2020-09-09 20:55
Zapomnieli dodać że jeszcze sponsorzy dali im grubą kasę więc napewno nie są stratni
2020-09-09 20:59
ciekawy jestem co by było gdyby bieg się odbył pakiety zostały by rozdane i co dalej?Organizatorzy zostają bankrutami? Na to samo wychodzi czy dostaję pakiet do domu czy w Gdyni.Czyli mam rozumieć że impreza była nierentowna.
2020-09-09 21:05
" nie da się ich w żaden sposób spieniężyć, bo wszystkie są opatrzone logo i grafikami imprezy. Nie mają więc żadnej wartości w oderwaniu od imprezy"
Dokładnie to samo mogę powiedzieć - ten cały pakiet startowy
" nie da się ich w żaden sposób spieniężyć, bo wszystkie są opatrzone logo i grafikami imprezy. Nie mają więc żadnej wartości w oderwaniu od imprezy"
Dokładnie to samo mogę powiedzieć - ten cały pakiet startowy (mimo iż medal naprawdę ładny) nie ma dla mnie żadnej wartości w związku z tym, że impreza się nie odbędzie.
I tak jak już zostało wspomniane w komentarzach - dlaczego pan Jakóbik nie wspomniał nic o kasie od miasta i sponsorów?
2020-09-09 21:07
2020-09-09 21:41
Przestańcie płakać i keep running.
wymiotować mi się już chce od tego skamlenia.
2020-09-09 21:49
Ja zapłaciłam za wysyłkę pakietu 20zł, więc brednie że firma wysyła na swój koszt! Łącznie 290zł utopione. Organizator kasy oddać nie chce. Każdy zbiera żniwo Covidu. Ale to nie znaczy żeby okradać ludzi. Pięknie! Czekam ma pozew zbiorowy, bo to co wypisują to jedno, wielkie oszustwo.
2020-09-09 22:05
więc na nowo będziemy musieli redefiniowanie dotychczasowych zasad budowania strategii i zarządzania w sporcie, które być mogą spowodować rewolucyjne niemal zmiany funkcjonowania wielu podmiotów w organizowaniu imprez
więc na nowo będziemy musieli redefiniowanie dotychczasowych zasad budowania strategii i zarządzania w sporcie, które być mogą spowodować rewolucyjne niemal zmiany funkcjonowania wielu podmiotów w organizowaniu imprez sportowych. Wielka szkoda, że najbardziej pokrzywdzonym jest miasto Gdynia i to ono powinno otrzymać największe odszkodowania, Choć wiem jakie pomyje mogą wylać się na moją głowę. Bo czy możemy jakąkolwiek miarą ocenić emocje zawodnika, który codziennie wylewa podczas treningu, aby w dniu zawodów uzyskać najwyższą formę ?
I cały system, który napędza i nakręca dynamika rywalizacji sportowej i emocji z nią związanych. Prezentując"kuchnie" Sport Evolution i może innowacyjne rozwiązania, f. starała się kreować charakter marketingu sportowego i wyznaczać kierunek rozwoju tej branży choć, treści i koncepcje przedstawione w niniejszym tłumaczeniu są przecież tajemnicą handlową i własnością intelektualną oraz prawną i powinny być chronione prawami autorskimi.
Piszący tu komentarze nie znają specyfiki sportu i jego wartości, jakie niesie ze sobą rywalizacja sportowa, oraz towarzyszące jej emocje, bo tak naprawdę kupujemy marzenia (coś co jeszcze nie zaistniało), a także poprawienie własnego ego. Dlatego powoduje to wyraźny wzrost zainteresowania tą częścią specyficznego rynku. Profesjonalizacja sportu i biznesu sportowego wymaga nie tylko kapitału, ale także bardzo dobrej umiejętności zarządzania i wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingowych. To nie jest podobieństwo do wydania pieniędzy na nieodbyte wybory.
2020-09-10 08:55
bo już chciałem zarzucić że brednie bez składu i ładu wypisujesz
2020-09-10 14:01
proszę o przykłady.
2020-09-10 17:24
Niezły bełkot nam tutaj "licencjonowany" zaserwował. A teraz ja dodam (nielicencjonowany, choć praktykujący organizator i uczestnik): duże pieniądze w obrocie, to duże pieniądze do zarobienia, ale i duże ryzyko. Dobry
Niezły bełkot nam tutaj "licencjonowany" zaserwował. A teraz ja dodam (nielicencjonowany, choć praktykujący organizator i uczestnik): duże pieniądze w obrocie, to duże pieniądze do zarobienia, ale i duże ryzyko. Dobry organizator się od tego ubezpiecza, do tego stopnia, jaki może, a jeżeli chce wizerunkowo (dla miasta i siebie) przetrwać, to część bierze na klatę. Dlatego nie powinni się tym zajmować gołodupcy, którzy nie mają "rezerwy" na czarną godzinę, ani firemki, które wyskakują z poziomu X do 100*X nagle. Bo skąd te rezerwy, know-how itp.
Tak czy inaczej, przykład tego jak została załatwiona sprawa Gran Fondo Gdynia, Grand Prix Gdyni oraz tegoż półmaratonu pokazuje, że wizerunkowo na tym straci i miasto i organizator. Może się trochę oczyści branża, bo czy ludzie zmądrzeją - to wątpię.
2020-09-10 17:32
edit: GP Gdyni nie powinno być w tym zestawieniu. Chodziło o GF.
2020-09-10 14:02
Serio? A ty znasz?
2020-09-09 22:18
Za pieniądze tysięcy biegaczy amatorów p. Drelich i miasto Gdynia robią imprezę dla elity 250 zawodników. Plecak z chińskiej fabryki wszystkiego za 10 zł w hurcie p. Drelich wycenia 3x drożej. Praca 10 osób kosztuje
Za pieniądze tysięcy biegaczy amatorów p. Drelich i miasto Gdynia robią imprezę dla elity 250 zawodników. Plecak z chińskiej fabryki wszystkiego za 10 zł w hurcie p. Drelich wycenia 3x drożej. Praca 10 osób kosztuje miliony, ale przecież chyba ci ludzie pracują nad innymi eventami organizowanymi przez Sport Evolution? 2 lata 10 osób nic nie robiło innego, tylko półmaraton? Może te plecaki szyli i medale wybijali własnoręcznie? W ogóle wynika z tłumaczeń p. Drelicha, że impreza była deficytowa już w marcu, przed startem, a Sport Evolution charytatywnie działał dla dobra Gdyni
2020-09-09 23:02
2020-09-10 00:05
2020-09-10 00:48
Złodziej złodzieja złodziejem pogania.
Kto ten kraj wymyślił...?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.