Opinie (635) ponad 50 zablokowanych

  • Jeżdżę tam codziennie - typowa `afera` przedwyborcza:) (1)

    Brakuje tylko że co prawda olej kujawski podrożał ale zbiory buraka cukrowego będą najwyższe od lat - czyli - radosne wiadomości z odcinka rolniczego :)

    • 16 25

    • No co ty innego mógłbyś napisać lub dostrzec w życiu:)

      • 2 0

  • Pętla

    Na pętli na chodniku leży jakiś gruz przy skrzynce elektrycznej, jakieś drewniane pliki , jakaś zbędna paleta drewniana po budowie, stojący sierżant leży połamany na ścieżce rowerowej. Na mijance leżą na trawniku zbędne

    Na pętli na chodniku leży jakiś gruz przy skrzynce elektrycznej, jakieś drewniane pliki , jakaś zbędna paleta drewniana po budowie, stojący sierżant leży połamany na ścieżce rowerowej. Na mijance leżą na trawniku zbędne fundamenty pod słupy oświetleniowe i okablowanie zbędne. Generalnie miło i wygodnie się jedzie , byle by kierowcy autobusów zajeżdżali na pętle bo tak nie było w poniedziałek rano, pomyłkę wybaczam-nowa linia więc można nie zauważyć skrętu z oznakowaniem dla autobusów do wjazdu na pętle.

    • 7 5

  • To jest dramat, (1)

    dno i pięć metrów mułu! Tramwaj na takim odcinku jadący 10 minut i co rusz zatrzymujący się na światłach to kpina! Mamy w większości wydzielone torowiska, budujemy nowe, które można porządnie zaprojektować, wszystkie

    dno i pięć metrów mułu! Tramwaj na takim odcinku jadący 10 minut i co rusz zatrzymujący się na światłach to kpina! Mamy w większości wydzielone torowiska, budujemy nowe, które można porządnie zaprojektować, wszystkie czynniki nam sprzyjają, aby tramwaje w Gdańsku były tramwajem szybkim i bardzo sprawnym środkiem komunikacji. Wystarczy trochę pomyśleć przy projektach przyszłych i lekko zmodyfikować rozwiązania obecne. Natomiast my na nowej drodze budujemy za miliony linię tramwajową, ze średnią prędkością przejazdu 14 km/h. Ludzie...

    • 34 5

    • "My?" Naprawdę, nie poczuwaj się do odpowiedzialności.

      Tym razem zawinili jedynie mityczni "oni". Żeby powyższy artykuł był rzetelny powinien zawierać informacje pozwalające odkryć tożsamość osób odpowiedzialnych, typu: pan/pani ... z instytucji ... przyjęli projekt ...".

      • 5 1

  • Patrząc na to całościowo a zwłaszcza na powolne tramwaje, spowalniane przez masę sygnalizacji - to patron ulicy w pełni słuszny i jedyny jakiego należało wybrać.

    • 25 6

  • Nie wspomniano jeszcze o tym, że skrzyżowanie Jabłoniowa, Al. Adamowicza, Warszawska.. to będzie jedne z najgorszych skrzyżowań w Gdańsku. Bardzo kolizyjne rozwiązanie. Nawet, gdy zostanie w pełni otwarta, to kropka w

    Nie wspomniano jeszcze o tym, że skrzyżowanie Jabłoniowa, Al. Adamowicza, Warszawska.. to będzie jedne z najgorszych skrzyżowań w Gdańsku. Bardzo kolizyjne rozwiązanie. Nawet, gdy zostanie w pełni otwarta, to kropka w kropkę zostało skopiowane najgorsze skrzyżowanie z tramwajem w Gdańsku wrzeszczu przy Jantarze. Gratulacje dla tych , którzy zrezygnowali z wyspy centralnej, by zaoszczędzić kilka mln zł i dodatkowo przez to calkowicie zamknąć możliwość na tramwaj w kierunku szadółek. Najbardziej rozbuduwujący się blokami rejon w Gdańsku pozbawili bezkolizyjnej infrastruktury tramwajowej. Brawo!

    • 24 4

  • Nowa warszawska się kończy zaczy sienstara i odrazu mega dziura .... nie można było tego zalepic.... zabrakło odwagi albo chęci .....

    • 13 2

  • Pan Koprowski to jakie wykształcenie ma przepraszam? (5)

    Inżynier z uprawnieniami? Czy tylko mu się wydaje, że wszystko wie pod publiczkę?

    • 16 31

    • fachura od wszystkiego

      • 4 11

    • nie trzeba być inżynierem

      by zobaczyć za wąski chodnik lub całkowity prawie brak drzew

      • 10 4

    • Nie interesuj się, bo kociej mordy dostaniesz, lolku.

      • 3 3

    • Ziomek FRAGu i tyle w temacie

      • 3 3

    • i tu Cie zaskocze

      bo Krzysiek skończył zagospodarowanie przestrzenne. brak argumentów, to atakujesz personalnie?

      • 7 1

  • Dostosowanie do potrzeb osób z ograniczoną możliwością poruszania się

    1 z minusem.
    Niewidomi i niedowidzący. Brak ścieżek prowadzących dla osób niedowidzących, brak kontrastowych nawierzchni, brak informacji o układzie drogowym. Brak oznakowania wizualnego uskoków i nierówności

    1 z minusem.
    Niewidomi i niedowidzący. Brak ścieżek prowadzących dla osób niedowidzących, brak kontrastowych nawierzchni, brak informacji o układzie drogowym. Brak oznakowania wizualnego uskoków i nierówności terenu. Brak poręczy na schodach. Pola uwagi zdecydowanie zbyt małe, a do tego w skrajni drogowej, więc kierowca może potrącić osobę niewidomą stojącą na takim polu.

    Osoby na wózkach/osoby prowadzące wózek z dzieckiem itp. nawierzchnia niedostosowana do jazdy wózkiem (także rolkarze się tu nie pojawią). Brak pochylni i możliwości przejazdu. Stosowanie nierównych krawężników, brak wypłaszczeń. Pdp są niebezpieczne. Stosowanie dużych pochyleń.
    Co to jest na schodach do ogródków działkowych? Stosowanie takich podjazdów jest nielegalne!

    Można tak wymieniać dalej. Ogólnie jest dramat, a każda inwestycja publiczna ma być przystosowana dla potrzeb wszystkich. Tutaj po prostu dyskryminuje się osoby z ograniczoną możliwością poruszania się.
    Jest to zwykła inwestycja tylko w komfort kierowców samochodów. Wstyd!

    • 19 4

  • Ja już nie mam wątpliwości że władze Gdańska nie słuchają mieszkańców tylko lobbystów, frakcje i stowarzyszenia. A pani prezydent zapomniała iz została wybrana w wyborach samorządowych, w Gdańsku a nie w Kartuzach czy w Tczewie. Zajmowaniem się miastem i jego problemami powinno być dla niej priorytetem, po to została wybrana.

    • 27 5

  • (1)

    Zmarnowane to jest to miasta które od 30 lat podupada stając się skansenem betonowym deweloperow, najgorsze drogi,komunikacja,syf wszedzie i bród,smrod trucie mieszkancow szadolkami,port service, brak basenów,parków długo by wymieniać uciekłem 5 lat temu i zacząłem zyc

    • 34 7

    • W Radomiu pewnie?!!

      • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.