2018-08-02 13:56
Jacy ci mieszkańcy są uciążliwi. O ileż lepsze byłoby zycie urzędników, gdyby nie było mieszkaqńców,.
2018-08-02 14:18
Wniosek Ministra Wojny w.s.mieszkańców ; zlikwidować problem!
2018-08-02 13:58
Obniżyli o 10 cm i będą się bawić w kamerki i czujniki. To może jeszcze hostessę w miniówce zatrudnijcie, co będzie rozdawać ulotki kierowcom?
Tylko fizyczne ograniczenie pomoże na bezmózgich kierowców:
rozwiń...
Obniżyli o 10 cm i będą się bawić w kamerki i czujniki. To może jeszcze hostessę w miniówce zatrudnijcie, co będzie rozdawać ulotki kierowcom?
Tylko fizyczne ograniczenie pomoże na bezmózgich kierowców:
- znak ograniczający dopuszczalną wysokość do 2.6m (bo tyle jest przy prawej krawędzi drogi).
- do tego stalowa rama dwa metry przed wiaduktem na wysokości 2.7m (10cm marginesu) - na całej szerokości wiaduktu (tylko nad torami byłoby wyżej) - z obydwu stron wiaduktu
2018-08-02 18:25
Z ta hostessą w mini to niegłupie :)
2018-08-02 14:36
Czy urzędnik , który to wymyślił podejmie się zwrócenia kosztów i przeprosi pasażerów jak znowu kretyn wjedzie ? Miasto wybrało nie najlepszy a najtańszy wariant !
2018-08-02 15:22
Czyli po staremu..
2018-08-02 16:09
stał między Żywiecką i Mickiewicza, nie wyobrażam sobie jak stamtąd wyjeżdżał
2018-08-02 16:46
Za sygnalizatorem "przekroczenie skrajni" ustawić gilotyna by cieła wzdłużnie na wysokości 3 m. Niestety większość ograniczeń wysokości ma "zapas" około 20 cm, kierowcy to wiedza i się pchają na palę nie patrząc na inne znaki
2018-08-02 16:55
co znaczy zmniejszą liczbę zdarzeń jak mówi dulkiewicz. zmiana ma wyeliminować takie wypadki całkowicie 70 lat po wonie i 20 latach rządów budynia .kpina z mieszkańcxów i kierowców.czyżby w
co znaczy zmniejszą liczbę zdarzeń jak mówi dulkiewicz. zmiana ma wyeliminować takie wypadki całkowicie 70 lat po wonie i 20 latach rządów budynia .kpina z mieszkańcxów i kierowców.czyżby w gdańsku myśl inżynierska i drogowe rozwiązania znane w świecie nie istniały? w takim mieście jak gdańsk rozwiązania typu znaki są smichu warte. ty jest politechnika uczelnia techniczna a nie ma rozwiązania problemu na poziomie piaskownicy? skandal,wstyd czy my gdańszczanie potrafimy coś dla siebie zrobic ?
2018-08-02 18:35
Na Przerobce zainstalowali kamery i nic to nie dalo. Ciezarowki jak jezdzily tak jezdza.
2018-08-02 21:42
21 wiek ludzie wylądowali na księżycu co ciekawe nawet potrafili z niego wrócić krążą stacje kosmiczne wymieniają się załogi nawet mamy tunel pod martwa wisła a w gdańskim grajdole nie można
21 wiek ludzie wylądowali na księżycu co ciekawe nawet potrafili z niego wrócić krążą stacje kosmiczne wymieniają się załogi nawet mamy tunel pod martwa wisła a w gdańskim grajdole nie można przejechać pod wiaduktem ale jaja ale jaja ale jaja znaczt to ,że jesteśmy na technicznym dnie przy takim drobiazgu w porównaniu do w/wym,
2018-08-02 23:29
Po pierwsze : Na co poszły pieniądze z odszkodowań i mandatów za zerwanie trakcji ? GZDIZ za tę kasę / z tylu lat / powinna zorganizować odbudowę ii lekkie podniesienie trakcji tak aby tiry mogły wjechać w ul.
Po pierwsze : Na co poszły pieniądze z odszkodowań i mandatów za zerwanie trakcji ? GZDIZ za tę kasę / z tylu lat / powinna zorganizować odbudowę ii lekkie podniesienie trakcji tak aby tiry mogły wjechać w ul. Piramowicza /awaryjnie/ wskazane jest zamontowanie dodatkowych izolatorów sekcyjnych od strony ul. Hallera. Po drugie : sytuacja znana od tylu lat ,nikt palcem nie kiwnął dopiero interpelacja radnych PO ponagliła miasto do działania. Notabene radni nie bardzo wiedzą ,że stawianie barier fizycznych jest nie zgodna z prawem. Po trzecie po co nowy monitoring ? Czy kamery od strony ul.Trubadurów to lipa ?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.