Opinie (328) 3 zablokowane

  • Skończy się na tym, że kupią parę litrów farby z liroja i tyle będzie z remontu.

    • 13 0

  • Nareszcie rozsadne myslenie

    • 3 13

  • Określenie "społecznicy" bardzo mnie irytuje. (12)

    Jakaś enigmatyczna grupa, która uzurpuje sobie prawo do stanowienia o inwestycjach i kształcie miasta i narzucająca decyzje władzom i mieszkańcom w imię czego? Kto im dał prawo do reprezentowania mieszkańców? Czyje

    Jakaś enigmatyczna grupa, która uzurpuje sobie prawo do stanowienia o inwestycjach i kształcie miasta i narzucająca decyzje władzom i mieszkańcom w imię czego? Kto im dał prawo do reprezentowania mieszkańców? Czyje interesy reprezentują? Za co odpowiadają? Jak chcecie pytać mieszkańców o zdanie, to zróbcie referendum a nie opierajcie się na grupie, która za nic nie odpowiada i reprezentuje głównie samych siebie.

    • 38 6

    • Mają pytać o zdanie ludzi, którzy nie mają pojęcia o urbanistyce? (6)

      • 3 15

      • A "społecznicy" je mają,???! (4)

        • 17 3

        • w sumie to, trochę mają (3)

          • 2 9

          • I chcą je narzucić innym? (2)

            W dobie demokracji?

            • 8 2

            • Pytasz czy chcą narzucić swoje pojęcie innym?

              narzucić to nie, raczej przekazać/wyedukować innych, przynajmniej tych mniej opornych na wiedzę ;)

              • 2 7

            • Przez tą demokrację

              to mamy kaczora u władzy wraz z rozdawnictwem na koszt przyszłych pokoleń.

              • 6 3

      • Pan Piesiewicz - urbanista?

        • 12 2

    • Fakt (1)

      Mała krzykliwa grupa, traktująca sprawy miasta jako trampolinę. Żadna w tym bezinteresowność i działania pro bono.

      • 15 2

      • Mylisz się koleś. Nie tylko ja, jako kierowca

        to popieram.

        Tu nie traktuj tego forum jako wyroczni, bowiem w artykułach zahaczających o politykę od dawna jest tu aktywna grupa przeciwników obecnych władz Trójmiasta - wzajemnie się opisujących, czego nie

        to popieram.

        Tu nie traktuj tego forum jako wyroczni, bowiem w artykułach zahaczających o politykę od dawna jest tu aktywna grupa przeciwników obecnych władz Trójmiasta - wzajemnie się opisujących, czego nie widać jednak w wyborach samorządowych.

        Zresztą część opinii tu popierających Szczurka i Piesiewicza odnośnie meritum artykułu ma więcej plusów aniżeli minusów.

        • 0 7

    • To lewactwo.

      • 8 0

    • Ty nie masz pojęcia o tym koleś. Znam (1)

      twoje tutaj wypowiedzi i mądry to ty nie jesteś i masz mały zasób wiadomości.

      Nie znam wyniku Piesiewicza do rad dzielnic, ale chyba trzech (na trzech startujących) aktywistów rowerowych weszło. W tym jeden

      twoje tutaj wypowiedzi i mądry to ty nie jesteś i masz mały zasób wiadomości.

      Nie znam wyniku Piesiewicza do rad dzielnic, ale chyba trzech (na trzech startujących) aktywistów rowerowych weszło. W tym jeden raczej nie jako aktywista rowerowy (był nim), ale jako szef referatu rowerowego w gdyńskim ZDiZ, gdzie łata dziury (buduje brakujące odcinki dróg rowerowych, aby nie tylko PL, ale rowerową Europa nie śmiała się z Gdyni - tak, tak koleś, cudzoziemców na rowerach w Trójmieście nie brakuje) w infrze rowerowej.

      • 1 5

      • To, co o nich napisałeś w całej rozciągłości potwierdza, że ci "aktywiści" realizują swoje cele.

        Prywatne cele. Jest to ich spisób realizacji wewnętrznego parcia na władzę.

        • 4 1

  • Brudna Gdynia

    Mam wrażenie, że nikt nie sprząta chodników w Gdyni. Wystarczy wyjść niedaleko poza centrum (chociażby Działki Leśne, ale pewnie inne rejony również). Rozbite szkło leży po 2 miesiące póki ludzie tego nie rozchodzą. Chodniki nie są zamiatane. W Gdyni jest zwyczajnie brudno.

    • 16 1

  • Precz z Piesiewiczem. (2)

    Piesiewicz to najgorsze co mogło spotkać Gdynię. Ordynarny wariat rowerowy. Piesiewicz odjedź na swoim rowerku na jakąś wieś i tam wprowadzaj te absurdy!

    • 27 6

    • Rowerek

      Przed nim był pan rowerek Trzebiatowski. Wariatów nie sieją sami się rodzą.

      • 9 1

    • Nic nie odejdzie koleś. I bardzo dobrze że

      znalazł posłuch u władz.

      Dosyć terroru blachosmrodów, łącznie z moim - trudno co rusz jeździć na przysłowiową drugą stronę ulicy i smrodzić miasto.

      A Piesiewicz nie jest oryginalny -

      znalazł posłuch u władz.

