Opinie (272) 9 zablokowanych

  • Spaliny są szkodliwe (3)

    Dlatego będę codziennie przejeżdżał tam 2 suwową syrenką 104

    • 15 3

    • Masz racje dlatego powinny byc oplaty za jazde w mieście takim zlomem (1)

      • 1 4

      • Nawet nie wiesz

        Ile frajdy jest z jazdy tym rupieciem podczas akcji policji "smog", z racji tego, że jest to pojazd zabytkowy to nie musi on spełniać absolutnie żadnych norm spalin.

        • 3 1

    • To ich nie produkuj. proste

      • 1 1

  • Na jezdni buspas! (2)

    • 9 11

    • (1)

      dla tramwajów ??!!

      • 5 1

      • Człowiek jest ewidentnie umysłowo ograniczony z tym buspasem....

        • 2 0

  • Ilu rowerzystów będzie korzystać z tej drogi w kierunku pod górę ? (11)

    Zjazd do miast wygodny, ale potem trzeba wjechać.

    • 25 7

    • (6)

      A ilu korzysta z dróg pod górkę na Łostowickiej, Cienistej, Rakoczego czy Jaśkowej Dolinie? Jak mieszkasz na Chełmie czy Morenie, to musisz wrócić pod górkę.

      • 13 2

      • (2)

        Na Cienistej to większość wchodzi a nie wjeżdża

        • 9 3

        • (1)

          No, a ta będzie znacznie mniej stroma.

          • 3 3

          • ale wysokość ta sama, Łostowicką też wiele osób wchodzi

            • 3 5

      • Ale nie będę po pracy dymał AK pod górę prawie 2 km

        wolę może bardziej stromo ale zdecydowanie krócej np.Kartuską do Pobiedziska, kolonia Studentów tylko ten bruk na Lubuskiej... ewentualnie Grota Roweckiego tylko tam końcówka skomplikowana

        • 3 3

      • (1)

        ja akuratnie podjeżdżam słowackiego pod górkę lub jak mam więcej czasu - Jaśkową do rakoczego. W dół i wtedy aż do słowackiego lub do sanktuarium matemblewo i tam kawałek laskiem czyli że dwa lekkie podjazdy.

        ja akuratnie podjeżdżam słowackiego pod górkę lub jak mam więcej czasu - Jaśkową do rakoczego. W dół i wtedy aż do słowackiego lub do sanktuarium matemblewo i tam kawałek laskiem czyli że dwa lekkie podjazdy. (mieszkaniec matarnii)

        Ile kroć słyszę "nie da się" zawsze mówię to samo - nie da się bo uprawiasz siłową jazdę... daj przerzutki w dół. Ma być ok opór ale kadencja wysoka (powiedzmy 50-60rmp. Nie mówię o sportowcach co 90-100rpm walą (ja utrzymuje 75-85 rpm).) i będzie lajtowo.

        • 3 0

        • Kolego kadencja 50-60 trening siłowy, najbardziej efektywna kadencja to ok.90 obrotow. Pozdrawiam.

          • 0 0

    • Chyba tylu samo co w dół bo inaczej to jak? :)

      A wjazd tędy jest lepszy niż Cienistą, bardzo dobrze wyprofilowany

      • 4 2

    • Spokojnie

      Można budować drogę jednokierunkową w dół.
      Pod górę i tak się będą pchać z rowerami do zatłoczonych tramwajów

      • 4 7

    • Dlatego własnie proponuje trasę pomiedzy AK a Malczewskeigo z łagodniejszym podjazdem

      Kto za?

      • 0 0

    • A w czym problem?

      • 0 0

  • (2)

    POmysł z jezdnią to porażka, i tak są ciągle korki i nawet 4 pasy nie pomogą, także zabieranie jezdni to totalny absurd.
    Popieram utworzenie drogi rowerowej ale nie kosztem drogi!
    Sam pomysł jak najbardziej trafny i Super!

    • 31 6

    • Skoro 4 pasy nie pomogą, to znaczy, że zabranie jednego też nie zaszkodzi. Jedynym sposobem odkorowania to przesiadka na rower.

      • 6 1

    • Ja tam jeszcze nigdy żadnego korka nie widziałem. Po co zmyślasz

      Tam praktycznie nikt z prawego pasa nie korzysta. Jest niemal pusty do samego Chełma

      • 1 1

  • Będą wypadki (8)

    Przy propozycji zastosowania na ścieżce rowerowej dwóch pasów - w przeciwnych kierunkach - może często dochodzić do niebezpiecznych kolizji rowerzystów jadących w dużą prędkością z góry z rowerzystami jadącymi pod górę.

