2020-08-03 07:10
Niemiec płakał jak sprzedawał - ze śmiechu. Nasza prezydent też płacze ze śmiechu, że glupi lud wszystko kupi - wystarczy postraszyć PiS.
2020-08-03 08:02
...z radości ze się pozbył kłopotu :)
2020-08-03 07:18
Chciałbym zobaczyć projekcję finansową porównującą koszt zakupu i eksploatacji/ modernizacji w perspektywie 30 lat. I to jest prawdziwe zadanie dla dziennikarza, a nie spisywanie tego co ktoś powiedział....
2020-08-03 07:20
Piosenkę pana Koracza o zdrowiu bym chciała najbardziej usłyszeć.
2020-08-03 12:23
2020-08-03 20:54
2020-08-03 07:21
decyzje podejmowane ileś lat temu o zakupie starego szmelcu były błędne i ciekawe czym się wówczas kierowano. Niektórzy do dzisiaj zajmują bardzo prominentne stanowiska. Nosi to wszelakie znamiona .....sami sobie dopowiedzcie. Jeden z nich to "znany" reformator...
2020-08-03 08:38
A teraz jest albo naprawa za 1/10 ceny nowych albo dług na kilkanaście lat na spłatę nowych, które i tak będzie trzeba co chwile naprawiać bo to Pesa co się psuje zaraz po wyjechaniu z fabryki.
2020-08-03 08:57
Wreszcie jakiś głos rozsądku...
2020-08-03 12:25
W rok zrobią złom.
2020-08-03 11:32
W Dortmundzie po 8 latach byli przestraszeni jakością nowych tramwajów Bombardier NGT8, które zastąpiły tzw. Dortmundy.
2020-08-03 15:00
pozwoliło szybko pozbyć się najbardziej wysłużonych tramwajów 105Na.
Gdyby nie problemy z Modertransem...
2020-08-03 07:22
Zmodernizujcie je tak aby jeździły zgodnie z rozkładem.
2020-08-03 07:24
2020-08-03 07:25
Najlepszy prezydent tysiąclecia!
2020-08-03 08:39
2020-08-03 12:26
2020-08-03 21:32
No własnie tam jeszcze starymi ziutkami z 1970 roku z darów ZSRR , starymi jelczami i starami . Tam jeszcze wołgami jeżdza
2020-08-03 21:20
Ciekawe czym byś jeździł gdyby nie ten szrot
2020-08-04 09:38
A zapytam się ciebie a kto unas w Polsce budował tramwaje z niską podłogą kilkadziesiąt lat temu .
2020-08-04 10:47
Ten drugi sprzedał bazę na Hallera i się śmieje ze skarbniczka. Wzięli po kilka milionów do kieszeni.
2020-08-03 07:25
kpina - sprowadzono szrot który trzeba wciąż remontować i modernizować...
miasto wydaje na bzdury i zajmuje się politycznymi gierkami a na tramwaje "nie ma"
2020-08-03 11:14
przez 10 lat robią ok. 750.000 km. Na naprawę główną czekają kupione jako fabrycznie nowe Bombardiery, niedługo również nowe Pesy Swing. I taka naprawa będzie droższa niż modernizacja N8C. Nowe jest znacznie droższe i wcale nie mniej awaryjne.
2020-08-03 07:31
czy to taka atrakcja turystyczna?
2020-08-03 10:52
no taa turyści jadą by zobaczyć tramwaj. W Budapeszcie jechałem 100letnim wagonem metra i jakoś mi nie przeszkadzało.
2020-08-03 21:08
Wyobrażasz sobie by w przekładni od torowej maszyny po remoncie i wymianie kół za jedyne 20 tysięcy " mechanik " zapomniał nalać oleju i nowa przekładnia się rozleciała? Taki mamy kraj fachowców z rodziny królika.
2020-08-03 11:05
którzy chcą zobaczyć tabor który u nich jeździł. Nawet numeracja została zachowana, np. gdański 1108 w Dortmundzie miał nr 108.
2020-08-03 07:31
Każdy mądry wie o co chodzi ,a redaktorzy tego portalu to w urzędzie miasta chyba odbierali dyplomu !Piszecie tylko to co ktoś Wam opowie ,napisze
2020-08-03 08:43
2020-08-03 07:37
takie naprawy to powinno się robić na bieżąco. Ale pewnie pracuje tam sama rodzina i nie wiedzą jak śrubę odkręcić bo tylko odkurzyć potrafią?
2020-08-03 11:11
konieczna choćby ze względu na problemy z dostępnością części zamiennych.
2020-08-03 07:42
Jak zabraknie taboru, to się na ulicach obok torów zrobi buspasy. Farba to potęga.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.