2020-06-03 10:07
Dlatego będę codziennie przejeżdżał tam 2 suwową syrenką 104
2020-06-03 10:18
2020-06-03 10:48
Ile frajdy jest z jazdy tym rupieciem podczas akcji policji "smog", z racji tego, że jest to pojazd zabytkowy to nie musi on spełniać absolutnie żadnych norm spalin.
2020-06-03 12:05
2020-06-03 10:09
2020-06-03 10:20
dla tramwajów ??!!
2020-06-03 10:30
Człowiek jest ewidentnie umysłowo ograniczony z tym buspasem....
2020-06-03 10:11
Zjazd do miast wygodny, ale potem trzeba wjechać.
2020-06-03 10:26
A ilu korzysta z dróg pod górkę na Łostowickiej, Cienistej, Rakoczego czy Jaśkowej Dolinie? Jak mieszkasz na Chełmie czy Morenie, to musisz wrócić pod górkę.
2020-06-03 10:31
Na Cienistej to większość wchodzi a nie wjeżdża
2020-06-03 10:35
No, a ta będzie znacznie mniej stroma.
2020-06-03 10:37
ale wysokość ta sama, Łostowicką też wiele osób wchodzi
2020-06-03 15:52
wolę może bardziej stromo ale zdecydowanie krócej np.Kartuską do Pobiedziska, kolonia Studentów tylko ten bruk na Lubuskiej... ewentualnie Grota Roweckiego tylko tam końcówka skomplikowana
2020-06-03 20:13
ja akuratnie podjeżdżam słowackiego pod górkę lub jak mam więcej czasu - Jaśkową do rakoczego. W dół i wtedy aż do słowackiego lub do sanktuarium matemblewo i tam kawałek laskiem czyli że dwa lekkie podjazdy.
ja akuratnie podjeżdżam słowackiego pod górkę lub jak mam więcej czasu - Jaśkową do rakoczego. W dół i wtedy aż do słowackiego lub do sanktuarium matemblewo i tam kawałek laskiem czyli że dwa lekkie podjazdy. (mieszkaniec matarnii)
Ile kroć słyszę "nie da się" zawsze mówię to samo - nie da się bo uprawiasz siłową jazdę... daj przerzutki w dół. Ma być ok opór ale kadencja wysoka (powiedzmy 50-60rmp. Nie mówię o sportowcach co 90-100rpm walą (ja utrzymuje 75-85 rpm).) i będzie lajtowo.
2020-06-06 17:53
Kolego kadencja 50-60 trening siłowy, najbardziej efektywna kadencja to ok.90 obrotow. Pozdrawiam.
2020-06-03 10:27
Chyba tylu samo co w dół bo inaczej to jak? :)
A wjazd tędy jest lepszy niż Cienistą, bardzo dobrze wyprofilowany
2020-06-03 10:29
Można budować drogę jednokierunkową w dół.
Pod górę i tak się będą pchać z rowerami do zatłoczonych tramwajów
2020-06-04 10:01
Kto za?
2020-06-05 18:00
A w czym problem?
2020-06-03 10:14
POmysł z jezdnią to porażka, i tak są ciągle korki i nawet 4 pasy nie pomogą, także zabieranie jezdni to totalny absurd.
Popieram utworzenie drogi rowerowej ale nie kosztem drogi!
Sam pomysł jak najbardziej trafny i Super!
2020-06-03 12:27
Skoro 4 pasy nie pomogą, to znaczy, że zabranie jednego też nie zaszkodzi. Jedynym sposobem odkorowania to przesiadka na rower.
2020-06-03 18:00
Tam praktycznie nikt z prawego pasa nie korzysta. Jest niemal pusty do samego Chełma
2020-06-03 10:15
Przy propozycji zastosowania na ścieżce rowerowej dwóch pasów - w przeciwnych kierunkach - może często dochodzić do niebezpiecznych kolizji rowerzystów jadących w dużą prędkością z góry z rowerzystami jadącymi pod górę.
