2013-10-24 07:24
Ale fucha.
Za 2 lata kombatant.
2013-10-24 16:11
2013-10-24 07:24
Skoro nimi nie jeżdzą tylko inteligencja ulicą musi
2013-10-24 07:25
2013-10-24 07:27
a może oddzielne pasy dla rowerzystów,autobusów,ciężarówek,osobowych,a może oddzielnie dla kierowców co maja auta do 5 000 zł.,i oddzielne dla tych co maja bmw.
Co niektórzy mają zachcianki,jeżeli rowerzysta jest
a może oddzielne pasy dla rowerzystów,autobusów,ciężarówek,osobowych,a może oddzielnie dla kierowców co maja auta do 5 000 zł.,i oddzielne dla tych co maja bmw.
Co niektórzy mają zachcianki,jeżeli rowerzysta jest prawnym uczestnikiem ruchu,a tez wsiadam na rower czasami,to jaki czort marnować finanse,które mogły byc np. przeznaczone na nowy asfalt
2013-10-24 08:07
2013-10-24 08:15
też jest prawym uczestnikiem ruchu i co z tego. Samochód i rower dzieli przepaść pod wieloma względami i nie wszędzie trzeba mieszać/zrównywać oba rodzaje ruchu. Są miejsca gdzie priorytet powinien mieć samochód, są gdzie rower. No i nie zapominajmy o pieszych.
2013-10-24 10:22
do jazdy razem z rowerzystami!!
2013-10-24 07:27
Rowery do lasu!
2013-10-24 07:45
Służba Leśna jak najbardziej powinna poruszać się na rowerach i po drogach leśnych powinien być całkowity zakaż poruszania się samochodów
2013-10-24 09:13
2013-10-24 07:34
i będzie musiała poruszać się komunikacją lub przyjemniej rowerkiem bo miasto niestety nie jest z gumy.
2013-10-24 07:43
Dlaczego niestety?
To bardzo dobra wiadomość i oby warunki w mieście i sensowne inwestycje w infrastrukturę pozwoliły zrobić ten krok jak najszybciej.
2013-10-24 08:04
Tak serio od nowego roku opłata 300zł za parkanie mieszkańca w rejonie Głównego Miasta. To dopiero początek dodatkowych kosztów.
2013-10-24 08:28
Ale to dobry początek :)
Centrum to nie miejsce dla samochodów, jak to komuś nie pasuje to się może wyprowadzić pod obwodnicę.
2013-10-24 13:10
Bo miasto stać tylko na pożyczanie pieniędzy z unii na DDR, a nie remonty i udoskonalanie dróg.
2013-10-24 16:12
2013-10-24 20:50
Unia niedługo zbankrutuje, co wtedy?
2013-10-25 10:19
2013-10-25 15:46
Nie wiem czy doczytałeś komentarz na który odpowiedziałeś. Miasto nie jest z gumy? Jak chcesz udoskonalać drogi? Dołożyć do każdej po pasie w każdą stronę? Gdzie? Powywalamy budynki?
Rozwiązaniem może być tylko szukanie alternatyw dla indywidualnego transportu samochodowego.
2013-10-24 07:37
To uważam za priorytet. Tam nie ma nawet pobocza, a rajdowcy szaleją 100/h po wybojach.
2013-10-24 10:16
2013-10-24 07:37
Czy nie lepiej zamknąć część drug dla ruchu samochodowego na korzyć rowerów tak jak to się dzieje na Głównym Mieście ? Ścieżki róbmy tylko wzdłuż głównych alteri komunikacyjnych gdzie puki co samochody muszą jeździć .
2013-10-24 07:46
...ze słowami póki, dróg i korzyść w komentarzu to troszkę Ci nie poszło...:)
2013-10-24 07:55
Nadmienię tylko że nie o słonikach tutaj mowa tylko o ścieżkach. Nie zmieniaj tematu .
P.S. Tobie niezbyt poszło temacie ścieżek
2013-10-24 08:20
...Tobie za to polecam jak już wypowiadasz się na forum.
2013-10-24 08:48
2013-10-24 07:50
Proponuje jeszcze garby na ul. Łódzkiej i zmianę organizacji ruchu na jednokierunkowe umożliwiające jedynie dojazd do Aleja Vaclava Havla. Bo obecnej sytuacji ta drużka pełni dla co poniektórych rodzaj kolejnego pasa idącej wzdłuż głównej drogi.
2013-10-24 08:00
Ja lubię do Otomina lub Sobieszewa-ale jak tam dojechać-przez osiedla bo Jabłoniową się nie da, lub przez Olszynkę bo przy rafinerii zakaz. Unikam tłoku
od Brzeźna do Sopotu.
2013-10-24 22:04
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.