2019-07-11 15:59
2019-07-11 16:35
Najważniejsze, że nic cię nie blokuje przed generowaniem ruchu w sieci.
2019-07-11 15:59
2019-07-11 16:32
Ale na to bym nie liczyl znając sprawność gdyńskiej władzy
2019-07-11 16:04
A tak poza tym to ciekawa sprawa - rezygnują z proautobusowej i prorowerowej inwestycji na rzecz przesunięcia korka samochodowego w środek TPK... Ciekawe, kto im da na to pieniądze? Świrnięta na punkcie ekologii Unia?
2019-07-11 16:08
UE jakoś dała kasę.
2019-07-11 16:20
A bezpłatnym parkingiem a'la Spacerowa, to doprawdy nie mamy o czym rozmawiać.
2019-07-11 16:31
Unia nie da, Szczurek zaciągnie kolejny drogi kredyt gdzieś w Polsce.
2019-07-11 16:37
2019-07-11 16:05
No się pytam, jakim cudem ze 150 mln nagle im wychodzi 60-70?
2019-07-11 16:21
2019-07-11 16:38
2019-07-11 16:50
Chodzi pewnie o 70 milionow EUR ;)
2019-07-12 06:45
2019-07-11 16:07
pierwszy się przykuję do drzewa!
2019-07-11 23:31
Chronić las!
2019-07-12 01:39
Przecież lepiej niech te auta przyjadą przez ten las sprawnie, a nie stoją w korkach gigantach. To jest tzw wąskie gardło drogowe. Bardziej się spodoba jak stoją w tym lesie i trują spalinami bez celu?
2019-07-12 06:24
To niech przejadą sprawnie zmoerbizowaną drogą którą już istnieje a nie wytną 3km parku krajobrazowego !!! Z całej strefy lasu Witomino-Demptowo korzysta spacerowo i rowerowo setki osób. Trójmiejski park uznawany za
To niech przejadą sprawnie zmoerbizowaną drogą którą już istnieje a nie wytną 3km parku krajobrazowego !!! Z całej strefy lasu Witomino-Demptowo korzysta spacerowo i rowerowo setki osób. Trójmiejski park uznawany za jedno z najlepszych miejsc w Polsce do treningów MTB niedługo będzie węzłem drogowym z kilkoma drzewami. Wstyd ! Trzeba było pomyśleć wcześniej o drogach dojazdowych a nie budować sypialnie na Wiczlinie na chura.
2019-07-11 16:10
dopóki nie spojrzałem na daty. Kiedy przetarg na projekt?
Odnoszę wrażenie, że w Gdyni ludzie powinni żyć po 200 lat, żeby doczekać podstawowych dzisiaj inwestycji.
2019-07-11 16:40
a kiedy będę dziadkiem, to powstaną cuda!
2019-07-11 16:14
Opinia wyróżniona
A za kilka lat będzie zakorkowana jak Słowackiego we Wrzeszczu, w centrum nie będzie miejsca do parkowania, a do tego kolejna rozbudowa Węzła Cegielskiej. To jest droga donikąd. Ułatwienia dla aut, a nie komunikacji miejskiej, odbiją się czkawką szybciej niż to się niektórym wydaje.
2019-07-11 17:18
Korki będą na odcinku leśnym tak jak teraz, tyle że będą się ciągnąć nie do skrzyżowania przy Witawie a do Węzła F. C. Jakby co to polecam analizę Prawa Lewisa-Mogridge'a i paradoksu Braessa - od lat 70-tych wiadomo że
Korki będą na odcinku leśnym tak jak teraz, tyle że będą się ciągnąć nie do skrzyżowania przy Witawie a do Węzła F. C. Jakby co to polecam analizę Prawa Lewisa-Mogridge'a i paradoksu Braessa - od lat 70-tych wiadomo że ciągła rozbudowa dróg nie dość że zatyka te drogi to jeszcze korkuje dojazdy. No ale może stanie w korkach aż do Węzła (bo nie oszukujmy się - wszyscy z obwodnicy do centrum pojadą tamtędy- "bo nową szeroką obwodnicą") będzie normą. Może nie przez pierwszy rok-dwa, ale później już tak. Wtedy co? Kolejną kasa w błoto i poszerzamy?
