Opinie (117) 2 zablokowane

  • Odkryłem niedawno sposób na tego typu plastikowe progi (2)

    na których nawet zwolnienie do zera powoduje wypadanie plomb z zębów. Otóż wystarczy rozpędzić się przed nimi znacznie. Przy 70-80 lepiej się przez to przejeżdża niż przy 5. Polecam.

    • 4 17

    • Za co te minusy?

      Jeżdżę wyjątkowo przepisowo, a na normalnych progach zwalniam i do 10 km/h. Tylko na tych plastikowych kostkach się nie da więc trzeba sobie jakoś radzić.

      • 2 4

    • Wystarczy mocno dodać gazu przed progiem

      Odciążony przód złagodzi przejazd

      • 2 2

  • Jestem przeciwnikiem progów, ale tam niestety muszą być . (4)

    Tam tzw sprytni kierowcy uprawiali slalom chcesz wyjechać z podporządkowanej skręcając w prawo (na wolny w tym momencie pas) a sprytny inaczej wali na ciebie bo musiał ominąć progi . niestety potrzebujemy jeszcze wiele lat aby ucywilizować wielu kierowców

    • 39 10

    • Zamontować inteligentne progi (1)

      Wystarczy zamontować inteligentne progi.
      Są takie u szkopów. Jest to próg z odpowiednim płynem w środku.
      Jak jedziesz prawidłowo to nawet nie czujesz żadnej różnicy między ulicą , a progiem.
      Jak za

      Wystarczy zamontować inteligentne progi.
      Są takie u szkopów. Jest to próg z odpowiednim płynem w środku.
      Jak jedziesz prawidłowo to nawet nie czujesz żadnej różnicy między ulicą , a progiem.
      Jak za szybko to płyn twardnieje i podskakujesz na progu jak na katapulcie.

      Problem rozwiązany , tylko warsztaty i producenci zawieszeń na tym stracą

      • 6 1

      • Ponoć u nas się nie sprawdzą, bo mamy za dużo przymrozków i przejść przez temperaturowe 0.

        Ponoć... a szkoda, bo to genialne rozwiązanie.

        • 0 0

    • (1)

      Na autostradzie tam gdzie trzeba zwolnić (oraz pasy z boku by nie zasnąć) są wymalowane taką farbą że cały samochod wibruje, a równocześnie takie rozwiązanie nie niszczy zawieszenia. I tak trzeba robić. Progi zwalniające

      Na autostradzie tam gdzie trzeba zwolnić (oraz pasy z boku by nie zasnąć) są wymalowane taką farbą że cały samochod wibruje, a równocześnie takie rozwiązanie nie niszczy zawieszenia. I tak trzeba robić. Progi zwalniające z definicji niszczą zawieszenie. Część progów jest źle zrobiona tak że przejeżdżające z prawidłową prędkością samochody zahaczają plastikowymi elementami (osłona zderzaka itp).

      • 3 9

      • Jak zrobia takie coś, to niektórzy będą jeździć z autostradową prędkością. Niestety powodem, dla których montowane są progi jest to, że mniej uciążliwe rozwiązania nie przynoszą efektów...

        • 6 1

  • Sprzedawcom SUV-ów (1)

    to na rękę. Mój następny samochód też będzie wysoki i szeroki. Przez te progi mniejszym samochodem nie da się łagodnie przedostać choćby stając w miejscu.

    • 5 5

    • Tego i tak suvem miedzy kola nie wezmiesz, ale przynajmniej hamowac nie trzeba.

      • 0 0

  • Wiecej suvow

    Lepiej dziur nie latajcie. Efekt ten sam. I kasy nie wydacie

    • 2 1

  • Prog

    Tak samo jest na Kartuskiej przy policji drogowej trochę dziwne że za przejściem a nie przed, nie że się czepiam ale to nielogiczne .

    • 4 1

  • dla tych co pytają zwracam uwagę że z prawej i lewej strony jest wjazd na ulicę z progiem zwalniającym

    i to decyduje o umieszczeniu progu za skrzyżowaniem a w tym konkretnym przypadku tuż za przejściem dla pieszych.Inaczej nie trudno udowodnić w przypadku wypadku drogowego winę drogowców.

    • 3 1

  • Dlatego powinno byc wyniesione przejscie do gory

    i tyle projektanci powinni zrobic

    • 3 1

  • Na jezdni powinny być szykany betonowe co 20m i barierki w poprzek z mijankami

    jak robi się tak rowerzystom i pieszym dla rzekomo ich bezpieczeństwa to i można kierowcom dla bezpieczeństwa tak organizować ruch

    • 3 4

  • (2)

    Zakładając że samochód szybciej hamuje niż przyspiesza nieco lepsze są progi przed przejściem. ALe najelpsze po prostu wyniezione przejście.
    Tylko budjcie realne a nie dostosowane do dużych fiatów że każdy nowoczesny samochód nie zwalnie nawet do 60.

    • 6 2

    • No właśnie NIE progi bo uszkadzają zawieszenie. Jak już to taka farba jak na autostradzie tam gdzie trzeba zwolnić -> działa, nie niszczy.

      • 0 3

    • Wyniesione przejścia powinny być standardem

      Tylko powinny być robione z asfaltu, a nie dodatkowej warstwy kostki brukowej. W Norwegii i na Litwie progi są tak wyprofilowane, że jak jedziesz 20-30 to pokonujesz go bez przeszkód, a jak szybciej to po prostu

      Tylko powinny być robione z asfaltu, a nie dodatkowej warstwy kostki brukowej. W Norwegii i na Litwie progi są tak wyprofilowane, że jak jedziesz 20-30 to pokonujesz go bez przeszkód, a jak szybciej to po prostu przywalisz w drogę. A te nasze kretyńskie rude poduszki nie dość, że są niebezpieczne dla prawidłowo jadących nawet 5 km/h to jeszcze są niebezpieczne dla pieszych. Jeśli pieszy nagle wtargnie na przejście to auto gwałtownie hamując ześlizgnie się z tego progu i wtoczy się na przejście.

      • 1 2

  • (1)

    Progi na ukos powodują że kierowcy pędzą slalomen

    • 3 2

    • tylko niektórzy i nie w każdej porze dnia

      w godzinach szczytu niekoniecznie

      • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.