2020-10-27 08:24
Za naszego życia. A po drugie won z buspasami, ludzie chcą jeździć wygodnie samochodami.
2020-10-27 08:30
Opinia wyróżniona
Niszczenie szlaków leśnych, przeniesienie korków w inne miejsca, koszty całej inwestycji takie, że cała Gdynia mogłaby 5-10 lat jeździć za darmo zbiorkomem, jeszcze więcej aut, znowu inwestycja dla Chw-Wic, itd. Tak nie rozwija się nowoczesne miasto...
2020-10-27 11:45
Może zaczniesz od myślenia?
2020-10-27 11:50
A świstak siedzi...
2020-10-27 08:37
autobusy przez Witomino z buspasami a obwodnica bez autobusów i bez buspasów logiczne
2020-10-27 08:51
Czy to oznacza, że projektanci nie dostali wytycznych i może się jeszcze okazać, że zaprojektują w tym miejscu leśną ścieżkę dydaktyczną bo tak wyjdzie z analizy?
2020-10-27 08:58
Opinia wyróżniona
Obwodnica z zasady pomija jakieś miejsce, w tym przypadku Witomino. Logicznym jest że autobusy będą jechały inną drogą "zahaczając" o przestanki na Witominie. Bus pas na nowej Chwarznieńskiej powinien być. Usprawni to ruch autobusów.
2020-10-27 13:33
O ile planowana obwodnica Witomina nie ściągnie ruchu na tyle że nie będzie zasadności ich budowy, bo warunki ruchu będą bardzo dobre przez cały czas.
2020-10-27 08:59
i niech zostawia las w spokoju
2020-10-27 09:00
powstaną w 2015. Sprawdzone info z UM
2020-10-27 09:10
Jaki jest sens bus pasów na odbowdnicy Witomina skoro i tak wszystkie autobusy będą jechały chwarznienaska przez witomino?
2020-10-27 09:33
To szybki dojazd z Gdyni do Gdańska. Może trzeba to zrobić i puścić pośpieszny autobus?
2020-10-27 09:57
a także bez elektryfikacji PKM i radykalnego poprawienia jakości dostępu pieszych rowerzystów do wszystkich stacji SKM i PKM w całej aglomeracji problemy komunikacyjne w Gdyni będą tylko narastać. Buspasy nie są istotnym
a także bez elektryfikacji PKM i radykalnego poprawienia jakości dostępu pieszych rowerzystów do wszystkich stacji SKM i PKM w całej aglomeracji problemy komunikacyjne w Gdyni będą tylko narastać. Buspasy nie są istotnym czynnikiem powodującym przesiadanie się z samochodów do środków komunikacji publicznej. Poprawa jakości dostępu pieszych i rowerzystów do centrum miasta oraz do stacji lokalnej kolei miejskiej owszem.
2020-10-27 13:05
piesi może tak ale po co rowerzyści? niech się zdecydują albo PKM ale bez dróg dla rowerów albo drogi dla rowerów i wtedy nie muszą jeździć pociągami
2020-10-27 14:27
Szcególnie budowa ścieżek rowerowych rozwiąże problemy komunikacyjne Gdyni
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.