Opinie (635) ponad 50 zablokowanych

  • PO kolei .

    PO Wolnych Sądach , przyszła kolej na wolny tramwaj .

    • 14 5

  • Dno

    Trasa nieporozumuenie tak jak dulk iewicz

    • 17 4

  • Drogi rowerowej juz tam nie ma. Nagle zamienili na ciag pieszo rowerowy

    • 6 2

  • Największym błędem tej ulicy jest jezdnia. (2)

    Po jednym pasie w każdym z kierunków. No żenada. I to ma ulżyć w korkom?
    Tam to 3 pasy w każdą stronę powinny być.

    • 16 9

    • Jest tramwaj.

      • 0 0

    • Dziesięć

      • 0 0

  • Byla szansa na szybkie polaczenie tramwajowe ale ktos musial poprzecinac tory i ulice w wielu miejscach. Kto to zatwierdzil?

    • 16 1

  • biletomaty

    brak możliwości kupienia biletu w automatach

    • 17 0

  • Ktoś pewnie beknie w redakcji za ten artykuł ... Szacunek za odwagę. Sama racja, ta trasa jako przejazd tramwajowy to bubel. Starsza osoba na rowerze szybciej ją pokona. A poszło na to tyle kasy ..

    • 22 4

  • 5min??

    Czy autor artykułu jechał tramwajem? 5min gruba przesada. Maks 2.

    • 3 9

  • Światła

    Dodać należ jeszcze mega długie oczekiwanie na światła przy wjeździe na Armii Krajowej jadąc od strony moreny, do Gdańska, a jak się doczekamy to światła mrygną i ledwo 3 auta przejadą. Poczekajmy na jesienny ruch

    Dodać należ jeszcze mega długie oczekiwanie na światła przy wjeździe na Armii Krajowej jadąc od strony moreny, do Gdańska, a jak się doczekamy to światła mrygną i ledwo 3 auta przejadą. Poczekajmy na jesienny ruch zobaczymy tu mega koreczki.
    Drugie mega rozwiązanie drogowe to krótki zjazd z kartuskiej przy Biedronce w prawo . Odrazu widać , że urzędnik ani projektant nigdy tam w porannym szczycie nie jechał, przy poprzednim układzie drogowym, korki tworzyły się tam przez auta jadące na wprost kartuską te skręcające w prawo musiały tkwić w korku i w nim też pozostaną niestety bo pomimo miejsca pas do skrętu jeszcze okrojono niestety. Miłego powrotu do mega korków.

    • 6 1

  • (3)

    Niepotrzebnie przedłużono linie tramwajową w kierunku szkoły. Pod samą szkołę zajeżdżają autobusy 156, 120 i 164 więc dla leniwych jest możliwość przesiąść się z tramwaju do autobusu i dojechać do szkoły. A wydane na budowę tego przedłużenia miliony teraz przydały by się na realizację niedofinansowanej Nowej Warszawskiej.

    • 9 4

    • (1)

      Bzdury wypisujesz . Dla wygody i bezpieczeństwa dzieci ta linia tramwajowa powinna się kończyć dolej o ok. 200m , tuż przy szkole , przed rondem .

      • 1 0

      • Może niech dzieci zamieszkają w szkole, nie będą musiały poruszać się po niebezpiecznym mieście, nikt nie będzie ich zmuszał do przejścia kilku metrów z przystanku do szkoły, nikt nie będzie fatygował rodziców, którzy

        Może niech dzieci zamieszkają w szkole, nie będą musiały poruszać się po niebezpiecznym mieście, nikt nie będzie ich zmuszał do przejścia kilku metrów z przystanku do szkoły, nikt nie będzie fatygował rodziców, którzy teraz wożą dzieci samochodami do i ze szkoły mimo, że mają darmową komunikację. Nic dziwnego, ze sporo dzieci wyrasta na osoby niesamodzielne i nieprzystosowane do samodzielnego podstawowego funkcjonowania.

        • 1 0

    • I wlasnie teraz autobusy nie powinny tam zajezdzac. Jest tramwaj

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.