Przy propozycji zastosowania na ścieżce rowerowej dwóch pasów - w przeciwnych kierunkach - może często dochodzić do niebezpiecznych kolizji rowerzystów jadących w dużą prędkością z góry z rowerzystami jadącymi pod górę. Dodatkowo zakwalifikowanie hulajnóg do kategorii rowerów pozwoli takze i tym użytkownikom tych jednośladów na poruszanie się ścieżkami rowerowymi, co jeszcze zwiększa ryzyko wypadków. Postuluję o powstanie dwóch osobnych ścieżek. Jedna w pasami tylko w dół, a druga tylko z pasami pod górę.
2020-06-03 10:26
Powinny powstać zwalniacze dla rowerów tak by nie mogły rozwijać nadmiernej prędkości i radary dla tych niezdyscyplinowanych a mandaty takie same jak dla kierowców aut ! bo to tacy sami uczestnicy ruchu drogowego jak kierowcy aut to dla czego mają być ulgowo traktowani !
2020-06-03 10:38
2020-06-03 15:11
Rowerzystów obowiązuje takie samo ograniczenie jak pozostałych kierowców.
2020-06-03 10:28
To oczywiste czy decydenci tego nie rozumieją oglądają tylko płaskie mapy
2020-06-03 10:31
Tylko że ktoś już to narysował ....
2020-06-03 10:37
a są znacznie węższe i kręte bo są w formie esów floresów szlaczków zygzaczków na wąskim chodniku.
2020-06-03 21:52
Na Jaśkowej nie jest tak stromo. A mimo tego dochodziło tam do wielu wypadków.
2020-06-03 22:07
Jest znacznie stromiej, a wypadki to powodowali kierowcy 4 kółek wymuszający pierwszeństwo.
2020-06-03 10:19
Najlepiej jeden pas jezdni w górę i jeden w dół, tam będzie duże natężenie rowerów i duża prędkość nie może być tak wąsko jak na zdjęciu
2020-06-03 10:22
nie bądź śmieszny z tym natężeniem ruchu rowerów. Pod górę więcej się będzie ich ładować do tramwajów niż jechać.
2020-06-03 10:39
tam będzie ponad 3m.
mało która nasza "śmieszka" tyle ma.
Jaśkowa, rakoczego, kartuska są znacznie węższe.
2020-06-03 21:55
Skąd wiesz ze będzie 3m? Na zachodzie rezygnuje się z takich dróg rowerowych i stosuje się tylko bezkolizyjne osobne drogi, osobne dla dwóch kierunków i łączące się ze sobą
2020-06-03 22:08
nie zmyślaj. co to jest "bezkolizyjna osobna droga, osobna dla dwóch kierunków łącząca się ze sobą"? co za bzdury
2020-06-03 11:07
A trzeci do nieba i na cmentarz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To dopiero będzie super.!
2020-06-03 10:20
Trasa rowerowo piesza powinna iść z dala od ruchu ulicznego od ul.Rogaczewskiego pomiędzy ulica Malczewskiego a Armii Krajowej ,Bystrzycką aż do Pana Tadeusza na Osiedlu Mickiewicza. Połączenie ze starym Chełmem przez
Trasa rowerowo piesza powinna iść z dala od ruchu ulicznego od ul.Rogaczewskiego pomiędzy ulica Malczewskiego a Armii Krajowej ,Bystrzycką aż do Pana Tadeusza na Osiedlu Mickiewicza. Połączenie ze starym Chełmem przez ul.Odrzańską oraz z ulica Sikorskiego przy osiedlu Mickiewicza.
Miałaby walory turystyczne i widokowe z pewnością stalą by się atrakcja Gdańska i stanowiłaby jeden ciąg z parkiem Na Zboczu aż do ulicy Łostowickikm
2020-06-03 10:29
Pan Tadeusz
2020-06-03 10:49
Ludzie chcą się szybko przemieszczać z punktu a do b rowerem.
Nie ma być to trasa krajoznawcza.
