2020-10-27 07:10
będą wyłączone. lepiej nic nie robić. Gdynia stan umysłu i kucyka.
2020-10-27 07:12
2020-10-27 13:41
Jedynie 4000 pln na mieszkańca.
2020-10-27 07:14
Pięć lat po zbudowaniu można wprowadzać zmiany, a tyle to chyba wytrzymacie z buspasami. Mieć 40 mln gratis a nie mieć to duża różnoca.
2020-10-27 07:19
Wiekszosc mlodych oszolomow to " patrioci" nienawidzacy obcych.Ale srebrniki z kasy UE nie przeszkadzaja tak jak morda zagranicznego turysty,ktory mowi w jakims dziwnym jezyku i sie glupio usmiecha nie wiadomo dlaczego?
2020-10-27 07:27
Jak można wyciąć las w parku Krajobrazowym pod kolejną nic nie zmieniającą drogę?
2020-10-27 07:28
Czy oni nie wiedzą że jak powstanie ta obwodnica to w Gdyni będzie kolej magnetyczna na chwarzno? Albo takie metro górskie? Albo kolej linowo terenowa?Po co buspas??
2020-10-27 07:28
Odpowiedź na tytułowe pytanie: Tak, wyłącznie. Ta obwodnica powinna być wyłącznie dla autobusów.
2020-10-27 07:29
Opinia wyróżniona
Jezeli bedzie obwodnica Witomina, to teoretycznie na Witominie nie bedzie korkow. Po co autobus mialby omijac dzielnicę generujacą duży popyt na przewóz osób komunikacją miejską? Ewentualne skierowanie autobusow do Gdyni
Jezeli bedzie obwodnica Witomina, to teoretycznie na Witominie nie bedzie korkow. Po co autobus mialby omijac dzielnicę generujacą duży popyt na przewóz osób komunikacją miejską? Ewentualne skierowanie autobusow do Gdyni Zachód nową obwodnicą będzie musiało spowodować uruchomienie dodatkowych kursów autobusów na trasie Centrum - Witomino. Linie konczace swoje kursy na Witominie nie udzwigna ciezaru obsluzenia calego popytu.
2020-10-27 10:26
ale jeśli poprzez namalowanie białej linii, możemy dostać z UE kasę, to czemu nie.
Może do tego czasu wejdą też przepisy/rozwiązania, które z prawego pasa robią buspas tylko w określonych godzinach, bez
ale jeśli poprzez namalowanie białej linii, możemy dostać z UE kasę, to czemu nie.
Może do tego czasu wejdą też przepisy/rozwiązania, które z prawego pasa robią buspas tylko w określonych godzinach, bez wielomilionowych wydatków jak na leśnym odcinku Chwarznieńskiej, po prostu stanie znak, że w godz. 6.30-9 prawym pasem mogą jechać tylko autobusy. A po południu w drugą stronę.
2020-10-27 13:29
Przecież obecne przepisy pozwalają na wprowadzenie takiej organizacji ruchu. Takie rozwiązania są w Polskich miastach i... nie sprawdzają się bo kierowcy nie patrzą na znaki.
2020-10-27 07:32
Wow!
2020-10-27 07:33
bo to nic nie zmieni
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.