Opinie (259) 6 zablokowanych

  • Jazda na zderzaku,vwyprzedzanie na tzw. gazetę.

    • 19 0

  • Te sześć i pół linijki tekstu ,które wypowiedziała Pani Aspirant z gdańskiej Komendy

    to dokładna recepta na bezpieczne poruszanie się po drogach. Losowych przypadków powodujących zagrożenie ("wystrzał" opony, drzewo spadające w czasie wichury) to zaledwie promil powodów wypadków i kolizji. Pamiętam,jak

    to dokładna recepta na bezpieczne poruszanie się po drogach. Losowych przypadków powodujących zagrożenie ("wystrzał" opony, drzewo spadające w czasie wichury) to zaledwie promil powodów wypadków i kolizji. Pamiętam,jak całe lata było utyskiwanie,że w Polsce nie ma autostrad i przez to jest tyle wypadków. Teraz autostrady są ,a policyjne kroniki wypadków i tak pękają w szwach...

    • 23 1

  • Jaboniowa. (1)

    Zapraszam na ul. Jabłoniowa. Wyjazdz z osiedla Lawendowe chcąc skrecic w lewo, i wyjazd z Turzycowej. Mówie Wam Adrenalina niesamowita!! Zapraszam osoby szukające adrenaliny, i ekstremalnych wrażeń.

    • 20 0

    • potwierdzam

      ...natomiast, kawałek dalej w stronę obwodnicy - rondo imienia "księcia cebuli" współczuję mieszkańcom bloków obok, którzy co chwilę słuchać muszą klaksonów frustratów

      • 5 0

  • Gdzie ocpja: glupota

    Bo to odpowiada za absolutna większość wypadkow

    • 21 0

  • Szukanie przyczyn...

    A może najzwyczajniej w świecie problem leży w szkoleniu i egzaminach? Otrzymanie prawka graniczy z cudem. Wymagania egzaminacyjne powalają nie jednego. Kursy prowadzone są pod kątem zdania egzaminu, przecież to jest

    A może najzwyczajniej w świecie problem leży w szkoleniu i egzaminach? Otrzymanie prawka graniczy z cudem. Wymagania egzaminacyjne powalają nie jednego. Kursy prowadzone są pod kątem zdania egzaminu, przecież to jest ważne. A później zdaje się to upragnione prawko i hura, jestem nieśmiertelny. Przeszedłem najgorszy test w PolsPolsce.tak na marginesie. Ile w trójmieście jest miejsc gdzie można sobie coś przećwiczyć? Ile miejsc gdzie można pojeździć dla fanu?

    • 21 8

  • (7)

    To nie ulice są niebezpieczne ale ich użytkownicy. Skoro jest np strefa 30, a nawet autobus GAIT jedzie 2x szybciej to trudno o bezpieczeństwo. I tak z każda ulicą. Na obwodnicy niektórzy chcieliby jechać 200 i mieć całą drogę dla siebie.

    • 41 3

    • Świętojańska w Gdyni! (6)

      Tempo 30, zakaz wjazdu motocykli i co? I kto się tym przejmuje?

      • 4 2

      • a co konkretnie proponujesz? (3)

        egzekwować limity prędkości czy je lekceważyć lub podnieść?

        Może po prostu zrobić z niej ulicę atrakcyjną dla ludzi, bez jeżdżących i parkujących samochodów z dopuszczeniem dostaw w określonych godzinach dnia, trolejbusów i rowerów?

        • 3 1

        • Konkretnie proponuję, (2)

          aby wprowadzone ograniczenia prędkości oraz inne nakazy (wprowadzenie strefy Tempo 30 trochę kosztowały) były respektowane, a jeżeli są permanentnie łamane to odpowiednie służby będą reagowały z myślą o bezpieczeństwie

          aby wprowadzone ograniczenia prędkości oraz inne nakazy (wprowadzenie strefy Tempo 30 trochę kosztowały) były respektowane, a jeżeli są permanentnie łamane to odpowiednie służby będą reagowały z myślą o bezpieczeństwie innych użytkowników. Dlaczego lekceważenie przepisów, wręcz kpiny z nich oraz nieudolność służb mają ograniczać swobodę poruszania się samochodem tym, którzy nie łamią przepisów, a często muszą dotrzeć w różne miejsca.

          • 4 0

          • (1)

            100%
            Jadę Świętojańską, strefa 30 - przekraczam prędkość i jadę 35. A i tak widzę w lusterku wściekłe twarze i głupie gesty. Trolejbusy gnają - a co tam zawodowemu kierowcy ktoś będzie ograniczał prędkość.
            I

            100%
            Jadę Świętojańską, strefa 30 - przekraczam prędkość i jadę 35. A i tak widzę w lusterku wściekłe twarze i głupie gesty. Trolejbusy gnają - a co tam zawodowemu kierowcy ktoś będzie ograniczał prędkość.
            I tak codziennie, na każdym kroku !
            Mieszkam w centrum i nigdy, przenigdy nie stał tam patrol policji.
            Na pytanie, czy wiedzą o tym, o wyścigach motocyklistów i notorycznym łamaniu przepisów - tak, wiedzą.
            Ręce opadają.

            • 4 0

            • To samo dzieje się na Grabówku.

              W lecie wprowadzono strefę "Tempo 30" na ulicach Kapitańska i Beniowskiego. Na obu tych ulicach, jak nie ma korka, to gaz do dechy. Nikt nie sprawdza i nie kontroluje jak zachowują się kierowcy po tych zmianach. Przed wprowadzeniem tych zmian należało fizycznie spowodować spowolnienie.

              • 5 0

      • (1)

        A z 10 Lutego, prosto na Skwer - z prędkością światła + motocykle z nawierconymi, huczącymi wydechami.
        Policji brak.

        • 5 1

        • Takie zachowania są nagminne,

          a służby widzimy tylko wygodnie poruszających się samochodami. Dlaczego nie ma w Gdyni zwykłych, pieszych patroli. Mogliby natychmiast zareagować, zatrzymać delikwenta i nawet tylko pouczyć i spisać. Ponadto tych

          a służby widzimy tylko wygodnie poruszających się samochodami. Dlaczego nie ma w Gdyni zwykłych, pieszych patroli. Mogliby natychmiast zareagować, zatrzymać delikwenta i nawet tylko pouczyć i spisać. Ponadto tych pędzących i gdzieś się bardzo spieszących można zatrzymać, sprawdzić stan techniczny, trzeźwość i "zabrać" mu tych kilkanaście minut. następnym razem zastanowiłby się czy warto być prędzej o 5 minut czy też później (po takiej kontroli) o minut kilkanaście. A może w ten sposób uratowaliby komuś życie.

          • 3 1

  • Obwodnica 1,3 zdarzenia dziennie wychodzi

    A ile z tego jeszcze nie zgloszonych

    • 11 1

  • Dlatego glosuje na Kacpra Plazynskiego. (1)

    On poprawi infrastrukture drogowa

    • 10 31

    • Marna prowokacja

      Ale slowa dotrzymaj

      • 9 3

  • Siedźcie dalej na zderzakach na obwodnicy

    Na pewno będzie bezpieczniej

    • 31 1

  • Hmmm

    Kurcze a ja myślałem, że to zawsze wina pieszych, rowerzystów i wyskakujących drzew, a tu niespodzianka - winni kierowcy.

    • 24 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.