Opinie (357) ponad 20 zablokowanych

  • (1)

    Niemiec płakał jak sprzedawał - ze śmiechu. Nasza prezydent też płacze ze śmiechu, że glupi lud wszystko kupi - wystarczy postraszyć PiS.

    • 70 23

    • Niemiec zawsze płacze ....

      ...z radości ze się pozbył kłopotu :)

      • 5 1

  • (3)

    Chciałbym zobaczyć projekcję finansową porównującą koszt zakupu i eksploatacji/ modernizacji w perspektywie 30 lat. I to jest prawdziwe zadanie dla dziennikarza, a nie spisywanie tego co ktoś powiedział....

    • 73 5

    • Piosenkę pana Koracza o zdrowiu bym chciała najbardziej usłyszeć.

      • 8 1

    • I to jest mądre podejście do sprawy.

      • 0 1

    • Jeszcze by odkrył że będzie modernizować firma kolegi.

      • 0 0

  • Czyli prosty wniosek, (5)

    decyzje podejmowane ileś lat temu o zakupie starego szmelcu były błędne i ciekawe czym się wówczas kierowano. Niektórzy do dzisiaj zajmują bardzo prominentne stanowiska. Nosi to wszelakie znamiona .....sami sobie dopowiedzcie. Jeden z nich to "znany" reformator...

    • 62 10

    • nie był błedem - bo opcja była albo nic albo ten sprzęt z niemiec. (2)

      A teraz jest albo naprawa za 1/10 ceny nowych albo dług na kilkanaście lat na spłatę nowych, które i tak będzie trzeba co chwile naprawiać bo to Pesa co się psuje zaraz po wyjechaniu z fabryki.

      • 8 3

      • Wreszcie jakiś głos rozsądku...

        • 3 2

      • Przy gdańskim serwisie to z nowego mercedesa

        W rok zrobią złom.

        • 0 0

    • Uważałbym z opinią, że nowe to lepsze.

      W Dortmundzie po 8 latach byli przestraszeni jakością nowych tramwajów Bombardier NGT8, które zastąpiły tzw. Dortmundy.

      • 2 0

    • Kupno N8C to było najlepsze możliwe rozwiązanie

      pozwoliło szybko pozbyć się najbardziej wysłużonych tramwajów 105Na.
      Gdyby nie problemy z Modertransem...

      • 1 0

  • Ha

    Zmodernizujcie je tak aby jeździły zgodnie z rozkładem.

    • 38 5

  • Kto ten zlom od Helmutow sprowadzil...nie Budyn? szok... (7)

    • 64 11

    • Najlepszy prezydent tysiąclecia!

      • 7 4

    • wróc na podkarpacie, tam tramwajów nie ma to nie bedziesz miał z tym problemu (2)

      • 6 4

      • Teraz to Gdańsk jest zaściankiem Europy

        • 5 1

      • No własnie tam jeszcze starymi ziutkami z 1970 roku z darów ZSRR , starymi jelczami i starami . Tam jeszcze wołgami jeżdza

        • 0 0

    • Ciekawe czym byś jeździł gdyby nie ten szrot

      • 0 0

    • A zapytam się ciebie a kto unas w Polsce budował tramwaje z niską podłogą kilkadziesiąt lat temu .

      • 0 1

    • Złodziej Budyń ze złodziejem Lisickim

      Ten drugi sprzedał bazę na Hallera i się śmieje ze skarbniczka. Wzięli po kilka milionów do kieszeni.

      • 1 0

  • (1)

    kpina - sprowadzono szrot który trzeba wciąż remontować i modernizować...
    miasto wydaje na bzdury i zajmuje się politycznymi gierkami a na tramwaje "nie ma"

    • 64 14

    • Wszystkie tramwaje trzeba remontować

      przez 10 lat robią ok. 750.000 km. Na naprawę główną czekają kupione jako fabrycznie nowe Bombardiery, niedługo również nowe Pesy Swing. I taka naprawa będzie droższa niż modernizacja N8C. Nowe jest znacznie droższe i wcale nie mniej awaryjne.

      • 1 1

  • i ten złom ma przyciągnąć turystów do Gdańska? (3)

    czy to taka atrakcja turystyczna?

    • 51 13

    • (1)

      no taa turyści jadą by zobaczyć tramwaj. W Budapeszcie jechałem 100letnim wagonem metra i jakoś mi nie przeszkadzało.

      • 1 0

      • A kto go serwisował?

        Wyobrażasz sobie by w przekładni od torowej maszyny po remoncie i wymianie kół za jedyne 20 tysięcy " mechanik " zapomniał nalać oleju i nowa przekładnia się rozleciała? Taki mamy kraj fachowców z rodziny królika.

        • 0 0

    • Przyciągają np. niemieckich tramfilii

      którzy chcą zobaczyć tabor który u nich jeździł. Nawet numeracja została zachowana, np. gdański 1108 w Dortmundzie miał nr 108.

      • 2 0

  • (1)

    Każdy mądry wie o co chodzi ,a redaktorzy tego portalu to w urzędzie miasta chyba odbierali dyplomu !Piszecie tylko to co ktoś Wam opowie ,napisze

    • 38 7

    • dziennikarze TVP i innych pro pisowskich. nawet pisać nie muszą odrazu gotowe teksty dostają

      • 3 5

  • GAIT nie ma swoich warsztatów? (1)

    takie naprawy to powinno się robić na bieżąco. Ale pewnie pracuje tam sama rodzina i nie wiedzą jak śrubę odkręcić bo tylko odkurzyć potrafią?

    • 35 9

    • To nie naprawa a modernizacja

      konieczna choćby ze względu na problemy z dostępnością części zamiennych.

      • 0 0

  • Po co remontować?

    Jak zabraknie taboru, to się na ulicach obok torów zrobi buspasy. Farba to potęga.

    • 25 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.