimi. Po wojnie cześć z nich trafiło do obsługi dwóch podmiejskich linii w zachodnich miastach ówczesnego ZSRR - po przeróbkach szerokości toru lub systemu zasilania trzecią szyną. Właśnie ta trzecia szyna ochroniła te wagony przez ich zastosowaniem na liniach kolei warszawskich.
    Dopiero przed 1950 r. w pozostałych na terenie nowej Polski wagonach, ZNTK w Gdańsku zaczęły demontować boczny odbierak prądu (z trzeciej szyny), wzmacniać dach i ustawiać na nim pantografy. Jedyne wagony zniszczone zewnętrznie - pudła podziurawione pociskami trafiły do ZNTK po masakrze na przystanku Gdynia Stocznia w grudniu 1970r. prawie Do końca eksploatacji po-berlińskich wagonów na linii SKM nie podjęto decyzji o naprawie tych postrzelanych. Stały w krzakach. Mogły by być eksponatem w ECS. W ostatnich larach eksploatacji ZNTK natomiast naprawiał we wszystkich wagonach po-berlinskich zestawy kołowe -wózki, które pękały zmęczeniowo.Tego typu usterki występowały w jkursujacych Belinie wschonim. Tam wymieniano wózki na nowe.

    • 14 1

    • Kupa bzdur, a " repatriacja" wyjaśnia wszystko. Kolejny gimbus - znafca. Piszesz jak by już nie było ludzi, którzy w ZNTK przepracowali dziesiątki lat a zaczynali zaraz po wojnie. Wystarczy zapytać - pokażą ci tomy kroniki zakładów.

      • 0 0

  • Zakładom Naprawczym Taboru Kolejowego najbardziej zaszkodziły związki i rada pracownicza. Każdy pomysł torpedowali, byle nie dopuścić do koniecznych zwolnień. I tak wszyscy razem bul, bul ,bul...Z upadłości i likwidacji

    Zakładom Naprawczym Taboru Kolejowego najbardziej zaszkodziły związki i rada pracownicza. Każdy pomysł torpedowali, byle nie dopuścić do koniecznych zwolnień. I tak wszyscy razem bul, bul ,bul...Z upadłości i likwidacji najlepiej obłowił się syndyk. Władza się zmieni, to będzie można wyciagnąć dokumenty przewałów. Kar nie bedzie, bo przedawnienie działa, ale niech ludzie wiedzą. Dobrze że chociaż powstała spółka i działa. No i dobrze,że całości nie zaorano.

    • 4 1

  • Coś pięknego nam się trafiło (1)

    spalone wagony. Te nie spalone wraz z torami wywieżli ruscy.

    • 6 1

    • Te wagony to zabierali furmankami, bo na ich tory nie pasują. Z torami też przesadziłeś, wystarczy spojrzeć na zdjęcia dworca z kwietnia 1945. A pociągi też jakoś dojechały. Normalna propaganda.

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.