2021-06-18 08:14
...mocniej się trzymać rury.
2021-06-18 09:55
Pasazerowie najczesciej trzymaja sie jedna reka telefonu a druga siatki z zakupami
2021-06-18 08:17
Super! Przekonaliście mnie! Od poniedziałku przesiadam się na komunikację miejską!
2021-06-18 11:49
To chyba ma ma mniej niż 20 lat!
2021-06-18 18:47
2021-06-18 08:19
Ja bym proponował iść jeszcze dalej i podnieść prędkość do 20,1 - damy radę. Kilka opracowań , narad, programów pilotażowych i w 2024 r. projekt gotowy- czas na nagrody i medale.
2021-06-18 08:19
2021-06-18 08:22
stan umysłu gait przypomina jakby olt express łamany na pendolino..
2021-06-18 08:29
dr inż z wiedzą i majtek. Masakra!
2021-06-18 08:34
2021-06-18 08:35
Nie wymieniać link 5 to już tragedia
2021-06-18 08:36
Żeby tramwaj dwa razy nie stawał.
2021-06-18 09:55
Zrobia tak ze stanie na przystanku i zaraz potem na swiatlach(
2021-06-18 12:17
Właśnie dlatego należy stawić ZA światłami. Pozwol, że to rozrysuję:
Przystanek przed światłami, zielone - tramwaj stoi na przystanku + na światłach, bo się na czerwone zmieni - stoi 2 razy. Jeśli przed nim
Właśnie dlatego należy stawić ZA światłami. Pozwol, że to rozrysuję:
Przystanek przed światłami, zielone - tramwaj stoi na przystanku + na światłach, bo się na czerwone zmieni - stoi 2 razy. Jeśli przed nim jest inny tramwaj - stoi 3 razy (przed przystankiem, na przystanku, na światłach)
Przystanek przed, czerwone - stoi raz, obsłuży przystanek i rusza kiedy już kończy się czerwone.
Przystanek za, zielone - stoi raz
Przystanek za, czerwone - stoi max 2 razy. Tramwaj, który stał przed nim jest po drugiej stronie.
Sytuacje, kiedy jeden tramwaj skręca, drugi jedzie prosto. Kiedy ten pierwszy ma czerwone, drugi zielone- wynik na 0, ale: kiedy pierwszy ma zielone, drugi czerwone, to ten pierwszy sobie pojedzie (stoi tylko raz na przystanku + drugi też ma wolną drogę) i potem nie blokuje przystanku. A teraz, kiedy przed światłami? Stoisz przed przystankiem, stoisz na przystanku i na światłach (bo ten przed tobą ma czerwone, albo ty masz czerwone, nawet jak pojechał)
2021-06-18 08:37
Ciekawe jak chcą tego dokonać ,bo na razie tylko zwalniają .Oto przykłady:
-- Zwycięstwa 50km/h też obowiązuje tramwaje na całej długości
- liczne stawiane ograniczenia prędkości ,na Kartuskiej fragment
Ciekawe jak chcą tego dokonać ,bo na razie tylko zwalniają .Oto przykłady:
-- Zwycięstwa 50km/h też obowiązuje tramwaje na całej długości
- liczne stawiane ograniczenia prędkości ,na Kartuskiej fragment 15km/h ,za Miszewskiego 5km/h,Podwale w strone stogów 15km/h ,przy Operze 10km/h
Wiele łuków ,rozjazdów z ograniczeniami ,tory się wyginają to stawiają ograniczenia, tramwaj się wykolei to stawiają ograniczenie bo po co naprawiać plus wiele nie zgranych świateł ???
Dodatkowo Nadzór ruchu ustawia się w różnych miejscach żeby motorniczego złapać na przekroczeniu prędkości ,żeby zabrać mu premię i to jest przyspieszenie tramwajów w mieście !!!!!!!!
2021-06-18 08:43
Przypieszenie nie polega na łamaniu ograniczeń prędkości albo ignorowaniu ograniczeń wynikających z bezpieczeństwa.
2021-06-18 09:09
Przyspieszenie polega na takiej optymalizacji infrastruktury, aby można było podnieść maksymalną dopuszczalną prędkość bez zmniejszania bezpieczeństwa. I to się tyczy zarówno tramwajów jak i samochodów. Szkoda, że obecnie UMG prowadzi nas w drugą stronę - nie optymalizuje infrastruktury, tylko ogranicza prędkość.
2021-06-20 06:10
Miasto w ruinie!
2021-06-18 08:58
Przecież Pesy mają ograniczniki 55 km/h, więc i tak limit 70 km/h nic by nie zmienił. Za to należycie zlikwidować priorytet dla aut na skrzyżowaniu z Traugutta i Bramie Oliwskiej. Jedzie tramwaj, to natychmiast ma być czerwone dla samochodów, a nie jak obecnie.
2021-06-18 09:02
Prawo jazdy do zwrotu poprosze
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.