2013-09-05 16:21
np. na pustych skwerkach ul. Podwala Staromiejskiego, czy Szerokiej.
2013-09-05 17:20
2013-09-05 16:30
2013-09-05 16:42
2013-09-05 16:35
Znając życie to przez wiele lat nic tam nie będzie się działo. A może by tam zrobić fajne miejsce, gdzie można byłoby usiąść , wypić kawkę czy poczytać książkę.
2013-09-05 16:41
2013-09-05 16:39
te lezaki i pudla pazdzierzowe w centrum sa brzydkie.... Caly hipsterski "gust" estetyczny - na wzor robta co chceta - woodstock - joplin- marycha - stary amsterdamski rower- "miasto dla ludzi"- guru G...
2013-09-05 16:50
wyglada na to, ze urbanistyka w Gdansku zaczely zajmowac sie lajzy jezdzace rowerami a nie ludzie inteligentni... Gdansk to akurat miasto, ktore nie jest kompaktowe..... urzadzac miasto probuja gowniarze jezdzacy na
wyglada na to, ze urbanistyka w Gdansku zaczely zajmowac sie lajzy jezdzace rowerami a nie ludzie inteligentni... Gdansk to akurat miasto, ktore nie jest kompaktowe..... urzadzac miasto probuja gowniarze jezdzacy na rowerach, ktorzy nie potrafia sobie wyobraznic jak to jest zawiezc rano dzieci do przedszkola, szkoly i pojechac jeszcze do pracy.... debile nie potrafia wyobraznic sobie, ze mozna mieszkac w Gdansku, posylac dzieci do szkoly w Gdyni i pracowac w Sopocie.... ich zdaniem da sie opedzic to na rowerze....
debile skonczeni
2013-09-05 17:10
glosy sugerujace zeby matki posylal dzieci wylacznie do szkol 300 metrów od domu (i do przychodni i do kosciola, najlepiej, zebwy wogole nie ruszaly sie z domu, bo wozki tylko blokuja sciezki rowerowe) nie sa tu rzadkoscia.
trudno oprzec sie wrazeniu, ze niektorzy zwolennicy totalnego zmieniania swiata zachowuaj sie jak hitlerjugend.
2013-09-05 22:29
2013-09-05 17:42
jak Adamowicz.
2013-09-05 19:44
i jeszcze ta dodatnia samoocena - bezcenne
2013-09-05 17:00
Od kilku miesięcy szpalty Gazetey z uporem maniaka zapełnia sie propagandą o nowatorskim zagospodarowaniu
placu z usunięciem samochodów, Dlaczego nie piszecie, jak wy - dziennikarze pod koniec XX wieku
Od kilku miesięcy szpalty Gazetey z uporem maniaka zapełnia sie propagandą o nowatorskim zagospodarowaniu
placu z usunięciem samochodów, Dlaczego nie piszecie, jak wy - dziennikarze pod koniec XX wieku zmieszaliście z błotem b.interesujący konkurs miejski na Targ Węglowy. Wówczas wszyscy konkurujący architekci wypełniali pustą ścianę placu nową zabudową, usuwali samochody przeznaczając plac na potrzeby mieszkańców. Dzisiejsze artykuły nic nowego nie wniosły !
2013-09-05 17:04
a teraz koszą szmalec z wyświetleń reklam i ryją z was, bo zaraz wyjadą z pracy samochodem. mają specjalne przepustki :-)))))
2013-09-05 19:07
czego się nie robi dla GW
2013-09-05 17:01
problemem w Polsce - jest fakt, ze w tym w sumie biednym kraju - kazdy moze miec samochod.... i to jest realny problem.
Ludzie sa w wiekszosci biedni - stad jezdza byle czym - pelnoletnie samochody to w Polsce
problemem w Polsce - jest fakt, ze w tym w sumie biednym kraju - kazdy moze miec samochod.... i to jest realny problem.
Ludzie sa w wiekszosci biedni - stad jezdza byle czym - pelnoletnie samochody to w Polsce norma. Ilosc samochodow jest znaczaco wieksza niz wydolnosc infrastruktury jaka moze je obsluzyc. Stad trzeba cos z tym zrobic. Zamiast utrudniac zycie zmotoryzowanym - zastanowilbym sie nad tym czy rzeczywiscie kazdy powinien miec auto.
Ot chocby kwestia parkowania auta - byle dziad z osiedla prl-owskich blokow ma auto, ktorym co wieczor tarasuje chodniki na swoim pozbawionym parkingow/garazy osiedli. W prosty sposob mozna ograniczyc ilosc szrotu na ulicach - co znakomicie przelozyloby sie na zmniejszenie korkow i kulture jazdy kierowcow.
Nalezy wprowadzic zakaz rejestrowania samochodow, jesli wlasciciel pojazdu nie ma miejsca, w ktorym samochod bedzie parkowal. Krotko mowiac - nie masz garazu, miejsca w hali garazowej - NIE zarejestrujesz pojazdu.....
