Opinie (167) 7 zablokowanych

  • muszą być zmiany w tej sygnalizacji

    bo inaczej będzie kolizja

    • 0 0

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Uciążliwa dla pieszych sygnalizacja świetlna na Hucisku

    aha no nie wydaje mi się

    nie to nie to !!!!

    • 0 0

  • Gdańsk to nie miasto, to stan umysłu (2)

    • 34 35

    • Gdanskie dno. budyniograd

      • 0 0

    • A Waszmość Pan w jakiej to miejscowości zamieszkuje?

      • 6 4

  • Bieganie na Hucisku, zamiast innych maratonów. organizacja ruchu drogowego w gdańsku pod znakiem całkowitej ignorancji ludzi korzystających z przejść dla pieszych. Wszyscy to widzą i nic, kompletnie nic, za strony,

    Bieganie na Hucisku, zamiast innych maratonów. organizacja ruchu drogowego w gdańsku pod znakiem całkowitej ignorancji ludzi korzystających z przejść dla pieszych. Wszyscy to widzą i nic, kompletnie nic, za strony, urzędników miejskich oraz organów porządku publicznego. Mamy już podobno 21 wiek, a wspomniani tkwią, chyba mentalnie w 19 wieku. Takie to Trójmiasto :}

    • 1 0

  • wyjść 5 minut wcześniej z domu i po sprawie:) (3)

    zobaczymy jak będziecie się wkurzać jak utworzą przejście przed dworcem wy za czerwonym a tramwaj odjeżdża ,do tego od czerwca będzie BUS PAS na Podwalu Grodzkim w kierunku Huciska

    • 7 7

    • Nie ma problemu, kierowco z Gdanska (2)

      Wyjdziesz 5 minut wcześniej z domu, tyle dłużej postoisz w korku jak będzie buspas i przejście. Ty i cala reszta, która bez auta sobie nie może poradzić. I po sprawie.

      • 2 0

      • (1)

        Czyli jak żyć?

        • 0 1

        • nie marudzić, przesiąść się na rower lub rower wspomagany elektrycznie

          • 0 0

  • Typowa sytuacja pasazera (2)

    Przesiadki biegiem, przez dwuetapowe skrzyżowania z 5 pasami albo wyścigi po schodach. Noc dziwnego, ze wszyscy wolą jeździć autem.

    Czy tak trudno skopiować dobre wzorce z Wiednia, Amsterdamu czy Londynu? Pan Adamowicz może wreszcie zajmie się tym, to lepiej wpłynie na zmniejszenie korków niż autostrada Bulońska.

    • 11 4

    • (1)

      A co byś chciał skopiować ? Trzeba mieć budżet i czas na takie rozwiązania . W Londynie metro które rozwiązuje w dużej części problemy komunikacyjne zaczęto budować w 1863 r , u nas w tym czasie chłopi stawiali kosy na sztorc.

      • 0 2

      • u nas jest SKM funkcjonująca od 1952 roku

        Niedługo będzie 70 lat. Chyba wystarczy na jej modernizację.

        • 1 0

  • już niedługo (1)

    terroryści z "gorszego Gdańska" wprowadzą sygnalizację świetlne i przejścia naziemne gdzie tylko się da, pewnie nawet i na obwodnicy, piesi zdążą na tramwaj czy autobus, ale co z tego jak będą stali w korkach bo

    terroryści z "gorszego Gdańska" wprowadzą sygnalizację świetlne i przejścia naziemne gdzie tylko się da, pewnie nawet i na obwodnicy, piesi zdążą na tramwaj czy autobus, ale co z tego jak będą stali w korkach bo opóźnienia gwarantowane i nie mówiąc już o kwestiach bezpieczeństwa, przejścia bezkolizyjne to priorytet, a anarchia prowadzi do ludobójstwa

    • 3 4

    • już i tak w Polsce na drogach w miastach więcej ginie niż w innych krajach

      warto likwidować przyczynę: nieialną jazdę kierowców po drogach budowanych pod hasłem zwiększania przepustowości dla pojazdów dwuśladowych

      • 0 0

  • Dlatego 100x lepsze są przejścia podziemne (1)

    • 9 3

    • lepsze dla kogo?

      dla kierowców może, ale i tak głównym problemem kierowców są inni kierowcy

      Przejścia podziemne nie rozwiązują konfliktów między nimi.

      Miasto tworzone z myślą o kierowcach nie jest przez nich

      dla kierowców może, ale i tak głównym problemem kierowców są inni kierowcy

      Przejścia podziemne nie rozwiązują konfliktów między nimi.

      Miasto tworzone z myślą o kierowcach nie jest przez nich postrzegane jako przyjazne dla kierowców.

      Agresja między użytkownikami samochodów bywa z reguły większa niż między nimi a pieszymi czy między nimi a rowerzystami.

      • 0 2

  • (6)

    W czym problem poczekac 5 min na kolejny tramwaj?

    • 11 22

    • problem w tym, że niektórzy zaczynają pracę punktualnie i chcieliby nadal jeździć tymi samymi skorelowanymi tramwajami co przed zmianą

      • 1 0

    • (2)

      Jak to w czym problem , Polak chce teraz i już !

      • 0 9

      • (1)

        Chce bo przez te awarie i tak się ciągle spóźnia do pracy. Czego nie rozumiesz?

        • 1 0

        • Ciągłe awarie? To chyba żyjemy w różnych miastach. Awarie się zdarzają ale sporadycznie .

          • 0 0

    • ale po co? (1)

      Rzecz w tym, ze jak jedzie tramwaj, to dla pieszych i rowniez dla wszystkich samochodów, które moglyby wjechać na to przejscie pali sie czerwone. To jest bez sensu.

      • 9 1

      • Ale jak chcesz wejść na przejście i na przystanek jak jedzie tramwaj :-D

        • 0 4

  • Więc aktualnie jest tak, że piesi idący na przystanek Brama Wyżynna czekają na czerwonym, tak samo jak samochody wyjeżdżający z Huciska. Powoduje to, że piesi częściej przebiegają na czerwonym widząc, że tramwaj ucieka, a auta i tak czy siak mają czerwone.

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.