Opinie (150) 5 zablokowanych

  • Ekościema (1)

    Te wszystkie elektryki są po to by sprzedać "te same" modele aut w znacznie wyższych cenach. Poza tym te auta nie nadają się w trasę, nie nadają się do codziennego użytkownia (bo kto ma czas na dotankowanie przez 2-3h, a

    Te wszystkie elektryki są po to by sprzedać "te same" modele aut w znacznie wyższych cenach. Poza tym te auta nie nadają się w trasę, nie nadają się do codziennego użytkownia (bo kto ma czas na dotankowanie przez 2-3h, a superchargerów jest mało i zazwyczaj zajęte). Elektryki to mistrzostwo PR-owców i prawników koncernów samochodowych, sprzedają nam droższe, mniej praktyczne auta z szeregeim ograniczeń... za więcej niż paliwowe odpowiedniki. Mistrzostwo!
    A odnośnie tej Mazdy, to po kilku latach użytkownia, zasięg efektywny spadnie do 100km to prawie jak te lepsze hulajnogi elektryczne XD

    ps. szkoda, że nikt nie mówi co się będzie działo z ogniwami z tych samochodów. Utoniemy w górach akumulatorów i ogniw, z którymi nikt nie będzie wiedział co zrobić.

    • 21 0

    • Po kilku latach używania?

      Chyba non-stop, musiałbyć z 500 tys. km zrobić, żeby Ci zasięg spadł o połowę.

      PS. Jak masz jakieś "zużyte" ogniwa z elektryków, z którymi nie wiesz co zrobić, to daj znać, przyjadę nawet TIRem jak masz ich tak dużo.

      • 1 1

  • Okropnie brzydki (1)

    A po drugie niby eko na prąd a nikt nie pisze ile trzeba węgla spalić żeby naładować taki wynalazek

    • 5 1

    • Źle zrozumiałeś, on się nie ładuje z Twojego pieca na węgiel

      Na jego dietę składają się m.in. słońce, wiatr i woda.

      • 1 1

  • Produkcja tego jest tak nielogiczna, ze az glowa boly.

    Naprojektuja sie, nawymyslaja, zainwestuja w ten projekt mnostwo sil i money. Wychodzi co? 200 km zasiegu. Kiedys mialem auto na lpg (ekologia), ktore trzeba bylo tankowac co 200 km. Nigdy wiecej, mimo ze tu zajmowalo to

    Naprojektuja sie, nawymyslaja, zainwestuja w ten projekt mnostwo sil i money. Wychodzi co? 200 km zasiegu. Kiedys mialem auto na lpg (ekologia), ktore trzeba bylo tankowac co 200 km. Nigdy wiecej, mimo ze tu zajmowalo to 5 minut, a nie 5 godzin to byla ogromna irytacja jak czesto trzeba to robic. Reasumujac: skazane jest to na porazke. Juz moga liczyc straty.

    • 9 1

  • Trzeba postradać zmysły, żeby to kupić. Totalny gniot.

    • 7 0

  • wegańska skóra = plastik

    i to jest ekologia?

    • 9 0

  • 200 km a potem kilka godzin ladowania (1)

    200 km to strasznie mało, nie opłaca się kupować takiego samochodu

    • 9 0

    • Dlaczego kilka godzin?

      W tekście jest 40 minut.

      • 0 0

  • Korozja w cenie czy za doplata? (1)

    • 4 3

    • O korozję się nie martw

      Auto nie będzie tak długo służyć, żeby zacząć korodować

      • 2 0

  • Mazda 6 (3)

    Podawali sr. Zuzycie 5l. Pali 9. Z tym zasiegiem tez pewnie klamia.

    • 7 1

    • (2)

      Podczas redakcyjnych testów średnie zużycie to 18,6 kWh. Bateria ma pojemność 35,5 kWh, wiec te 190 km realne

      • 1 0

      • A jak wplywa (1)

        Na pojemnosc aku temperatura i cykle ladowania? Zapraszamy na studia. Pieknie to wyglada na papietku i testach nowego auta.

        • 3 0

        • Źle wpływa

          Już po 500 tys. km traci nawet 20% pojemności, tyle przebiegu to większość z kierowców w rok robi, no nie ukrywajmy, to tragedia.

          • 1 0

  • Rowerem jest bardziej ekologicznie. (1)

    Mój ślad węglowy w naturze jest niewidoczny :)

    • 3 0

    • Wyprodukowanie nowego roweru to całkiem spora emisja dwutlenku węgla...

      • 0 0

  • Super im niej spalin tym lepiej dlanas mniej alergi i ludzi w szpitalach

    • 2 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.