W ten prosty sposob znikaja z drog szroty, spada natezenie ruchu, znikaja zastawione samochodami chodniki......
Tego typu rozwiazania funkcjonuja na swiecie - chocby w Japonii
2013-09-05 17:04
stare budynki w niskim standardzie - bez garazy - beda zastepowane przez zabudowe nowoczesna wyposazona w hale garazowe.
2013-09-05 22:41
To promuje "bogatych" a wyklucza "biednych" o to Ci chodzi? Rozumiem ze biedni maja jezdzic tramwajem a bogaci kupia sobie miejsce parkingowe. Ale tak juz bylo - za komuny tylko dygnitarze partyjni mieli samochody i garaze...
2013-09-06 00:16
patologia na drogach w PL polega na tym, ze auto w PL moze miec byle dziad. po drogach jezdza auta warte 1000 PLN - pelnoletnie, przezarte rdza....
szrot zajmuje chodniki - bo dziady, ktorych stac na wydatek 2000
patologia na drogach w PL polega na tym, ze auto w PL moze miec byle dziad. po drogach jezdza auta warte 1000 PLN - pelnoletnie, przezarte rdza....
szrot zajmuje chodniki - bo dziady, ktorych stac na wydatek 2000 PLN na "auto" nie ma grosza na kupno miejsca garazowego. dziady nie maja tez kasy na wlasciwe utrzymanie auta - oszczedzaja na przegladach, czesciach zamiennych, korumpuja pracownikow stacji kontroli pojazdow....
prosta zasada - nie masz swojego miejsca postojowego/garazu - nie mozesz zarejestrowac auta rozwiazalaby szereg problemow powodowanych przez zmotoryzowany plebs.
2013-09-05 18:09
skonczy sie zawlaszczanie publicznej przestrzeni przez wlacicieli aut, ktorych nie stac na ich uzytkowanie....
miejsce 15-letniego auta jest na zlomowisku nie na ulicy!
2013-09-05 19:58
2013-09-05 20:01
Samochód jest pojazdem biednych, zgadzam się. Takie było też jedno z haseł niedawnych demonstracji w Brazylii.
2013-09-05 20:16
ten jeden nic nie płacisz, a za drugi samochód z 5 tys. podatku rocznie.
2013-09-05 22:43
Rewolucjonista...
2013-09-05 17:28
Być może chodzi o to by powstający kompleks handlowo-coś tam na terenach dawnego PKS I WPK - za młodzi jesteście by wiedzieć gdzie, więc na terenach gdzie m.in stała Gildia , by ten kompleks stał się środkiem ciężkości
Być może chodzi o to by powstający kompleks handlowo-coś tam na terenach dawnego PKS I WPK - za młodzi jesteście by wiedzieć gdzie, więc na terenach gdzie m.in stała Gildia , by ten kompleks stał się środkiem ciężkości ,jeśli idzie o wydawanie kasy w sklepach Gdańska.
Przecież Targ Węglowy dostarczał każego roku a szczególnie w sezonie MILIONY turystów na Długą i jej okolice.
Nikt nie zabija takiego czegoś ot tak sobie , albo by zrobić deptak poprostu nie znamy celu i działań zakulisowych.
Na bank idzie o GRUUUBbąąą Kasee...!
Wiecie ilu biznesmenów przeklina już Adamowicza i Lisickiego za zamknięcie latem T.W ???
Seeetkiiii !!! albo i tysiące. Wiem bo słyszałem , a praca i kasa dla ludzi w obecnej sytuacji kraju to sprawa NADRZĘDNA. Być albo nie być.
Targ Węglowy to coś takiego jak Heatrow dla Londynu a kto wie czy i nie więcej dla Gdańska.
2013-09-05 17:39
marzą o deptakach zamiast o fabrykach i arteriach komunikacyjnych...
Kto tam będzie dreptał ? Tam w sezonie jest pusto gdy zamykamy Targ Węglowy.
Turyści czy rodziny z dziećmi od Chełmu po
marzą o deptakach zamiast o fabrykach i arteriach komunikacyjnych...
Kto tam będzie dreptał ? Tam w sezonie jest pusto gdy zamykamy Targ Węglowy.
Turyści czy rodziny z dziećmi od Chełmu po Żabiankę tam sobie parkowali by iść na "starówkę " a taki ch. jeden z drugim zabawy sobie robi i niczego się nie boi.
GooWnoooo to niech w teczkach pograsuje jak adaś M. vel Sz. z kompanami przed laty na krzywy ryj bez jakiegokolwiek zezwolenia przez 2 m-ce grasował i wyciągał co chciał z teczek..
A nie Gdańszczanom place zamykać ! Wystarczy już szkód jakie mamusia w/w wyrządziła pisząć książki do historii w latach światłego socjalizmu a o prokuratorze wojskowym - braciszku który uciekł do Szwecji przed Polakami nie wspominając...
Poszli won bydlaki !!!
2013-09-05 17:44
i pogonią amatorów miast bez samochodów...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.