2019-05-20 19:34
W ciągu kilkudziesięciu lat (40-60) poziom wody podniesie się o 1-1.5m. No i będzie trzeba wszystko przebudować :-(
2019-05-20 19:37
To sie do Radomia przeniesie. Tylko tej stepki zal. Tej ze Szczecina.
2019-05-20 19:38
Wystarczy, że to się nie spodoba Berlinowi, a zaraz tam wjadą tzw. ekolodzy (Adam W. już się pewnie pakuje. Tylko przelew pójdzie). Następny krok to będzie tzw. komisja europejska (czyli organ pilnujący, aby nie było w Europie konkurencji dla Niemiec I Francji). Na sam koniec pójdzie KOD i reszta pożytecznych i**otów. Uwalą tę inwestycję.
2019-05-20 19:39
Nie boj nic. Braun z Korwinem i Godek nas obronia.
2019-05-21 00:49
Ciężko mi jakoś uwierzyć w skuteczność ich obrony. Autostrady były potrzebne, żeby Niemcy i Francuzi mogli wozić towary na wschód, więc powstały. Z portami to już zupełnie inna bajka.
2019-05-22 17:17
Zapomniałem dodać, że takim pomysłom najlepiej się ukręca łeb przy pomocy ludzi, którzy uchodzą za Polaków. Boni, Lewandowski, Gräfin von Thun und Hohenstein, Zwiefka, Tusk, Hübner, Bielecki itd. W razie czego zawsze można powiedzieć, że to przecież nie Niemcy, a sami Polacy tak zadecydowali.
2019-05-20 19:45
Ten cały port centralny nigdy nie powstanie. To są mrzonki. Niemcy do tego niedopuszczą. Pomogą im w tym władze Gdańska i całego Pomorza. Jak to powiedział Lewandowski, w Unii Europejskiej nie ma równości. Wygrywają
Ten cały port centralny nigdy nie powstanie. To są mrzonki. Niemcy do tego niedopuszczą. Pomogą im w tym władze Gdańska i całego Pomorza. Jak to powiedział Lewandowski, w Unii Europejskiej nie ma równości. Wygrywają najsilniejsi gracze. Nimi są Niemcy. My musimy się podporządkować. Największa wymiana handlowa jest na osi wschód - zachód i zgodnie z wytycznymi Niemiec w Polsce mają rozwijać się regionu położone na tej osi czyli Warszawa Wrocław Poznań Kraków. Pomorzacy muszą nauczyć się żyć na prowincji. Tusk to powiedział już w latach dziewięćdziesiątych. Pod zaworem niemieckim i w czasach wolnego miasta port w Gdańsku był portem prowincjonalnym. Tak się teź teraz stanie prędzej czy później.
2019-05-20 21:21
Kacperku już po dobranocce
2019-05-21 08:48
Kacperek to dla mnie małolat Ty też dla mnie jesteś małolatem
2019-05-21 09:38
Dla Niemców to faktycznie była prowincja, jakby wyspa turystyczna.
2019-05-21 12:42
jakaś wieczorna wachta? Cały tabun prawych i sprawiedliwych wrócił po mszy wieczornej i pierdoły wypisuje
2019-05-20 19:56
tylko nie bierzcie chinoli do spółki bo skończy się jak nowy port w Hajfie budowany przez chińskich inwestorów (czytaj chiński rząd komunistyczny).... okazuje się że tak żydzi podpisali z nimi umowę (czytaj ktoś z rządu
tylko nie bierzcie chinoli do spółki bo skończy się jak nowy port w Hajfie budowany przez chińskich inwestorów (czytaj chiński rząd komunistyczny).... okazuje się że tak żydzi podpisali z nimi umowę (czytaj ktoś z rządu wziął niezłą łapówę) że port jest eksterytorialny i obsługiwany przez chińskich pracowników przywiezionych tam specjalnie do obsługi a władze izraela nic nie mają tam do gadania.....więc nie popełnijcie tego samego błędu
2019-05-20 19:59
To wszystko mieściło się w planach i strategii rozwoju Portu. Gdańsk i nosiło mało efektowną nazwę portu zewnętrznego . Swirownia musi.polac to patriotycznym sosem stąd Narodowy albo Centralny w nazwie .
2019-05-20 21:16
Poszukaj choćby na tym portalu. Chodzi o jego położenie.
2019-05-20 20:46
I dobrze. Bez inwestycji będziemy dalej kolonią niemiecką
2019-05-20 21:26
Proszę portal Trójmiasto o wprowadzenie komentarzy z możliwością identyfikacji piszącego.
Wasz portal staje się siedliskiem trolli!
2019-05-20 21:43
Chcę być anonimowy, a moderator i tak ma moje ip
2019-05-20 21:47
ale ruskiego "studenta" z fabryki trolli pod leningradem już nie
2019-05-20 21:43
"Sejm RP przyjął ustawę w sprawie budowy portu morskiego przy Gdyni na Pomorzu. Budowa ruszyła, ale prowadzono ją początkowo dość ospale, ograniczając się do robót ziemnych i wzniesienia tymczasowej przystani dla okrętów MW i schroniska dla rybaków."
Czy coś się tam zmieniło przez ostatni wiek?
2019-05-20 22:05
1939-1945 - rozbudowa stoczni i zaplecza floty wojennej, przeniesienie z Gdańska działań związanych z przemysłem stoczniowy.
1970 ~1990
Jedna z największych stoczni w Europie. Na pewno największa suwnica i suchy dok.
dalej już tylko zjazd...
2019-05-21 09:41
to trochę zajmuje zasobów.
2019-05-21 20:16
Miasto slumsów i substandardów.
To nie złośliwość ale nazwanie faktów po imieniu. "biała Gdynia" to mit, to dwie trzy, ulice i budynki budowane przez instytucje państwowe. Reszta to byle dach nad głowa. Do dzisiaj
Miasto slumsów i substandardów.
To nie złośliwość ale nazwanie faktów po imieniu. "biała Gdynia" to mit, to dwie trzy, ulice i budynki budowane przez instytucje państwowe. Reszta to byle dach nad głowa. Do dzisiaj tego reliktem jest Pekin czy zbocza Oksywia.
Przedwojenna Gdynia to brak podstawowych usług cywilizacyjnych, epidemie i przeludnienie. Ale tak wyglądał cały kraj a tu przynajmniej była praca.
2019-05-20 22:26
Bałtycki Port na miarę Gdańska, Polski i Europy. Bardzo się cieszę z tego artykułu.
2019-05-20 22:50
wzrost poziomu morza o 1-2 metry do końca stulecia, kolejne 5-15 metrów do końca kolejnego oraz zamiar całkowitej dekarbonizacji gospodarki do 2050 roku i wpływ tegoż na transport morski vs szynowy
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.