Opinie (635) ponad 50 zablokowanych

  • Nie blokujcie wpisów

    Pokazujcie co ludzie piszą Prawda boli.

    • 3 0

  • u nas na Hali zawsze powtarzali, że jak się rządzi to nic nie trzeba robić

    bo robi się samo

    • 2 0

  • Nowa Świętokrzyska (6)

    Trasa Adamowicza ma sens jedynie w połączeniu z Nową Świętokrzyską, gdyż chodzi przede wszystkim o umożliwienie wyjazdu z dzielnic południowych , bo to jest największy problem , w ten sposób rozładuje się korki A.K. -

    Trasa Adamowicza ma sens jedynie w połączeniu z Nową Świętokrzyską, gdyż chodzi przede wszystkim o umożliwienie wyjazdu z dzielnic południowych , bo to jest największy problem , w ten sposób rozładuje się korki A.K. - Hawla, który jest najwęższym gardłem . Trasa Adamowicza nie służy mieszkańcom Jasienia (łatwiej im wybrać Myśliwską) , to samo Kiełpinek , Karczemki ,Kokoszki ( pojadą A.K. do centrum bądż do Łostowickiej , bo tam skręcają w lewo łatwiej niż wywijać na estakadzie Warszawska - Jabłoniowa . Adamowicza służy ewentualnie mieszkańcom Szadółek ale już nie Ujeścisko. Podsumowując : aby wykorzystać Trasę Adamowicza priorytetem jest wybudowanie połączenia od ul. Lawendowe Wzgórza do ul. Świetokrzyskiej, a nie kombinowanie z budową trakcji kolejowej i połączenia koleją Kowali z Jasieniem

    • 1 1

    • (2)

      ale my chcemy jeździć koleją nie samochodami

      • 0 0

      • koleją

        można i koleją ale nie w kółko jak na karuzeli , tylko do centrum , do centrum

        • 0 0

      • przeżytek

        kolej to 19-to wieczny przeżytek , który przewozi 200 pasażerów raz na 15 min , gdzie w 15 min przejeżdża samochodami 750 ludzi i których samochód zawozi na miejsce , a nie musi jeszcze dodatkowo od przystanku kolei kombinować jak dostać się do celu

        • 0 0

    • (2)

      co to są Kowali?

      • 0 0

      • kowali

        to takie cuś co młotem wali

        • 0 0

      • jezyk polski

        mianownik ( kto? co?) - Kowale ; dopełniacz ( kogo ? czego? )np. połączenia czego ? - Kowali

        • 0 0

  • dodatkowe 50 mln na co?

    A może redakcja zamieściłaby dokładne informacje z DRMG jakie to roboty dodatkowe były za 50 mln i jakie było ich uzasadnienie. Jaki związek ma taka suma z tym że była dyrektorka z DRMG pracuje teraz u wykonawcy NDI?

    • 4 0

  • Taki projekt i wykonanie

    jak jej patron.

    • 2 2

  • Sory, ale to, że ławki nie mają oparć to zwykle czepialstwo. Ławki nie mają oparć przeważnie z tego powodu aby nie były zbyt wygodne, aby panowie żulkowie itp nie zalegali na nich godzinami

    • 2 0

  • Adamowicza

    Minus jeden dla ztm
    129 nie pojedzie.Tak pisali że nie można dublowac lini.a się prosi o połączenie tą drugą.Szybkie i krótkie.
    Zamiast tramwajem się wlec ,autobus z Ujeściska do Wrzeszcza pojedzie Max 20 min
    A Tu nie
    Aż się prosi o takie połączenie A tam idzie pod górkę ,Bo po co.
    Szkoda że mamy takich tlokow w ztm

    • 1 0

  • Brawo (1)

    Panie Krzysztofie,

    Dziękujemy za dogłębną analizę. Bardzo dobry, rzetelny artykuł.

    • 5 4

    • Paplanina bez sensu i czepianie się na siłę rzeczy zbędnych w początkowym okresie.

      • 2 2

  • Chcę zobaczyć autora tekstu na rowerze ze średnią powyżej 14km/h

    "Jest to prędkość, z jaką poruszają się na rowerach osoby starsze, cierpiące na problemy kardiologiczne." Jadąc cały czas pod górkę, zatrzymując się na światłach...14km/h średniej...no ja zasuwam na rowerze jak dziki, z

    "Jest to prędkość, z jaką poruszają się na rowerach osoby starsze, cierpiące na problemy kardiologiczne." Jadąc cały czas pod górkę, zatrzymując się na światłach...14km/h średniej...no ja zasuwam na rowerze jak dziki, z al. Adamowicza na dół grzeję 40-50 km/h pod górkę 30km/h ...ale średnia Panie redaktorze...to zupełnie inny temat.
    Przy tych prędkościach i stopach własnie oscyluje ok 14-16km/h
    PS ulica dla roweru idealnie wyprofilowana, podjazd jest mega łagodny, jedna z najłatwiejszych dróg podjazdowych na Morenę i na 112 m n p m :)

    • 2 0

  • Przyszłość

    Czy ktokolwiek pomyślał o przyszłości projektując ten odcinek ? Można by zrobić wiadukty albo tunele tak aby tramwaj nie kolidował ruchem samochodowym, ponadto można by było od razu pociągnąć 2 pasy bulońskiej aż do

    Czy ktokolwiek pomyślał o przyszłości projektując ten odcinek ? Można by zrobić wiadukty albo tunele tak aby tramwaj nie kolidował ruchem samochodowym, ponadto można by było od razu pociągnąć 2 pasy bulońskiej aż do warszawskiej. Ruch będzie wzrastał, nie malał. Wiąże się to oczywiście z większymi kosztami, więc można było się wstrzymać i zrobić to z "głową" i przygotowaniem pod zwiększający się ruch.

    • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.