Trzeba: remontu istniejącej Chwarznienskiej; trakcji trolejbusowej do Sokółki, buspasow w obie strony na całej trasie i dwóch linii (do Gdyni i druga do Redłowa) często jeżdżących. W drugim etapie odgalezienie PKM od Karwin do Chwarzna - lasem.
Obwodnicą sprawy nie załatwi. Dwie trzy alternatywy w pojeździe do centrum już tak.
2019-07-11 18:00
Ale przynajmniej tysiące mieszkańców Witomina dojedzie do domu i będzie żyło szczęśliwiej nie mając tego hałasu i smrodu.
2019-07-11 19:13
Że kierowcy nie będą omijac zakorkowanego odcinka jadąc pezez dzielnicę. Poza tym obwodnica nie rozwiazuje kwestii relacji do Redłowa i Stadionu i SKM.
2019-07-11 21:08
nie wiem o czym piszesz
2019-07-11 17:34
ja nie wiem jak wam wychodzi, że ile by nie zbudowali to te korki się będą przesuwać. Ponoć perpetuum mobile nie istnieje, a wy twierdzicie, że w przypadku dróg i aut jednak tak..
Teraz czekam na koronny
ja nie wiem jak wam wychodzi, że ile by nie zbudowali to te korki się będą przesuwać. Ponoć perpetuum mobile nie istnieje, a wy twierdzicie, że w przypadku dróg i aut jednak tak..
Teraz czekam na koronny argument porównujący Gdańsk do "bo ju es ej w los angielos", gdzie porównujecie ponad 4mln ludzi w samym mieście i ponad 12 mln w aglomeracji do ledwo 2mln na 3 miasta + okolice...
2019-07-11 19:47
Że liczba aut rośnie. I że spora część mieszkańców zachęcona szeroką drogą - przesiada się do auta i dokupuje auto. I że kierowcy tranzytowi chętniej wybierają nowe i szerokie drogi.
2019-07-11 17:45
Zachowując proporcje to powstanie co najwyżej leśna piesza ścieżka
2019-07-12 02:32
hi hi hi
2019-07-11 17:58
Zatrzymać nowe budowy w starych dzielnicach Gdyni to i ruch się nie będzie zwiększał. Mam odczucie, że w ostatnich 10 latach pół Polski przeprowadziło się do Trójmiasta
2019-07-11 18:28
.
2019-07-11 18:42
Są osoby, które mieszkają w Gdyni od lat i nie są tutaj zameldowane. Widać to szczególnie po rejestracjach samochodów. Więc liczba mieszkańców spada, a liczba prawie mieszkańców rośnie
2019-07-12 08:27
"Liczba mieszkańców" nie równa się "liczba zameldowanych"
2019-07-11 19:19
Co pasuje to szczekamy
2020-01-01 18:01
Na witominie też spada liczba mieszkańców
2019-07-12 02:34
a i sklepów monopolowych dla suwerenów 500+ jak będzie mniej to się do ościennych gmin ci patolodzy+ przeniosą ... hi hi hi
2019-07-11 18:01
Wysoko rozwinięte kraje np Niemcy mają mnóstwo dróg, ale i bardzo dobrze rozwinięta komunikację miejską. My nie mamy ani tego ani tego
2019-07-11 23:37
Chwatit!!!
2019-07-11 19:14
To nie jest droga do nikąd to droga do domu szczurka.
2019-07-11 19:33
Mieszkam na Witominie i jak mi obok bloku zbudują obwodnicę to też wyniosę się z Witomina do domku na wieś
2019-07-12 00:05
Mapka wprawdzie prowizoryczna jest ale przeciez wyraznie widac ze droga przez las ma isc wiec o czym piszesz???
2019-08-10 15:31
Z jednej strony Chwarznińska, z drugiej strony obwodnica, nagroda, że nasza rodzina korzysta z komunikacji miejskiej i mieszka blisko centrum. Czuję się jak frajer bo kupiłem drożej mieszkanie za to właśnie by mieszkać bliżej centrum.
2019-07-11 19:42
sorry, ale kolej na Oksywie i Obłuże jest o wiele ważniejszą inwestycją
2019-07-11 20:32
Sorry, mieszkańcy pólnocnej Gdyni niech strajkują w Kosakowie
2019-07-12 02:36
i czekają na śmierć pod kołami nadjeżdżających tam pociągów :)))
2019-07-12 06:02
2019-07-13 08:43
Dlaczego mieszkańcy północnej Gdyni mają strajkować w Kosakowie?
