Opinie (635) ponad 50 zablokowanych

  • Nie przypadkiem od lat (1)

    Gdańsk plasuje się na czołowym miejscu w Polsce sprzyjającym kierowcom.

    • 7 4

    • no i całe szczęście

      precz z rowerostwem

      • 0 0

  • aleja bez drzew, to nie aleja (1)

    to zapaść psychiczna

    • 17 0

    • To taka modernistyczna aleja

      Zamiast drzew słupy.... nomen omen

      • 0 0

  • Czy Adamowicz nie został juz skazany w sadzie za oszustwa podatkowe?

    • 13 1

  • i tak to jest jak ludzie z małych miejscowości

    zarządzają dużym miastem,
    ścieżka to wielka szosa, autostrada!
    ulica jednopasmowa bez drzew to aleja!

    • 15 0

  • "Wzdłuż całej alei w wielu miejscach widać walkę budowlańców z krawężnikami, którą pracownicy przegrali - nie udało im się zrównać ich z poziomem jezdni. Przy przystanku Królewskie Wzgórze nieudolnie próbowano je

    "Wzdłuż całej alei w wielu miejscach widać walkę budowlańców z krawężnikami, którą pracownicy przegrali - nie udało im się zrównać ich z poziomem jezdni. Przy przystanku Królewskie Wzgórze nieudolnie próbowano je oszlifować, ale i tak znacznie wystają ponad poziom jezdni, tworząc sporą barierę dla osoby poruszającej się np. na wózku inwalidzkim."

    Ciekawe, że na przejściach dla pieszych standardowa wysokość krawężnika to +2 cm powyżej jezdni, gdzie kostka lub inny materiał chodnika jest jeszcze +1 cm od wysokości nawierzchni. Krawężniki przejazdów rowerowych natomiast mają być na 0. Służy to zapewne fizycznemu oddzieleniu jezdni od przestrzeni dla pieszych, by kierowca czuł różnicę.

    • 5 0

  • Nazwy przystanków mylą.

    Nazwy przystanków mylą bo myślałem, że na Lawendowym Wzgórzu będzie przesiadka na autobus 156 a okazało się, że przystanek tej samej nazwie jest kilometr dalej.

    • 8 0

  • Dziękuję

    Pięknie Pan to podsumował. Trzeba o tych sprawach mówić, może urzędnicy i politycy zobaczą kiedyś że to nie jest ludziom obojętne

    • 12 0

  • Nielegalnie nadana nazwa

    Nielegalnie za szybko i z litości nadana nazwa ,,,,, gdzie 5 lat od śmierci ,najpierw sprawdzić , wyjaśnić ,, rozliczyć a nie piać z zachwytu.

    • 8 1

  • Dałem radę przeczytać, tylko połowę artykułu (1)

    • 6 6

    • Ja przebrnąłem przez całość ale już na wymioty mnie brało.

      • 1 0

  • w Gdańsku tragedię komunikacyjną rozpoczęto powołując stanowisko oficera rowerowego (1)

    od tego momentu każda nowa droga i ulica to bubel... zmarły prezydent postanowił, że rowerzyści będą mieli większe prawa niż kierowcy i oto efekty... każde nowe skrzyżowanie świeci się na czerwono od dróżek rowerowych,

    od tego momentu każda nowa droga i ulica to bubel... zmarły prezydent postanowił, że rowerzyści będą mieli większe prawa niż kierowcy i oto efekty... każde nowe skrzyżowanie świeci się na czerwono od dróżek rowerowych, kierowców ustawia się w długi korek na czerwonym świetle aby przejechał jeden rower... w naszym klimacie rowerzyści znikają na 6 miesięcy w roku ale ścieżki i czerwone skrzyżowania zostają tamując ruch... spaliny, samochody ruszające i za chwilę hamujące... dostaniecie rachunek w postaci raka płuc ale to za 20 lat... ciekawe czy do onkologa pojedziecie rowerem czy już samochodem???
    wielokrotnie udowodniona, że najmniejsza emisja spalin jest przy płynnym ruchu samochodów a nie stojących w korku... ja zawsze zamykam obieg powietrza jak jestem w mieście, niech rowerzyści to wdychają

    • 10 1

    • Mylisz trochę przyczyny

      To nie przejazdy rowerowe czy DDR są sprawcami korków. Niespodzianka - to samochody, ich ilość. Im więcej pasów, tym większe zastoje na skrzyżowaniach, bo potoki samochodów nie są płynne przy takiej ilości. Rowery mają z reguły te same światła co piesi. Ale to prawda, największy smród i spaliny są w korku, co widać po średnim spalaniu.

      • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.