Opinie (115) 7 zablokowanych

  • (1)

    Tak sobie myślę, że nie dorośliśmy do takich wynalazków. Skoro dziś nie umiemy zachować kultury na drodze, bo kilku ignorantów potrafi zepsuć cały dzień to co w sytuacji gdy pojazd będzie bez kierowcy? Biorąc pod uwagę

    Tak sobie myślę, że nie dorośliśmy do takich wynalazków. Skoro dziś nie umiemy zachować kultury na drodze, bo kilku ignorantów potrafi zepsuć cały dzień to co w sytuacji gdy pojazd będzie bez kierowcy? Biorąc pod uwagę priorytet jakim jest bezpieczeństwo taki pojazd będzie miał masę zabezpieczeń by unikać kolizji. Zatem Asy kierownicy, championy prostej, mistrzynie makup'u czy konektory łączności komórkowej będą bez skrupułów wymuszać i zajeżdżać drogę takim pojazdom. Bo kto zatrąbi? Nie ma kierowy, nie ma problemu wg, takich osobników...

    • 5 2

    • doroslismy ale takie pojazdy moga miec inne zastosowanie.

      jako wozy bojowe, jako pociagi. a nie jako pojazdy z ogolnym ruchu.

      Ogolnie przerost formy nad trescia i niepotrzebne babranie sie finansowe w takich niezyciowych projektach.

      • 0 0

  • Te autobusy bedą na zachodzie za kilka lat, ale w Gdańsku za kilkadziesiat!Nie macie sie czego bac, (1)

    Gdańsk jest tak zacofany technologicznie i ma najwiekszą liczbę piratów drogowych ze niebedzie mozna takich inowacji jak na zachodzie wprowadzic kilkadzisiat lat.Pirat drogowy w Polsce jest odporny na wiedze.I do momentu

    Gdańsk jest tak zacofany technologicznie i ma najwiekszą liczbę piratów drogowych ze niebedzie mozna takich inowacji jak na zachodzie wprowadzic kilkadzisiat lat.Pirat drogowy w Polsce jest odporny na wiedze.I do momentu az nie bedzie przymuszony mandatami nic tego nie zmieni.

    Własnie dlatego Gdańsk wybrali dla testów bo tutaj komunikacja jest najgorsza i kierowcy najgorsi.

    • 4 5

    • Teraz Zachód to My

      Choć trudno w to uwierzyć

      BIPP!!!

      • 0 1

  • gratulacje - to jest swoiste wyróżnienie skoro testy sa tylko w paru miastach (1)

    • 0 2

    • Podziekuj najgorszym kierowcom w Polsce których unas jest najwiecej.

      To dlatego wybrali Gdańsk.

      • 0 1

  • Bez kierowcy - tylko po co?

    • 4 0

  • Zgrożenia autononomicznych samochodów

    Ciekawe czy ktoś na to zwraca uwagę - kiedy sprzęt elektroniczny (dom, samochód, odkurzacz, cokolwiek) przejmuje kontrolę nad użytkownikiem?

    • 5 0

  • Zaraz go kibice zniszcza by odreagowac

    • 2 1

  • Jedyną korzyść jaka płynie z trabsportu autonomicznego jest taka, że kierowca straci prace i nie zapłaci podatku i zusu.

    • 3 1

  • Kierowcazkm

    Jako autobus hahaha ciekawe czy pojedzie jak wejdą 2 wózki + 5 rowerów i będzie zonk

    • 2 0

  • Tramwaje do zweryfikowania też (1)

    Mogliby też zrobić autonomiczne darmowe tramwaje które jeździłyby bez przerwy w każdy dzień tygodnia tak samo. Infrastruktura wstępnie jakaś jest. Niepotrzebne byłoby też szatkowanie linii na tak krótkie odcinki jak to obecnie jest.

    • 4 0

    • w przypadku tramwajow to ma sens

      podobnie w pociagach. Ale trzeba tez brac pod uwage zagrozenia terroystyczne i mozliwe zamachy.

      • 0 1

  • moje 4 typy na miejsca testowe

    Trójmiasto obfituje w różne miejsca wymagające od kierowców odrobiny wyobraźni, ale na początek proponuję na testy 4 popularne punkty, oczywiście w godzinach szczytu:
    1. Wyjazd z Miszewskiego w kierunku

    Trójmiasto obfituje w różne miejsca wymagające od kierowców odrobiny wyobraźni, ale na początek proponuję na testy 4 popularne punkty, oczywiście w godzinach szczytu:
    1. Wyjazd z Miszewskiego w kierunku Politechniki
    2. Skrzyżowanie Hallera/Mickiewicza, dojazd od strony Opery Bałtyckiej, cel - dojazd okrężną drogą do Kilińskiego
    3. Rondo turbinowe na Budowlaych/Nowatorów
    4. Dojazd z Tagu Drzewnego na Podwale Przedmiejskie

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.