2019-07-12 06:01
pkp plk właśnie zleciła opracowanie studium kolei na północ Gdyni, z intencją budowy, więc czego pieprzysz jak tłuczony kartofel?
2019-07-12 08:30
To pisklak, on nie odróżnia PKP od PLK i od UMG.
2019-07-12 09:24
to trzeba polubić koreczki. A Gdynianie nie chcą już się zrzucać na odetkanie waszej dzielnicy.
2019-11-19 15:02
Oj, bardzo błędna opinia. Inwestycje w komunikację miejską nie zwiększają i nie zwiększą zainteresowania ludzi tym sposobem transportu. Niestety, już teraz wyraźnie widać to na przykładzie Trójmiasta, szczególnie Gdyni -
Oj, bardzo błędna opinia. Inwestycje w komunikację miejską nie zwiększają i nie zwiększą zainteresowania ludzi tym sposobem transportu. Niestety, już teraz wyraźnie widać to na przykładzie Trójmiasta, szczególnie Gdyni - autobusy i trolejbusy nie rozładowują korków, one je powodują. Autobus na zbyt wąskim rondzie, na małym skrzyżowaniu czy czekający na możliwość skrętu w lewo zatrzymuje ruch kilku-kilkunastu samochodów osobowych i powoduje zator na długości kilkudziesięciu metrów (a kolejne autobusy czekające na swoje miejsce jeszcze zwielokrotniają tę sytuację). Najpopularniejszym i najchętniej wybieranym środkiem transportu jest i pozostanie samochód osobowy (jeśli potrzebne źródła, można wejść choćby na stronę ZKM). Kolejne skrawki buspasów, kolejne przystanki dodawane co 50 metrów nie poprawiają sytuacji - pogarszają ją. Autobusem jedzie kilka-kilkanaście osób, to fakt. Ale najczęściej są to osoby skazane na komunikację miejską. Znacznie mniejsza część korzysta z niej z własnego wyboru. Sam fakt tworzenia rozsądnych i wygodnych sposobów komunikacji zbiorowej niestety nie rozwiąże problemu. Musi to być komunikacja w dużym stopniu niezależna, która nie wchodzi w konflikt i nie przecina tras indywidualnych środków transportu (samochodów). To co dzieje się dzisiaj w Gdyni to wyłącznie Public Relations. Miasto pokazuje, jak bardzo jest eko, ale jeśli przyjrzymy się efektom, są dosyć dramatyczne. Gdynia jest jednym z miast, w których czas dojazdu z punktu A do punktu B (dom - praca) należy do najdłuższych w Polsce (raport chyba Yanosika, jeśli pamiętam). Także niestety, komunikacja miejska mająca rozładować korki (bez uprzedniego rozładowania korków, w których stoją "osobówki") to mit i łapanie się na eko-PR.
2019-07-11 16:15
Jedna rzecz mnie zastanawia. Od ponad roku albo dłużej korki w stronę i przez Witomino ciągną się ponad kilometr i z tygodnia na tydzień się wydłużają. Rano od strony Chwarzna, po południu od Centrum i Redłowa. Jakim
Jedna rzecz mnie zastanawia. Od ponad roku albo dłużej korki w stronę i przez Witomino ciągną się ponad kilometr i z tygodnia na tydzień się wydłużają. Rano od strony Chwarzna, po południu od Centrum i Redłowa. Jakim więc cudem 'inżynierowie' stwierdzili, że obwodnica już zakorkowanej i wkrótce zasmogowanej dzielnicy będzie potrzebna dopiero za 21 lat?!?!?!?!?!
2019-07-11 16:41
akurat wypadło oczko
2019-07-11 16:26
Ile jeszcze lat trzeba będzie jeździć na około ?
2019-07-11 17:47
Na około - tak jak komunikacja miejska z Sopotu i Orłowa na Witomino trzeba jechać przez wzgórze, mimo że przez Redlowo byłoby szybciej i krocej
2019-07-11 16:30
Przez te wszystkie lata podawali mase argumentow ze "sie nie da" a teraz niby sie okazuje ze mozna? Czyli Szczurek kłamał?
Szczerze to dopóki nie zobaczę skończonej drogi to nie uwierzę w kolejne ściemy tej ekipy i mydlenie oczu zmieniającymi się przez lata koncepcjami by odwrócić uwagę od tego że nic nie robią
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.