2019-06-12 08:27
Dobra moze starczy tych ku. Aa jęękow
2019-06-12 08:27
Nie bardzo rozumiem, w jakim celu umieszcza się prawie dwuminutowy filmik, pokazujący wykopy, rusztowania, szalunki i betonowane filary wiaduktu? Takie obrazki można zobaczyć prawie na każdej budowie. Mnie np. bardziej
Nie bardzo rozumiem, w jakim celu umieszcza się prawie dwuminutowy filmik, pokazujący wykopy, rusztowania, szalunki i betonowane filary wiaduktu? Takie obrazki można zobaczyć prawie na każdej budowie. Mnie np. bardziej interesowałby film pokazujący cały plac budowy, od Moreny do Jasienia aby można było poznać przebieg budowanej drogi. Nadal bowiem nie wiem, skąd i dokąd można będzie tą trasą dojechać...
2019-06-12 10:08
Z Jasienia na Morene
2019-06-12 08:28
bardzo trafna decyzja :) kocham moj Gdańsk
2019-06-12 08:30
Głupie pomysły urzędników, którym się wydaje że coś wiedzą. I jak teraz będziecie obsługiwać ten odcinek? Trasy nie kończycie na pętli tylko znowu na ślepo, czyli co z pętli będzie jeździł oddzielny tramwaj dwukierunkowy? Takie dosztukowanie na szybko nigdy nie wychodzi dobrze.
2019-06-12 08:35
malkontent
2019-06-12 09:26
tylko napisz coś konkretnego. Odnieś się do tematu. Po cholerę te dodatkowe 300 m torów i jak będą obsługiwane?
2019-06-12 09:39
Jak słusznie zauważyłeś, kursować po tej linii będą tramwaje 2-kierunkowe, jak na "Morenę".
2019-06-12 10:01
Przeczytaj raz jeszcze uważnie. Będzie pętla przy warszawskiej, a potem jeszcze kilkusetmetrowy odcinek do szkoly. Absurd, bo absurd, ale tak będzie.
2019-06-12 08:34
To nie dziwne ze będzie opóźnienie. Np Zamknięty fragment AK - Jabloniowa - nic się tam nie dzieje
2019-06-12 09:48
dokładnie, po godz 15 cięzko kogos z budowy znaleźć. Taka inwestycja powinna być prowadzona od świtu do zmierzch, póki jest widno - powinni prowadzić prace - nic dziwnego, że nie oddadzą na czas...
2019-06-12 10:08
Dokładnie, też mnie to denerwuje
2019-06-12 10:18
To jest najabrdziej skomplikowana konstrukcja na całej trasie, wymaga zachowania odpowiedniego procesu technologicznego i jest daleko w polu. A z czego wynika tam poślizg to nie wiem.
2019-06-12 08:38
Opinia wyróżniona
Inwestycje tramwajowe w naszym mieście prowadzi się po najmniejszej linii oporu, władzy jakby bardziej zależało na wydaniu pieniędzy i odtrąbieniu sukcesu, niż rozwiązaniu realnego problemu komunikacyjnego. Na odcinku
Inwestycje tramwajowe w naszym mieście prowadzi się po najmniejszej linii oporu, władzy jakby bardziej zależało na wydaniu pieniędzy i odtrąbieniu sukcesu, niż rozwiązaniu realnego problemu komunikacyjnego. Na odcinku między Bulońską i Warszawską ten tramwaj będzie zatrzymywał się na światłach 6 razy. 6 razy na odcinku cirka 2 kilometrów! Dlaczego? Bo tak było wygodniej projektantom poprowadzić tramwaj między jezdniami pod wiaduktem AK niż po jego zewnętrznej stronie.
Uważam, że nad takimi "szczegółami" powinna pochylać się władza. Niestety wielka polityka (czerwiec, sierpień, wrzesień...) jest ważniejsza niż wygoda mieszkańców
2019-06-12 08:54
asie:)
2019-06-12 09:18
prąd przez opór?
2019-06-12 11:03
ale żeś zabłysnął jopku
2019-06-12 08:58
Dlaczego ta opinia jest wyrózniona ?
2019-06-12 09:00
też jestem ciekawy o co chodzi z tymi wyróżnieniami
2019-06-12 09:05
Pewnie chodzi o długość wypowiedzi :-)
2019-06-12 13:09
2019-06-12 09:15
Pewnie robi to automat gdy użyjesz wiele róznych słów :P
2019-06-12 10:35
2019-06-12 09:14
Potrzeby wieloletnich mieszkanców im sa calkowicie obojetne. Potrafia obciac dobre polaczenia, zamknac i sprzedac szkolę i zniszczyc co bylo dobre byle zaspokoic na 2 lata swojego oferenta z urzedu.
