Opinie (83) ponad 10 zablokowanych

  • Wybór padł na deweloperkę

    Zatem takie przeboje jak w 2008 roku będą się cyklicznie powtarzać. To prawda, że deweloperka jest bardzo dochodowa, ale tylko w okresie dobrej koniunktury. Nie ma chyba gałęzi gospodarki bardziej uzależnionej od fazy cyklu niż budownictwo, a w szczególności mieszkaniowe.

    • 7 3

  • Duży plus (1)

    Na reklamie sie nie znam ale czytanie ten wywiad jednym tchem, brawo i pełen szacun.

    • 11 5

    • Podziwiam, ja przeczytałam tylko sródtytuły i wystarczy.

      • 4 2

  • Czy to prawda ze z pomoca prawa mial byc brak gwiazdek

    tzn odnosnikow w reklamach? Gwiazdki nadal sa. Klamliwe reklamy nadal sa. Wiec i naciaganie, oszustwo poprzez reklamy jest. Wiec czym innym sa reklamy jak nie nabijaniem w butelke???
    Pania pozdrawiam i gratuluje

    tzn odnosnikow w reklamach? Gwiazdki nadal sa. Klamliwe reklamy nadal sa. Wiec i naciaganie, oszustwo poprzez reklamy jest. Wiec czym innym sa reklamy jak nie nabijaniem w butelke???
    Pania pozdrawiam i gratuluje wytrwalosci ale i duzo szczescia Pani ma ! Prowadzilam swoja 10 lat i trafiajac na firmy w ktorych tylko kolesiostwo sie liczy - robilam swoje i pa! Po latach mialam dosc i zamknelam dzialalnosc.

    • 3 2

  • Czy p. Magdalena moglaby podpowiedziec jaki paragraf prawny pomoze uczestnikowi (1)

    szkolenia, podczas gdy szkolenie nie spelnilo warunkow z jego reklamy? Tzn. szkolenie obiecuje gory a ledwo dotyka wyzyn, materialy sa niewystarczajace aby nawet samemu na ich podstawie doszkolic sie. Jak dochodzic swoich praw?

    • 2 1

    • Nie wiem, czego dokładnie dotyczy pytanie, ale rynek szkoleń jest zupełnie nieuregulowany. Sama też czasem "padam ofiarą" tego procederu i zgadzam się z tym, że obietnice w przypadku tego produktu są bardzo często

      Nie wiem, czego dokładnie dotyczy pytanie, ale rynek szkoleń jest zupełnie nieuregulowany. Sama też czasem "padam ofiarą" tego procederu i zgadzam się z tym, że obietnice w przypadku tego produktu są bardzo często nieadekwatne do uzyskiwanych treści merytorycznych. Na szczęście mamy media społecznościowe, które do pewnego stopnia weryfikują produkty szkoleniowe i kompetencje prelegentów.

      • 0 0

  • (1)

    Zawsze musi być cichy inwestor

    • 3 2

    • bzdura

      • 0 0

  • Tylko z kreatywnoscia na bakier (2)

    Kreatywnosc Avocado lezy...niestety

    • 6 2

    • na jakiej podstawie taka opinia?

      • 0 0

    • Skąd taki pomysł?

      • 0 0

  • Śledzę ich poczynania od jakiegoś czasu (1)

    i mniej więcej od pół roku strona www jest "w budowie"...Szewc bez butów chodzi?

    • 9 1

    • a nawet znacznie dłużej :) ale szewc już uszył sobie buty ;)

      • 0 0

  • Koszty reklamy są wliczane do cen towarów. Wszyscy za to płacimy.

    Ale czy jest to nam potrzebne? Branża reklamowa to darmozjady i społeczne pasożyty.
    Nie produkują niczego pożytecznego tylko śmieci.

    • 5 3

  • "Agencja reklamy" to nie Agencja reklamowa (1)

    Jest to subtelna różnica jak się czyta oba wyrażenia, ale sposób działania biznesów jest znacząco różny. Agencje reklamowe zajmują się szeroko pojętym opracowywaniem strategii dla swoich klientów, od badań rynku, do

    Jest to subtelna różnica jak się czyta oba wyrażenia, ale sposób działania biznesów jest znacząco różny. Agencje reklamowe zajmują się szeroko pojętym opracowywaniem strategii dla swoich klientów, od badań rynku, do stworzenia unikalnego działania mające klientowi dać przewagę nad konkurencją. To złożony proces, w rezultacie którego powstaje szereg koncepcji, nie tylko na znienawidzone materiały reklamowe i formy, ale też przyszłe działania na różnych kanałach i nośnikach (TV, internet itd.) jakie klient może podjąć by osiągnąć cel. Potem robi się retrospekcję i analizuje rezultaty kampanii. To tak w ogromnym skrócie. Natomiast z moich doświadczeń i obserwacji wszystkie firmy, które zajmują się produkowaniem wszelkiego rodzaju akcydensów (teczki, ulotki itd...) i zakres ich usług to szybkie działania od tworzenia graficznych materiałów i ich produkcję to posługują się na ogół takim frazesem jak "agencja reklamy". Są to usługi dla małych firm, albo te firmy często żywią się zleceniami na realizację, produkcję właśnie części efektów pracy tych Agencji reklamowych przez wielkie "A". Dlatego kto śledzi temat wie, że jeśli została opracowana kampania dla klienta X np. to często jej efekty wiszą w portfolio kilkunastu nawet firm. Jakaś firma ogarnia Social Media, inna materiały BTL itd. itd. Za samą koncepcją stoi jedna czasem dwie główne agencje współpracujące ze sobą.

    • 4 1

    • Niesamowite - tyle energii na nic

      • 2 3

  • Super artykuł. Dane są podstawą dobrej kampanii.

    Pani Magda doskonale wie co mówi. Liczą się dane. To na ich podstawie można wyciągać konkretne wnioski, sprawdzać je w praktyce i uzyskiwać więcej z podejmowanych działań marketingowych. Internet jest bardzo policzalny.

    Pani Magda doskonale wie co mówi. Liczą się dane. To na ich podstawie można wyciągać konkretne wnioski, sprawdzać je w praktyce i uzyskiwać więcej z podejmowanych działań marketingowych. Internet jest bardzo policzalny. Nawet telefony pozyskane ze strony internetowej można zmierzyć za pomocą calltrackera lub innych podobnych narzędzi calltrackingowych. Marketing przeszedł dużą zmianę wraz z pojawieniem się internetu. Teraz przechodzi zmiany napędzane technologiami i wielością narzędzi do mierzenia i poprawiania skuteczności reklam.

    • 4 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.