2019-05-15 14:02
Smieszne jest to ze tam stoi znak do 3.5 tony xD
2019-05-15 14:30
Pod opuszczającym się szlabanem, obok przewróconych znaków... Nieźle musi mieć zryty mózg, a raczej musk.
2019-05-15 16:04
od ucha do ucha...
2019-05-15 18:26
2019-05-15 15:08
Wchodzenie do tunelu na Rejtana grozi kalectwem lub śmiercią. No ładnie.
2019-05-15 16:59
Dobrowolnie bym tam nie wszedł
2019-05-15 22:43
2019-05-15 15:29
tuneli i przepustów pod liniami kolejowymi dla ruchu pieszego i rowerowego. Duże tunele i estakady dla samochodów są dużo bardziej kosztowne w budowie i utrzymaniu.
Linie kolejowe można wykorzystać jako naturalne
tuneli i przepustów pod liniami kolejowymi dla ruchu pieszego i rowerowego. Duże tunele i estakady dla samochodów są dużo bardziej kosztowne w budowie i utrzymaniu.
Linie kolejowe można wykorzystać jako naturalne bariery demotywujące do korzystania z samochodu na krótkie odległości, a budując dobre tunele dla pieszych i rowerzystów (bez konieczności korzystania ze schodów, tylko z łagodnymi rampami) można tworzyć miasto wygodne dla ludzi, a kosztownej i dysfunkcjonalne miasto dla pojazdów, skłaniające mieszkańców do uciekania na peryferie.
2019-05-15 22:44
2019-05-15 15:40
Tam powinni postawić mury żeby tak nikt nie wjeżdżał ani nie wyjeżdżał tam sama patologia z Orunia mieszka
2019-05-15 17:00
13 dzielnica :)
2019-05-15 17:06
a takich jak Ty powinni zamykac w pokojach z gumowymi scianami i drzwiami bez klamek
2019-05-15 16:40
zamknac te czesc za torami rejtana przy torze tam mieszka drugi swiat patole pijaki zlodzieje i.t.p. albo wyburzyc ten relikt komunistyczny i bedzie spokoj........
2019-05-15 17:07
taki z ciebie banan jak z koziej d traba... w d byles g widziałeś
2019-05-15 17:10
Brak wiaduktów, tuneli nad torami w takiej aglomeracji jak Trójmiasto jest stanem chorobliwym.
2019-05-15 17:38
Nic nie wiem abym był nad torami.......
2019-05-15 17:47
Chodzi o tunel kwantowy
2019-05-15 17:50
Mozna zamykać tam i tak prawie nikt nie mieszka, tylko fabryki i badziewie.
2019-05-15 18:09
Dziwne to tłumaczenie. Maksymalna prędkość na linii kolejowej, do której wolno stosować przejazdy drogowe w poziomie szyn to 160 km/h. Więc o podniesieniu prędkości dla pociągów nie może być mowy!!
Druga
Dziwne to tłumaczenie. Maksymalna prędkość na linii kolejowej, do której wolno stosować przejazdy drogowe w poziomie szyn to 160 km/h. Więc o podniesieniu prędkości dla pociągów nie może być mowy!!
Druga sprawa to budowa wiaduktu drogowego przy ul. Sandomierskiej. Projektowała to dla miasta firma Transprojekt Gdański. Jeszcze kilka miesięcy temu szumne zapowiedzi jak to będzie wspaniale, a teraz cisza... Czyżby miasto po cichu wycofało się? To temat na kolejny artykuł.
2019-05-16 11:16
Dzisiaj przejechałem przejazdem który teoretycznie powinien być zamknięty .O co tu chodzi ?.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.