2018-11-25 15:32
Stąd osoby mieszkające w Radłowie, Karwinach, Kacku itd, mieliby dogodny dojazd z i do domu - jak mieszkancy dzielnic Gdańska w Oliwie czy Wrzeszczu.
A tak przy (za) stacja benzynową stanie kolejny pusty biurowiec (patrz budynki kilkaset metrów dalej w kierunku Gdańska).
2018-11-25 15:35
Może by pojechał z tej stacji raz w roku ale pociągi tam nie stają i nie pojedzie.
Bo to zad*pie jest i tyle w temacie.
2018-11-25 16:06
a takich burakow warszawskich jak ty jak najmniej tutaj.
2018-11-25 15:37
Rozumiem, że Trójmiasto jest rozciągnięte, ale nawet w Warszawie IC zatrzymuje się tylko na dwóch stacjach. Wystarczyłby Gdańsk Główny, Sopot, Gdynia + ewentualnie Wrzeszcz, bo to dzielnica biznesowa. Z Oliwy do
Rozumiem, że Trójmiasto jest rozciągnięte, ale nawet w Warszawie IC zatrzymuje się tylko na dwóch stacjach. Wystarczyłby Gdańsk Główny, Sopot, Gdynia + ewentualnie Wrzeszcz, bo to dzielnica biznesowa. Z Oliwy do Wrzeszcza za daleko nie jest.
Coś za coś mili Państwo- obcinając Oliwę można byłoby dojechać z Gdyni do Wawy w trochę ponad 3h, a nie jak obecnie 3h15.
2018-11-25 15:39
Muszą przecież jeszcze dojechać na stację do Gdyni, dla nich te 15 min ma na pewno znaczenie.
2018-11-25 16:58
Powinni zlikwidowac te postoje we Wreszczu i Oliwie
2018-11-25 17:14
Z Oliwy dostaniesz się do poszczególnych dzielnic: Żabianka, Jelitkowo, Przymorze Małe i Wielkie, Oliwa i VII Dwór, Osowa.
Niekoniecznie autobusu z Wrzeszcza dojeżdżają do tych dzielnic bezpośrednio z dworca PKP.
2018-11-25 17:18
ale Intercity jest po to, żeby było szybkie, a nie żeby dało dojechać się bezpośrednio z każdej dzielnicy.
2018-11-25 18:08
Dane z oficjalnych spisow 2016 wiec pewnie oba miasta sa niedoszacowane.
2018-11-25 18:40
zwróć uwagę na zagęszczenie stacji: z Oliwy do Wrzeszcza dojeżdża się w 10 minut, a jak nie do Wrzeszcza to Sopot też daleko nie jest
2018-11-27 15:07
2021-09-13 16:13
sopot w ogóle należało by zamknąć.
ewent. wcielić.
2018-11-25 15:46
i tyle na ten temat
2018-11-25 16:29
Nie do Głównej, tylko do Gdyni Oksywia powinny jeździć IC. Z obowiązkowym przystankiem Gdynia Rzeźnia. Tam też ludzie chcą wsiadać.
2018-11-25 15:46
nie moze byc tak ze ta masa warszawiakow by dostac sie do galerii klif musiala wysiadac na gdyni glownej!
2018-11-25 18:52
Tak samo turyści z zagrqnicy - im tez byłoby lepiej i bliżej na zakupy do klifu
2018-11-25 15:47
Orłowo do dzielnica turystyczna - może chociaż w sezonie powinny stawać tam pociągi Intercity?
2018-11-26 00:12
2018-11-25 15:47
wzorem choćby niedawnych inwestycji tego typu w Tczewie.
Oczywiście warto także radykalnie poprawić komfort i bezpieczeństwo dojazdów do tej stacji rowerem z obu stron (od strony ulicy Inżynierskiej, od
wzorem choćby niedawnych inwestycji tego typu w Tczewie.
Oczywiście warto także radykalnie poprawić komfort i bezpieczeństwo dojazdów do tej stacji rowerem z obu stron (od strony ulicy Inżynierskiej, od strony Klifu nie ma większych problemów.
System rower (prywatny lub MEVO) i SKM/PKM to ważny element przyszłego systemu mobilności i transportu w całej aglomeracji.
2018-11-25 18:54
Jest wiata rowerowa przy wyjsciu od peronu SKM - w stronę ch klif. I przy samym klifie tez są stojaki
2018-11-27 13:31
ale chodzi o poprawę warunków dojazdu rowerem od drugiej strony: nie od klifu tylko od strony ulicy Inżynierskiej.
2018-11-25 15:48
ekskluzywny i wypasiony np. Gdynia Orłowo - z podobnymi drogimi dzielnicami nowoczesnych miast w świecie.
2018-11-25 15:49
W Gdyni na peronach to jest trzeci świat wystarczy się przejechać skm i widać jaka jest różnica między Gdańskiem a Gdynią.
2018-11-25 20:00
zobaczysz jak zapuszczone jest miasto.
2018-11-25 20:41
tylko inwestycje w mateczniku prowadził. Obecnie kto miał wątpliwości teraz wychodzi w komisjach śledczych
2018-11-26 00:13
Niebywałe to jest.
2018-11-25 15:50
Z Gdyni Głównej na Witomino jest dużo lepsze połączenie niż z Orłowa. Nie przesadzaj.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.