Dodaj opinię

Opinie (370) ponad 10 zablokowanych

  • Dobra moze starczy tych ku. Aa jęękow
    6 miesięcy
  • Filmik.. (1)
    Nie bardzo rozumiem, w jakim celu umieszcza się prawie dwuminutowy filmik, pokazujący wykopy, rusztowania, szalunki i betonowane filary wiaduktu? Takie obrazki można zobaczyć prawie na każdej budowie. Mnie np. bardziej interesowałby film pokazujący cały plac budowy, od Moreny do Jasienia aby można było poznać przebieg budowanej drogi. Nadal bowiem nie wiem, skąd i dokąd można będzie tą trasą dojechać...
    Prof. Ciekawski
    6 miesięcy
  • bardzo trafna decyzja :) kocham moj Gdańsk
    mysza
    6 miesięcy
  • Głupie pomysły urzędników, którym się wydaje że coś wiedzą. I jak teraz będziecie obsługiwać ten odcinek? Trasy nie kończycie na pętli tylko znowu na ślepo, czyli co z pętli będzie jeździł oddzielny tramwaj dwukierunkowy? Takie dosztukowanie na szybko nigdy nie wychodzi dobrze.
    6 miesięcy
    • znow (3)
      malkontent
      6 miesięcy
      • nie komentuj kretyńsko (2)
        tylko napisz coś konkretnego. Odnieś się do tematu. Po cholerę te dodatkowe 300 m torów i jak będą obsługiwane?
        6 miesięcy
        • Ten odcinek od początku nie był wyposażony w pętlę. (1)
          Jak słusznie zauważyłeś, kursować po tej linii będą tramwaje 2-kierunkowe, jak na "Morenę".
          6 miesięcy
          • Przeczytaj raz jeszcze uważnie. Będzie pętla przy warszawskiej, a potem jeszcze kilkusetmetrowy odcinek do szkoly. Absurd, bo absurd, ale tak będzie.
            6 miesięcy
  • Przecież na tej budowie niewiele sie dzieje (3)
    To nie dziwne ze będzie opóźnienie. Np Zamknięty fragment AK - Jabloniowa - nic się tam nie dzieje
    6 miesięcy
    • dokładnie, po godz 15 cięzko kogos z budowy znaleźć. Taka inwestycja powinna być prowadzona od świtu do zmierzch, póki jest widno - powinni prowadzić prace - nic dziwnego, że nie oddadzą na czas...
      6 miesięcy
    • Gość
      Dokładnie, też mnie to denerwuje
      Złość
      6 miesięcy
    • Wydaje mi się, że opóźnienie wynika z budowanego wiaduktu
      To jest najabrdziej skomplikowana konstrukcja na całej trasie, wymaga zachowania odpowiedniego procesu technologicznego i jest daleko w polu. A z czego wynika tam poślizg to nie wiem.
      6 miesięcy
  • Opinia wyróżniona
    To potrzebna inwestycja, szkopuł w tym jak zostanie zrealizowana (29)
    Inwestycje tramwajowe w naszym mieście prowadzi się po najmniejszej linii oporu, władzy jakby bardziej zależało na wydaniu pieniędzy i odtrąbieniu sukcesu, niż rozwiązaniu realnego problemu komunikacyjnego. Na odcinku między Bulońską i Warszawską ten tramwaj będzie zatrzymywał się na światłach 6 razy. 6 razy na odcinku cirka 2 kilometrów! Dlaczego? Bo tak było wygodniej projektantom poprowadzić tramwaj między jezdniami pod wiaduktem AK niż po jego zewnętrznej stronie.