    Przy propozycji zastosowania na ścieżce rowerowej dwóch pasów - w przeciwnych kierunkach - może często dochodzić do niebezpiecznych kolizji rowerzystów jadących w dużą prędkością z góry z rowerzystami jadącymi pod górę. Dodatkowo zakwalifikowanie hulajnóg do kategorii rowerów pozwoli takze i tym użytkownikom tych jednośladów na poruszanie się ścieżkami rowerowymi, co jeszcze zwiększa ryzyko wypadków. Postuluję o powstanie dwóch osobnych ścieżek. Jedna w pasami tylko w dół, a druga tylko z pasami pod górę.

    • 22 6

    • Rowerzystów powinno obowiązywać ograniczenie prędkości tak jak samochody !!!!!! (2)

      Powinny powstać zwalniacze dla rowerów tak by nie mogły rozwijać nadmiernej prędkości i radary dla tych niezdyscyplinowanych a mandaty takie same jak dla kierowców aut ! bo to tacy sami uczestnicy ruchu drogowego jak kierowcy aut to dla czego mają być ulgowo traktowani !

      • 6 5

      • No i będzie. Ograniczenie do 70kmh tam jest

        • 7 5

      • Rowerzystów obowiązuje takie samo ograniczenie jak pozostałych kierowców.

        • 4 1

    • (1)

      To oczywiste czy decydenci tego nie rozumieją oglądają tylko płaskie mapy

      • 6 3

      • Tylko że ktoś już to narysował ....

        • 1 2

    • Jakoś na jaśkowej, rakoczego, cienistej....... nie ma. (2)

      a są znacznie węższe i kręte bo są w formie esów floresów szlaczków zygzaczków na wąskim chodniku.

      • 3 3

      • (1)

        Na Jaśkowej nie jest tak stromo. A mimo tego dochodziło tam do wielu wypadków.

        • 2 2

        • Jest znacznie stromiej, a wypadki to powodowali kierowcy 4 kółek wymuszający pierwszeństwo.

          • 2 1

  • (5)

    Najlepiej jeden pas jezdni w górę i jeden w dół, tam będzie duże natężenie rowerów i duża prędkość nie może być tak wąsko jak na zdjęciu

    • 6 12

    • nie bądź śmieszny z tym natężeniem ruchu rowerów. Pod górę więcej się będzie ich ładować do tramwajów niż jechać.

      • 4 2

    • (2)

      tam będzie ponad 3m.
      mało która nasza "śmieszka" tyle ma.
      Jaśkowa, rakoczego, kartuska są znacznie węższe.

      • 1 0

      • (1)

        Skąd wiesz ze będzie 3m? Na zachodzie rezygnuje się z takich dróg rowerowych i stosuje się tylko bezkolizyjne osobne drogi, osobne dla dwóch kierunków i łączące się ze sobą

        • 0 1

        • nie zmyślaj. co to jest "bezkolizyjna osobna droga, osobna dla dwóch kierunków łącząca się ze sobą"? co za bzdury

          • 0 0

    • A trzeci do nieba i na cmentarz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To dopiero będzie super.!

      • 3 0

  • Nowa trasa do 50 metrow od Armi Krajowej (7)

    Trasa rowerowo piesza powinna iść z dala od ruchu ulicznego od ul.Rogaczewskiego pomiędzy ulica Malczewskiego a Armii Krajowej ,Bystrzycką aż do Pana Tadeusza na Osiedlu Mickiewicza. Połączenie ze starym Chełmem przez

    Trasa rowerowo piesza powinna iść z dala od ruchu ulicznego od ul.Rogaczewskiego pomiędzy ulica Malczewskiego a Armii Krajowej ,Bystrzycką aż do Pana Tadeusza na Osiedlu Mickiewicza. Połączenie ze starym Chełmem przez ul.Odrzańską oraz z ulica Sikorskiego przy osiedlu Mickiewicza.
    Miałaby walory turystyczne i widokowe z pewnością stalą by się atrakcja Gdańska i stanowiłaby jeden ciąg z parkiem Na Zboczu aż do ulicy Łostowickikm

    • 22 5

    • Proszę do mnie żadnych ścieżek nie robić

      Pan Tadeusz

      • 3 1

    • (3)

      Ludzie chcą się szybko przemieszczać z punktu a do b rowerem.
      Nie ma być to trasa krajoznawcza.

