2019-10-24 16:59
i dostaje nagrodę.
To głupie jest. Ale co mi tam - w normalnej firmie o uprzejmość pracowników dba się inaczej.
2019-10-24 17:26
według mnie takie sztuczne uśmiechy nieuzasadnione sytuacją raczej odstraszają
2019-10-24 19:33
Pomijając sensowność tego rozwiązania, to chyba tylko w Polsce ludzie tak ześwirowali na punkcie RODO. Wiedzą, ze coś dzwoni, ale nie wiedza w którym kościele..
2019-10-24 19:52
średniej krajowej zarobków to też analogicznie nie jest naruszenie praw obywatelskich?
Tu średnia i tu średnia.
2019-10-24 20:45
Opinia wyróżniona
Wcale mi się nie podoba, że jakas pani czy pan ma zły dzień i się krzywi, wzdycha i krzywo patrzy na klienta. Masz zły dzień - zostań w domu, wex kredyt, zmień pracę. Ja chce i potrzebuję widziec uśmiechnięte twarze w sklepach.
2019-10-24 22:07
2019-10-25 06:46
Wracaj do biedry i się tam usmiechaj, a nie piszesz głupoty na forum
2019-10-25 12:56
Racja, przydałoby się więcej uśmiechów i życzliwości na co dzień, ale nie wprowadzany w sposób opisywany w artykule.
2019-10-25 13:12
ma robić z siebie klauna, żeby rozbawić klienta.
2019-10-25 13:40
Tak właśnie bywa, jednak jestem temu przeciwna .
2019-10-25 14:22
Chciałbyś być zmuszany do uśmiechu bo urządzenie ciągle cię obserwuje a potem twój manager z pensja 4000 brutto który myśli że jest królem świata cię " motywuje " że jak się będziesz uśmiechał to może też kiedyś będziesz miał 4000 brutto
2019-10-25 14:57
Jaki(jaka) ty mądry(a) jesteś
2019-10-26 09:37
Coraz więcej skwaszonych klientów w sklepach, bankach i szeroko pojętych usługach. Nawet na "dzień dobry" nie odpowiedzą. O "dziękuję" zapomnij. Stare powiedzenie "klient nasz pan" zrobiło dużo złego. Nie, nie jesteś
Coraz więcej skwaszonych klientów w sklepach, bankach i szeroko pojętych usługach. Nawet na "dzień dobry" nie odpowiedzą. O "dziękuję" zapomnij. Stare powiedzenie "klient nasz pan" zrobiło dużo złego. Nie, nie jesteś moim panem dobrodziejem dlatego, że korzystasz z usług oferowanych przez firmę/instytucję, w której pracuję. Ja się uśmiecham, jestem miła i po stronie klienta napotykam mur jakiejś niezrozumiałej lepszości. Szanujmy się nawzajem.
2019-10-24 20:53
Opinia wyróżniona
I jedyną szczerą reakcją byłyby tam łzy - że strachu , że klient nic nie kupił, strachu przed kolejną odprawą przed tablicą, strachu że znów ja będę winny , że w piątkowe letnie popołudnie klient wolał jechać na działkę
I jedyną szczerą reakcją byłyby tam łzy - że strachu , że klient nic nie kupił, strachu przed kolejną odprawą przed tablicą, strachu że znów ja będę winny , że w piątkowe letnie popołudnie klient wolał jechać na działkę niż przyjść do oddziału po kartę kredytową. Zmienilem pracę i wiem jedno - jak pracodawca szanuje pracownika, jak nie robi z niego jelenia do nabijania kasy to uśmiech pojawia się sam, naturalnie i nikt nie musi go wymuszać licznikami ....
2019-10-25 13:15
przecież większość korpokadry, to odchyleńcy na poziomie tych z czasów II wś w Niemczech.
2019-10-24 21:53
Nawet sobie z tego nie zdajecie sprawy, ze obraz z kamer, nagrania waszego głosu itp są zbierane i gromadzone przez banki, firmy ubezpieczeniowe. Większość z niech pracuje nad biometrycznymi sposobami potwierdzania tożsamości.
Ale w takie klocki bawia sie nawet firmy hanlujące wakacjami i wycieczkami ...
2019-10-25 11:36
Kolejne, d**ilne procedury korpokretynów na wysokich stolikach. Muszą udowadniać zarządowi, że są potrzebni. Dlatego właśnie odszedłem z podobnego syfu po 22 latach
2019-10-25 16:30
2019-10-25 12:03
Na miejscu pracowników ustawiałabym na biurku plakietkę z napisem: uśmiechnij się, jesteś w ukrytej kamerze . A tak na poważnie jest to uwłaczający pomysł, by pracownik uśmiechał sie tylko dlatego ze musi . Nikt nie bierze pod uwagę , ze może uśmiechać się z własnej woli?
2019-10-25 12:04
Popieram stanowisko rzecznika
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.