Opinie (112) 2 zablokowane

  • Po 1 to nic takiego nie zostanie zbudowane

    Za naszego życia. A po drugie won z buspasami, ludzie chcą jeździć wygodnie samochodami.

    • 37 0

  • Opinia wyróżniona

    Masowa wycinka drzew, więcej aut w centrum... (2)

    Niszczenie szlaków leśnych, przeniesienie korków w inne miejsca, koszty całej inwestycji takie, że cała Gdynia mogłaby 5-10 lat jeździć za darmo zbiorkomem, jeszcze więcej aut, znowu inwestycja dla Chw-Wic, itd. Tak nie rozwija się nowoczesne miasto...

    • 36 60

    • Może zaczniesz od myślenia?

      • 5 3

    • A świstak siedzi...

      • 1 0

  • autobusy przez Witomino z buspasami a obwodnica bez autobusów i bez buspasów logiczne

    • 36 0

  • A wytyczne?

    Czy to oznacza, że projektanci nie dostali wytycznych i może się jeszcze okazać, że zaprojektują w tym miejscu leśną ścieżkę dydaktyczną bo tak wyjdzie z analizy?

    • 36 0

  • Opinia wyróżniona

    Buspasy na obwodnicy?? (1)

    Obwodnica z zasady pomija jakieś miejsce, w tym przypadku Witomino. Logicznym jest że autobusy będą jechały inną drogą "zahaczając" o przestanki na Witominie. Bus pas na nowej Chwarznieńskiej powinien być. Usprawni to ruch autobusów.

    • 55 10

    • O ile planowana obwodnica Witomina nie ściągnie ruchu na tyle że nie będzie zasadności ich budowy, bo warunki ruchu będą bardzo dobre przez cały czas.

      • 0 0

  • Oby nigdy tego nie wybudowali

    i niech zostawia las w spokoju

    • 25 10

  • Nowa Węglowa i Nowaka-Jeziorańskiego na Wiczlinie

    powstaną w 2015. Sprawdzone info z UM

    • 28 7

  • Jaki jest sens bus pasów na odbowdnicy Witomina skoro i tak wszystkie autobusy będą jechały chwarznienaska przez witomino?

    • 27 11

  • Buspas na obwodnicy trójmiejskiej

    To szybki dojazd z Gdyni do Gdańska. Może trzeba to zrobić i puścić pośpieszny autobus?

    • 17 15

  • Bez zbudowanie dobrych połączeń szynowych centrum Gdyni z Gdynią Północ i Gdynią Zachód (2)

    a także bez elektryfikacji PKM i radykalnego poprawienia jakości dostępu pieszych rowerzystów do wszystkich stacji SKM i PKM w całej aglomeracji problemy komunikacyjne w Gdyni będą tylko narastać. Buspasy nie są istotnym

    a także bez elektryfikacji PKM i radykalnego poprawienia jakości dostępu pieszych rowerzystów do wszystkich stacji SKM i PKM w całej aglomeracji problemy komunikacyjne w Gdyni będą tylko narastać. Buspasy nie są istotnym czynnikiem powodującym przesiadanie się z samochodów do środków komunikacji publicznej. Poprawa jakości dostępu pieszych i rowerzystów do centrum miasta oraz do stacji lokalnej kolei miejskiej owszem.

    • 26 6

    • piesi może tak ale po co rowerzyści? niech się zdecydują albo PKM ale bez dróg dla rowerów albo drogi dla rowerów i wtedy nie muszą jeździć pociągami

      • 0 0

    • Szcególnie budowa ścieżek rowerowych rozwiąże problemy komunikacyjne Gdyni

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.