      • 4 3

      • (2)

        Ale to ma być trasa równoległa do Armii Krajowej czyli najszybsza z możliwych tyle tylko, że bez inhalacji spalin:)

        • 3 0

        • (1)

          mało realna to trasa, a jak już to pewnie mega kosztowna. raczej nie do zrealizowania w najbliższym czasie.

          • 1 1

          • Trasa jak najbardziej realna z wykonaniem to się zgodzę kosztowna ale można realizować odcinkami.

            • 0 0

    • Chyba , raczej na pewno opisujesz trasę palcem na mapie. (1)

      Jak pomiędzy ul.Malczewskiego a AK? Jeżeli masz możliwość spaceru, zapoznania się z realiami zrób to. Możesz pospacerować ul Pohulanka> Lubuska. To jest realne i ładne.

      • 1 2

      • Pohulanka > Lubuska to rzeczywiście ładna trasa tylko podejście jest zbyt strome . Najlepiej jest pokonać trasę AK przez wiadukt nad Odrzańską i Sikorskiego.
        No i park przy Lubuskiej jest. Po północnej stronie

        Pohulanka > Lubuska to rzeczywiście ładna trasa tylko podejście jest zbyt strome . Najlepiej jest pokonać trasę AK przez wiadukt nad Odrzańską i Sikorskiego.
        No i park przy Lubuskiej jest. Po północnej stronie dopiero by powstał zamiast niewykorzystanego nasypu i rury ciepłowniczej., Dużo tam nieużytków które mogły by być jakoś wykorzystane nie tylko na teren dla pijaczków. Kłopotem jest przejście prze osiedle Alkonu przy Malczewskiego ale myślę ze to tez jest jakiś plus dla mieszkańców, że w ciągu kilku minut mogą dojść/dojechać do centrum Gdańska.

        • 0 0

  • w pasie jezdni ścieżkę wykonać zaś na pozostawionych kierowcom pasach ułożyć progi spowalniające ruch co 15 metrów (1)

    • 6 6

    • I dobrze to miasto.

      Od czasu wybudowania Obwodnicy Południowej to jest tylko lokalna droga jak Podwale.

      • 2 8

  • co to za durny pomysl ? (8)

    to juz lepiej przy pohulance zrobic sciezke i pozniej przez kawalek starego chelmu.

    • 20 6

    • Dokładnie: Biegańskiego - Lubuska - Pohulanki (2)

      Dojazd też od południowej strony Odrzańską

      • 4 2

      • (1)

        Trzeba by Zielonogórską puścić - na Lubuskiej nie zmieścisz

        • 2 2

        • Na Lubuskiej może być spokojnie na ulicy, tam jest mały ruch, a trasa by leciała miedzy drzewami wśród zieleni, a nie po pasie "autostrady"

          • 2 1

    • (2)

      Nie, czas jazdy dwa razy dłuższy

      • 2 2

      • (1)

        Jakim cudem jak odległość praktycznie taka sama?

        • 1 1

        • światła, kolizyjność, krętość i co za tym idzie prędkosć średnia rowerzysty. Odległość też nie wyjdzie taka sama.

          • 1 1

    • (1)

      na pohulance się jezdnia jedzie po co tworzyć bezsensowne trasy na około.
      na tym to polega że ma być to szybka i wygodna trasa, a nie krajoznawczy szlak.

      • 3 2

      • od razu widac ze nigdy nie pokonaliscie trasy na chelm na rowerze

        jakie naokolo ? przez lasek obok pohulanki jest skrot, tylko stromo. pozniej na chelmie sa juz chodniki ktorymi nikt nie chodzi i troche miejsca na ewentualna sciezke. Tak czy siak najszybsza trasa na chelm z centrum

        jakie naokolo ? przez lasek obok pohulanki jest skrot, tylko stromo. pozniej na chelmie sa juz chodniki ktorymi nikt nie chodzi i troche miejsca na ewentualna sciezke. Tak czy siak najszybsza trasa na chelm z centrum jest przez kartuska i 'skrotem' (b stromym) przez wzgorze mickiewicza. Tak ze trasa juz jest. Wpuszczanie rowerow na armi krajowej to slaby pomysl.

        • 0 0

  • Zastanówcie się dlaczego w Gdańsku praktycznie wyłączono z użytku przystankowe windy. Ich odbudowa trwa tyle co program rakietow (1)

    Gdyby tam miała powstać ścieżka rowerowa to natura sama by ją wyżłobiła.

    • 12 0

    • Tam była wyżłobiona ścieżka jak nie było tramwajów, uwielbiałem nią rano śmigać rowerem wzdłuż zakorkowanych trzech pasów.

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.