    Uważam, że nad takimi "szczegółami" powinna pochylać się władza. Niestety wielka polityka (czerwiec, sierpień, wrzesień...) jest ważniejsza niż wygoda mieszkańców
    Urbanista-amator
    6 miesięcy
    • po linii najmniejszego oporu (2)
      asie:)
      6 miesięcy
    • Dlaczego ta opinia jest wyrózniona ?
      zax
      6 miesięcy
    • Urzednicy reaguja tylko na potrzeby deweloperow. (4)
      Potrzeby wieloletnich mieszkanców im sa calkowicie obojetne. Potrafia obciac dobre polaczenia, zamknac i sprzedac szkolę i zniszczyc co bylo dobre byle zaspokoic na 2 lata swojego oferenta z urzedu.
      6 miesięcy
      • Kacper nie męczy cie to wieczne kwiczenie po przegranych wyborach?
        Suweren
        6 miesięcy
        • co ty masz z tym kacprem? dla osób, które tak kochają obecne władze, (1)
          każdy głos sprzeciwu jest głosem z pisu. przejawiacie identyczną butę jak np. prezydent z okresu kampanii wyborczej
          6 miesięcy
          • Zwlaszcza, że Kacper nie startował w tych wyborach.
            Kto takie głupoty powtarza? Pogrobowcy Adamowicza?
            6 miesięcy
      • To nawet nie to
        Niech i reagują na potrzeby deweloperów, niech budują blisko domów, osiedli, planowanych inwestycji. W tym przypadku realizuje się inwestycję bo a) jest kasa unijna b) jest rezerwa drogowa. O celu i sensie myśli się mniej
        Urbanista-amator
        6 miesięcy
    • "po gdańsku" bedzie zrealizowana. Lisicki ciagle na stanowisku. (1)
      6 miesięcy
      • To też jeden z problemów
        Lisicki spełnia się malując tramwaje w barwy WMG, niestety na tym wygląda na to jego kompetencje się kończą
        Urbanista-amator
        6 miesięcy
    • Będzie mijał 6 świateł, a stawał na dwóch. (2)
      6 miesięcy
    • To potrzebna inwestycja (1)
      A skąd wiadomo, że 6 razy będzie sie musiał zatrzymywać. We Wrzeszczu jest też dużo świateł. Najlepiej to marudzić i wszystko krytykować
      karola
      6 miesięcy
    • Nie mówiąc o tym, że tramwaje się w Gdańsku buduje tam, gdzie jest łatwie i przyjemnie, (3)
      a nie tam, gdzie są potrzebne.

      Tramwaj Ujeścisko Morena sam w sobie nie rozwiązuje praktycznie żadnych problemów komunikacyjnych. Dopiero połączenie tego z Wrzeszczem zaczyna mieć sens.
      6 miesięcy
      • A na tramwaj Gdańsk Południe - Wrzeszcz nie ma praktycznie szans w najbliższej dekadzie (1)
        Nie ma pozwolenia środowiskowego, projektu, kasy na budowę. Policzmy...
        Pozwolenie środowiskowe - 1 rok
        Przetarg na projekt i projekt - 2 lata
        Szukanie finansowania, problemy proceduralne i finansowe - 2 lata
        Przygotowanie przetargu na budowę i rozstrzygnięcie 1-2 lata
        Budowa - 2 lata
        Urbanista-amator
        6 miesięcy
        • Jeszcze niedawno nie było tramwaju ani na Morene ani na Chełm i na Świetokrzyską . Mieliśmy 70 lat zaniedbań , powstały nowe dzielnice a Wy kupujac na nich mieszkania chcielibyście wszystko odrazu . Będą pieniądze i powoli uzupełni się braki , teraz przyszedł czas na mieszkańców Jabłoniowej i okolic.
          z Długiej
          6 miesięcy
      • No fakt , do Wałbrzycha też musze jechać z przesiadkami.
        6 miesięcy
    • wladza to nieudacznicy nienadajacy sie do prawdziwej pracy, dlatego ida w polityke (3)
      lebiec bedzie bez ich pochylania sie nad jakimkolwiek pomyslem
      darek
      6 miesięcy
  • Wolne tramwaje (1)
    Ostatnio miałem okazję skorzystać z tramwaju z Oliwy do Wrzeszcza przez ul. Wita Stwosza.
    Już stojąc na przystanku Obrońców Westerplatte zauważyłem ciekawą rzecz: nowe podkłady i tłuczeń (prace remontowe prowadzone były chyba w weekend), ale szyny pozostawiono stare - tak stare, że aż miejscami były wyszczerbione! W jednym miejscu od szyny odchodziły nawet takie długie "wąsy". Szyn w takim stanie jeszcze nie widziałem. Dlaczego remontując torowisko nie zrobiono tego kompleksowo? Dalej, do samego Wrzeszcza tramwaj wlókł się niemiłosiernie, maks. ok. 30 km/h. i strasznie "bujał " na boki. O "komforcie" w starym dortmundzie nawet nie warto wspominać. Przecież ta cała linia nadaje się do kapitalnego remontu. Nic dziwnego, że autobusy, pomimo korków są szybsze.
    Bercy
    6 miesięcy
  • a w Gdyni
    A w GDYNI ,malujemy pasy i utrzymujemy puste lotnisko.brawo gdańsk.
    judasch z gdyni
    6 miesięcy
  • Bardzo proszę o pochylenie się nad korkami na Małomiejskiej/Świętokrzyskiej
    6 miesięcy
  • Nowa Świetokrzyska (1)
    A kiedy ruszy budowa nowa świętokrzyska..?
    6 miesięcy

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii