Opinie (74) 7 zablokowanych

  • się śmieje jak głupi do sera

    i dostaje nagrodę.
    To głupie jest. Ale co mi tam - w normalnej firmie o uprzejmość pracowników dba się inaczej.

    • 15 0

  • według mnie takie sztuczne uśmiechy nieuzasadnione sytuacją raczej odstraszają

    • 12 1

  • Pomijając sensowność tego rozwiązania, to chyba tylko w Polsce ludzie tak ześwirowali na punkcie RODO. Wiedzą, ze coś dzwoni, ale nie wiedza w którym kościele..

    • 6 2

  • A czy zatem podawanie np

    średniej krajowej zarobków to też analogicznie nie jest naruszenie praw obywatelskich?
    Tu średnia i tu średnia.

    • 4 0

  • Opinia wyróżniona

    Coraz więcej skrzywionych twarzy widac w sklepach czy urzedach. To trzeba zwalczać (8)

    Wcale mi się nie podoba, że jakas pani czy pan ma zły dzień i się krzywi, wzdycha i krzywo patrzy na klienta. Masz zły dzień - zostań w domu, wex kredyt, zmień pracę. Ja chce i potrzebuję widziec uśmiechnięte twarze w sklepach.

    • 8 54

    • nie marudź, zrób selfie swojej zadowolonej gęby i oglądaj w swoim smartfonie, jak ci sprzedawca nie pasi (1)

      • 13 4

      • Wracaj do biedry i się tam usmiechaj, a nie piszesz głupoty na forum

        • 9 0

    • (2)

      Racja, przydałoby się więcej uśmiechów i życzliwości na co dzień, ale nie wprowadzany w sposób opisywany w artykule.

      • 7 1

      • niewolnik ma się uśmiechać pod przymusem (1)

        ma robić z siebie klauna, żeby rozbawić klienta.

        • 10 4

        • Tak właśnie bywa, jednak jestem temu przeciwna .

          • 2 1

    • A ty jak masz zły dzien

      Chciałbyś być zmuszany do uśmiechu bo urządzenie ciągle cię obserwuje a potem twój manager z pensja 4000 brutto który myśli że jest królem świata cię " motywuje " że jak się będziesz uśmiechał to może też kiedyś będziesz miał 4000 brutto

      • 0 3

    • Jaki(jaka) ty mądry(a) jesteś

      • 0 2

    • Coraz więcej skwaszonych klientów w sklepach, bankach i szeroko pojętych usługach. Nawet na "dzień dobry" nie odpowiedzą. O "dziękuję" zapomnij. Stare powiedzenie "klient nasz pan" zrobiło dużo złego. Nie, nie jesteś

      Coraz więcej skwaszonych klientów w sklepach, bankach i szeroko pojętych usługach. Nawet na "dzień dobry" nie odpowiedzą. O "dziękuję" zapomnij. Stare powiedzenie "klient nasz pan" zrobiło dużo złego. Nie, nie jesteś moim panem dobrodziejem dlatego, że korzystasz z usług oferowanych przez firmę/instytucję, w której pracuję. Ja się uśmiecham, jestem miła i po stronie klienta napotykam mur jakiejś niezrozumiałej lepszości. Szanujmy się nawzajem.

      • 1 0

  • Opinia wyróżniona

    Pracowałem w bankach , na tzw. ladzie (1)

    I jedyną szczerą reakcją byłyby tam łzy - że strachu , że klient nic nie kupił, strachu przed kolejną odprawą przed tablicą, strachu że znów ja będę winny , że w piątkowe letnie popołudnie klient wolał jechać na działkę

    I jedyną szczerą reakcją byłyby tam łzy - że strachu , że klient nic nie kupił, strachu przed kolejną odprawą przed tablicą, strachu że znów ja będę winny , że w piątkowe letnie popołudnie klient wolał jechać na działkę niż przyjść do oddziału po kartę kredytową. Zmienilem pracę i wiem jedno - jak pracodawca szanuje pracownika, jak nie robi z niego jelenia do nabijania kasy to uśmiech pojawia się sam, naturalnie i nikt nie musi go wymuszać licznikami ....

    • 94 0

    • przecież większość korpokadry, to odchyleńcy na poziomie tych z czasów II wś w Niemczech.

      • 4 1

  • A któryś bank nie zbiera danych biometrycznych?

    Nawet sobie z tego nie zdajecie sprawy, ze obraz z kamer, nagrania waszego głosu itp są zbierane i gromadzone przez banki, firmy ubezpieczeniowe. Większość z niech pracuje nad biometrycznymi sposobami potwierdzania tożsamości.
    Ale w takie klocki bawia sie nawet firmy hanlujące wakacjami i wycieczkami ...

    • 0 4

  • Korpo (1)

    Kolejne, d**ilne procedury korpokretynów na wysokich stolikach. Muszą udowadniać zarządowi, że są potrzebni. Dlatego właśnie odszedłem z podobnego syfu po 22 latach

    • 9 1

    • Wytrzymałeś 22 lata?

      • 0 0

  • Na miejscu pracowników ustawiałabym na biurku plakietkę z napisem: uśmiechnij się, jesteś w ukrytej kamerze . A tak na poważnie jest to uwłaczający pomysł, by pracownik uśmiechał sie tylko dlatego ze musi . Nikt nie bierze pod uwagę , ze może uśmiechać się z własnej woli?

    • 10 1

  • Popieram stanowisko rzecznika

    • 5 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.