2020-06-03 10:54
Ale to ma być trasa równoległa do Armii Krajowej czyli najszybsza z możliwych tyle tylko, że bez inhalacji spalin:)
2020-06-03 18:04
mało realna to trasa, a jak już to pewnie mega kosztowna. raczej nie do zrealizowania w najbliższym czasie.
2020-06-04 09:51
Trasa jak najbardziej realna z wykonaniem to się zgodzę kosztowna ale można realizować odcinkami.
2020-06-03 11:35
Jak pomiędzy ul.Malczewskiego a AK? Jeżeli masz możliwość spaceru, zapoznania się z realiami zrób to. Możesz pospacerować ul Pohulanka> Lubuska. To jest realne i ładne.
2020-06-04 09:49
Pohulanka > Lubuska to rzeczywiście ładna trasa tylko podejście jest zbyt strome . Najlepiej jest pokonać trasę AK przez wiadukt nad Odrzańską i Sikorskiego.
No i park przy Lubuskiej jest. Po północnej stronie
Pohulanka > Lubuska to rzeczywiście ładna trasa tylko podejście jest zbyt strome . Najlepiej jest pokonać trasę AK przez wiadukt nad Odrzańską i Sikorskiego.
No i park przy Lubuskiej jest. Po północnej stronie dopiero by powstał zamiast niewykorzystanego nasypu i rury ciepłowniczej., Dużo tam nieużytków które mogły by być jakoś wykorzystane nie tylko na teren dla pijaczków. Kłopotem jest przejście prze osiedle Alkonu przy Malczewskiego ale myślę ze to tez jest jakiś plus dla mieszkańców, że w ciągu kilku minut mogą dojść/dojechać do centrum Gdańska.
2020-06-03 10:21
2020-06-03 10:29
I dobrze to miasto.
Od czasu wybudowania Obwodnicy Południowej to jest tylko lokalna droga jak Podwale.
2020-06-03 10:22
to juz lepiej przy pohulance zrobic sciezke i pozniej przez kawalek starego chelmu.
2020-06-03 10:28
Dojazd też od południowej strony Odrzańską
2020-06-03 10:34
Trzeba by Zielonogórską puścić - na Lubuskiej nie zmieścisz
2020-06-03 12:06
Na Lubuskiej może być spokojnie na ulicy, tam jest mały ruch, a trasa by leciała miedzy drzewami wśród zieleni, a nie po pasie "autostrady"
2020-06-03 10:29
Nie, czas jazdy dwa razy dłuższy
2020-06-03 12:15
Jakim cudem jak odległość praktycznie taka sama?
2020-06-03 13:07
światła, kolizyjność, krętość i co za tym idzie prędkosć średnia rowerzysty. Odległość też nie wyjdzie taka sama.
2020-06-03 10:51
na pohulance się jezdnia jedzie po co tworzyć bezsensowne trasy na około.
na tym to polega że ma być to szybka i wygodna trasa, a nie krajoznawczy szlak.
2020-06-04 21:21
jakie naokolo ? przez lasek obok pohulanki jest skrot, tylko stromo. pozniej na chelmie sa juz chodniki ktorymi nikt nie chodzi i troche miejsca na ewentualna sciezke. Tak czy siak najszybsza trasa na chelm z centrum
jakie naokolo ? przez lasek obok pohulanki jest skrot, tylko stromo. pozniej na chelmie sa juz chodniki ktorymi nikt nie chodzi i troche miejsca na ewentualna sciezke. Tak czy siak najszybsza trasa na chelm z centrum jest przez kartuska i 'skrotem' (b stromym) przez wzgorze mickiewicza. Tak ze trasa juz jest. Wpuszczanie rowerow na armi krajowej to slaby pomysl.
2020-06-03 10:26
Gdyby tam miała powstać ścieżka rowerowa to natura sama by ją wyżłobiła.
2020-06-03 12:08
Tam była wyżłobiona ścieżka jak nie było tramwajów, uwielbiałem nią rano śmigać rowerem wzdłuż zakorkowanych trzech pasów.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.