2020-07-09 07:46
Pokazujcie co ludzie piszą Prawda boli.
2020-07-09 07:49
bo robi się samo
2020-07-09 08:03
Trasa Adamowicza ma sens jedynie w połączeniu z Nową Świętokrzyską, gdyż chodzi przede wszystkim o umożliwienie wyjazdu z dzielnic południowych , bo to jest największy problem , w ten sposób rozładuje się korki A.K. -
Trasa Adamowicza ma sens jedynie w połączeniu z Nową Świętokrzyską, gdyż chodzi przede wszystkim o umożliwienie wyjazdu z dzielnic południowych , bo to jest największy problem , w ten sposób rozładuje się korki A.K. - Hawla, który jest najwęższym gardłem . Trasa Adamowicza nie służy mieszkańcom Jasienia (łatwiej im wybrać Myśliwską) , to samo Kiełpinek , Karczemki ,Kokoszki ( pojadą A.K. do centrum bądż do Łostowickiej , bo tam skręcają w lewo łatwiej niż wywijać na estakadzie Warszawska - Jabłoniowa . Adamowicza służy ewentualnie mieszkańcom Szadółek ale już nie Ujeścisko. Podsumowując : aby wykorzystać Trasę Adamowicza priorytetem jest wybudowanie połączenia od ul. Lawendowe Wzgórza do ul. Świetokrzyskiej, a nie kombinowanie z budową trakcji kolejowej i połączenia koleją Kowali z Jasieniem
2020-07-09 10:17
ale my chcemy jeździć koleją nie samochodami
2020-07-09 10:45
można i koleją ale nie w kółko jak na karuzeli , tylko do centrum , do centrum
2020-07-09 10:54
kolej to 19-to wieczny przeżytek , który przewozi 200 pasażerów raz na 15 min , gdzie w 15 min przejeżdża samochodami 750 ludzi i których samochód zawozi na miejsce , a nie musi jeszcze dodatkowo od przystanku kolei kombinować jak dostać się do celu
2020-07-09 10:18
co to są Kowali?
2020-07-09 10:44
to takie cuś co młotem wali
2020-07-09 11:04
mianownik ( kto? co?) - Kowale ; dopełniacz ( kogo ? czego? )np. połączenia czego ? - Kowali
2020-07-09 08:44
A może redakcja zamieściłaby dokładne informacje z DRMG jakie to roboty dodatkowe były za 50 mln i jakie było ich uzasadnienie. Jaki związek ma taka suma z tym że była dyrektorka z DRMG pracuje teraz u wykonawcy NDI?
2020-07-09 09:02
jak jej patron.
2020-07-09 09:13
Sory, ale to, że ławki nie mają oparć to zwykle czepialstwo. Ławki nie mają oparć przeważnie z tego powodu aby nie były zbyt wygodne, aby panowie żulkowie itp nie zalegali na nich godzinami
2020-07-09 09:28
Minus jeden dla ztm
129 nie pojedzie.Tak pisali że nie można dublowac lini.a się prosi o połączenie tą drugą.Szybkie i krótkie.
Zamiast tramwajem się wlec ,autobus z Ujeściska do Wrzeszcza pojedzie Max 20 min
A Tu nie
Aż się prosi o takie połączenie A tam idzie pod górkę ,Bo po co.
Szkoda że mamy takich tlokow w ztm
2020-07-09 10:30
Panie Krzysztofie,
Dziękujemy za dogłębną analizę. Bardzo dobry, rzetelny artykuł.
2020-07-09 13:10
Paplanina bez sensu i czepianie się na siłę rzeczy zbędnych w początkowym okresie.
2020-07-09 11:09
"Jest to prędkość, z jaką poruszają się na rowerach osoby starsze, cierpiące na problemy kardiologiczne." Jadąc cały czas pod górkę, zatrzymując się na światłach...14km/h średniej...no ja zasuwam na rowerze jak dziki, z
"Jest to prędkość, z jaką poruszają się na rowerach osoby starsze, cierpiące na problemy kardiologiczne." Jadąc cały czas pod górkę, zatrzymując się na światłach...14km/h średniej...no ja zasuwam na rowerze jak dziki, z al. Adamowicza na dół grzeję 40-50 km/h pod górkę 30km/h ...ale średnia Panie redaktorze...to zupełnie inny temat.
Przy tych prędkościach i stopach własnie oscyluje ok 14-16km/h
PS ulica dla roweru idealnie wyprofilowana, podjazd jest mega łagodny, jedna z najłatwiejszych dróg podjazdowych na Morenę i na 112 m n p m :)
2020-07-09 11:42
Czy ktokolwiek pomyślał o przyszłości projektując ten odcinek ? Można by zrobić wiadukty albo tunele tak aby tramwaj nie kolidował ruchem samochodowym, ponadto można by było od razu pociągnąć 2 pasy bulońskiej aż do
Czy ktokolwiek pomyślał o przyszłości projektując ten odcinek ? Można by zrobić wiadukty albo tunele tak aby tramwaj nie kolidował ruchem samochodowym, ponadto można by było od razu pociągnąć 2 pasy bulońskiej aż do warszawskiej. Ruch będzie wzrastał, nie malał. Wiąże się to oczywiście z większymi kosztami, więc można było się wstrzymać i zrobić to z "głową" i przygotowaniem pod zwiększający się ruch.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.