2019-06-12 09:57
Kacper nie męczy cie to wieczne kwiczenie po przegranych wyborach?
2019-06-12 10:36
każdy głos sprzeciwu jest głosem z pisu. przejawiacie identyczną butę jak np. prezydent z okresu kampanii wyborczej
2019-06-12 20:23
Kto takie głupoty powtarza? Pogrobowcy Adamowicza?
2019-06-12 13:11
Niech i reagują na potrzeby deweloperów, niech budują blisko domów, osiedli, planowanych inwestycji. W tym przypadku realizuje się inwestycję bo a) jest kasa unijna b) jest rezerwa drogowa. O celu i sensie myśli się mniej
2019-06-12 09:24
2019-06-12 13:10
Lisicki spełnia się malując tramwaje w barwy WMG, niestety na tym wygląda na to jego kompetencje się kończą
2019-06-12 09:45
2019-06-12 12:23
Chyba, "będzie mijał 6 świateł, a stawał 10 razy".
2019-06-12 13:11
Musi odstać swoje na każdych światłach
2019-06-12 12:22
A skąd wiadomo, że 6 razy będzie sie musiał zatrzymywać. We Wrzeszczu jest też dużo świateł. Najlepiej to marudzić i wszystko krytykować
2019-06-12 13:11
i tyle w temacie
2019-06-12 12:22
a nie tam, gdzie są potrzebne.
Tramwaj Ujeścisko Morena sam w sobie nie rozwiązuje praktycznie żadnych problemów komunikacyjnych. Dopiero połączenie tego z Wrzeszczem zaczyna mieć sens.
2019-06-12 13:13
Nie ma pozwolenia środowiskowego, projektu, kasy na budowę. Policzmy...
Pozwolenie środowiskowe - 1 rok
Przetarg na projekt i projekt - 2 lata
Szukanie finansowania, problemy proceduralne i finansowe - 2 lata
Przygotowanie przetargu na budowę i rozstrzygnięcie 1-2 lata
Budowa - 2 lata
2019-06-12 17:11
Jeszcze niedawno nie było tramwaju ani na Morene ani na Chełm i na Świetokrzyską . Mieliśmy 70 lat zaniedbań , powstały nowe dzielnice a Wy kupujac na nich mieszkania chcielibyście wszystko odrazu . Będą pieniądze i powoli uzupełni się braki , teraz przyszedł czas na mieszkańców Jabłoniowej i okolic.
2019-06-12 17:07
No fakt , do Wałbrzycha też musze jechać z przesiadkami.
2019-06-12 13:05
lebiec bedzie bez ich pochylania sie nad jakimkolwiek pomyslem
2019-06-12 17:12
Co proponujesz?
2019-06-12 20:24
2019-06-12 22:52
2019-06-12 08:39
Ostatnio miałem okazję skorzystać z tramwaju z Oliwy do Wrzeszcza przez ul. Wita Stwosza.
Już stojąc na przystanku Obrońców Westerplatte zauważyłem ciekawą rzecz: nowe podkłady i tłuczeń (prace remontowe prowadzone
Ostatnio miałem okazję skorzystać z tramwaju z Oliwy do Wrzeszcza przez ul. Wita Stwosza.
Już stojąc na przystanku Obrońców Westerplatte zauważyłem ciekawą rzecz: nowe podkłady i tłuczeń (prace remontowe prowadzone były chyba w weekend), ale szyny pozostawiono stare - tak stare, że aż miejscami były wyszczerbione! W jednym miejscu od szyny odchodziły nawet takie długie "wąsy". Szyn w takim stanie jeszcze nie widziałem. Dlaczego remontując torowisko nie zrobiono tego kompleksowo? Dalej, do samego Wrzeszcza tramwaj wlókł się niemiłosiernie, maks. ok. 30 km/h. i strasznie "bujał " na boki. O "komforcie" w starym dortmundzie nawet nie warto wspominać. Przecież ta cała linia nadaje się do kapitalnego remontu. Nic dziwnego, że autobusy, pomimo korków są szybsze.
2019-06-12 09:09
autobus do przystanku wrzeszcz pkp może tak, ale na dworzec główny już niekoniecznie
2019-06-12 08:40
A w GDYNI ,malujemy pasy i utrzymujemy puste lotnisko.brawo gdańsk.
2019-06-12 08:48
Bardzo proszę o pochylenie się nad korkami na Małomiejskiej/Świętokrzyskiej
2019-06-12 08:50
A kiedy ruszy budowa nowa świętokrzyska..?
2019-06-12 13:51
Na następne wybory.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.