      Dosyć terroru blachosmrodów, łącznie z moim - trudno co rusz jeździć na przysłowiową drugą stronę ulicy i smrodzić miasto.

      A Piesiewicz nie jest oryginalny - przeszczepia na nasz grunt to, co dzieje się w normalnych krajach, gdzie sporą cegłę dołożył do tego obecny premier GB - Boris Johnson, gdzie będąc uprzednio burmistrzem Londynu, stworzył w tym mieście od podstaw kilka długich tras rowerowych, mając w poważaniu część lobby samochodowego, w tym przede wszystkim firmy taksówkowe.

      Od takich ludzi Łukasz Piesiewicz bierze wzorce.

      • 0 9

  • Jestem na nie wiem

    • 2 2

  • To już jest jakiś eko terroryzm. (8)

    Gospodarka opiera się w dużej mierze na transporcie i nie można ograniczać możliwości przemieszczania się osobom pracującym. Może wprowadzić zakaz ruchu pojazdów w obrębie całej Gdyni a samochody zastąpią osiołki z

    Gospodarka opiera się w dużej mierze na transporcie i nie można ograniczać możliwości przemieszczania się osobom pracującym. Może wprowadzić zakaz ruchu pojazdów w obrębie całej Gdyni a samochody zastąpią osiołki z wózkami albo tragarze? W ciągu dnia człowiek powinien pracować a rząd czy samorząd powinien go wspierać a nie przeszkadzać. Rozumiem gdy, ktoś planuje wprowadzać ograniczenia w centrum miasta w porze wieczornej ale nie całą dobę. Ten sam problem z drogami rowerowymi. Przez kilka zimnych miesięcy puste a pojazdy stoją w korkach zużywając paliwo i zanieczyszczając środowisko.

    • 31 7

    • Niech gospodarka transportuje obwodnicą, a nie przez centrum miasta. (2)

      Tak to działa w Szwajcarii i jakoś oni radzą sobie z gospodarką świetnie

      • 2 16

      • A jak do tej obwodnicy... (1)

        dojechac?

        • 10 0

        • autostradą A1

          • 0 7

    • Od transportu to są autostrady, ekspresówki, drogi główne itp. (1)

      • 1 12

      • Miasto jest nie tylko dla młodych i zdrowych rowerzystów.

        • 13 1

    • W normalnych krajach ogranicza się ruch (2)

      w centrach, po też aby kierowcy zawodowi pojazdów użyteczności publicznej mieli więcej swobody w poruszaniu się, aby w ten sposób łapali więcej zleceń.

      Np. kurierzy pocztowi - opłaty za ich usługi to chyba

      w centrach, po też aby kierowcy zawodowi pojazdów użyteczności publicznej mieli więcej swobody w poruszaniu się, aby w ten sposób łapali więcej zleceń.

      Np. kurierzy pocztowi - opłaty za ich usługi to chyba za zlecenia, a nie stanie w korkach.

      Większe przestoje (korki), to mniej dostaw przesyłek do adresatów i spadek jakości usługi. Zamiast obsługi 30 punktów odbioru, korki mogą tę liczbę zmniejszyć, co może spowodować przeciągnięcie w czasie ich dostarczenie.

      I tu przypadkiem chyba nasza Poczta Polska jako dalej największa firma w zakresie usług pocztowych, nieraz miała opóźnienia w przekazywaniu przesyłek adresatom.

      Dlatego w normalnych krajach kierowcy zawodowi pojazdów użyteczności publicznej chwalą sobie zakazy dla osobówek. Po prostu szybciej się poruszają i nie tracą cennego czasu na stanie w korkach.

      • 0 6

      • Kierowca osobówki to często pracownik, który korzysta z samochodu w celach służbowych choć niekoniecznie coś transportuje ale musi być w kilku lub kilkunastu odległych miejscach w ciągu dnia.

        • 5 0

      • Kurierzy i dostawcy jedzenia

        najczęściej nie przestrzegają ograniczeń prędkości i zakazów parkowania. Co mnie obchodzi, że musi dostarczyć ileś tam przesyłek - źle zaplanowana logistyka. Łatwo policzyć ilość przejechanych kilometrów i czas spędzony za kierownicą.

        • 0 0

  • 4 pasy

    chyba tylko dla rowerów , szkoda tej uśmiechniętej i kolorowej przyjaznej Gdyni , która pamiętam z dzieciństwa . teraz jest po prostu tylko jednym z wielu miast nad brudnym zabudowanym developersko morzem wmawiającym turystom , że jest tutaj raj, . Umysłowy zaścianek bez wizji na przyszłości i ku przyszłości. Wielki żal

    • 21 2

  • Bardzo mądra decyzja o nieposzerzaniu (2)

    Centra miast powinny być skonstruowane tak, aby auta zostawały na obrzezach.

    • 7 14

    • (1)

      Taa, pod warunkiem, że jest gdzie zostawić samochód a tu parkingów przed wjazdem do centrum nie ma. Ale jest wola utrudniania życia mieszkańcom.

      • 6 1

      • Masz w Rivierze

        ten kawałek sobie przejdziesz

        • 2 6

  • W gdyni trzeba zakazac wszystkiego.

    Zeby nic nie bylo.

    • 21 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.