2020-07-08 18:33
Gdańsk plasuje się na czołowym miejscu w Polsce sprzyjającym kierowcom.
2020-07-12 17:17
precz z rowerostwem
2020-07-08 18:43
to zapaść psychiczna
2020-07-08 22:11
Zamiast drzew słupy.... nomen omen
2020-07-08 18:54
Czy Adamowicz nie został juz skazany w sadzie za oszustwa podatkowe?
2020-07-08 18:58
zarządzają dużym miastem,
ścieżka to wielka szosa, autostrada!
ulica jednopasmowa bez drzew to aleja!
2020-07-08 19:12
"Wzdłuż całej alei w wielu miejscach widać walkę budowlańców z krawężnikami, którą pracownicy przegrali - nie udało im się zrównać ich z poziomem jezdni. Przy przystanku Królewskie Wzgórze nieudolnie próbowano je
"Wzdłuż całej alei w wielu miejscach widać walkę budowlańców z krawężnikami, którą pracownicy przegrali - nie udało im się zrównać ich z poziomem jezdni. Przy przystanku Królewskie Wzgórze nieudolnie próbowano je oszlifować, ale i tak znacznie wystają ponad poziom jezdni, tworząc sporą barierę dla osoby poruszającej się np. na wózku inwalidzkim."
Ciekawe, że na przejściach dla pieszych standardowa wysokość krawężnika to +2 cm powyżej jezdni, gdzie kostka lub inny materiał chodnika jest jeszcze +1 cm od wysokości nawierzchni. Krawężniki przejazdów rowerowych natomiast mają być na 0. Służy to zapewne fizycznemu oddzieleniu jezdni od przestrzeni dla pieszych, by kierowca czuł różnicę.
2020-07-08 19:27
Nazwy przystanków mylą bo myślałem, że na Lawendowym Wzgórzu będzie przesiadka na autobus 156 a okazało się, że przystanek tej samej nazwie jest kilometr dalej.
2020-07-08 20:04
Pięknie Pan to podsumował. Trzeba o tych sprawach mówić, może urzędnicy i politycy zobaczą kiedyś że to nie jest ludziom obojętne
2020-07-08 20:28
Nielegalnie za szybko i z litości nadana nazwa ,,,,, gdzie 5 lat od śmierci ,najpierw sprawdzić , wyjaśnić ,, rozliczyć a nie piać z zachwytu.
2020-07-08 20:32
2020-07-09 06:47
Ja przebrnąłem przez całość ale już na wymioty mnie brało.
2020-07-08 20:40
od tego momentu każda nowa droga i ulica to bubel... zmarły prezydent postanowił, że rowerzyści będą mieli większe prawa niż kierowcy i oto efekty... każde nowe skrzyżowanie świeci się na czerwono od dróżek rowerowych,
od tego momentu każda nowa droga i ulica to bubel... zmarły prezydent postanowił, że rowerzyści będą mieli większe prawa niż kierowcy i oto efekty... każde nowe skrzyżowanie świeci się na czerwono od dróżek rowerowych, kierowców ustawia się w długi korek na czerwonym świetle aby przejechał jeden rower... w naszym klimacie rowerzyści znikają na 6 miesięcy w roku ale ścieżki i czerwone skrzyżowania zostają tamując ruch... spaliny, samochody ruszające i za chwilę hamujące... dostaniecie rachunek w postaci raka płuc ale to za 20 lat... ciekawe czy do onkologa pojedziecie rowerem czy już samochodem???
wielokrotnie udowodniona, że najmniejsza emisja spalin jest przy płynnym ruchu samochodów a nie stojących w korku... ja zawsze zamykam obieg powietrza jak jestem w mieście, niech rowerzyści to wdychają
2020-07-08 21:02
To nie przejazdy rowerowe czy DDR są sprawcami korków. Niespodzianka - to samochody, ich ilość. Im więcej pasów, tym większe zastoje na skrzyżowaniach, bo potoki samochodów nie są płynne przy takiej ilości. Rowery mają z reguły te same światła co piesi. Ale to prawda, największy smród i spaliny są w korku, co widać po średnim spalaniu.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.