2020-02-17 10:29
Skończy się na tym, że kupią parę litrów farby z liroja i tyle będzie z remontu.
2020-02-17 10:32
2020-02-17 10:35
Jakaś enigmatyczna grupa, która uzurpuje sobie prawo do stanowienia o inwestycjach i kształcie miasta i narzucająca decyzje władzom i mieszkańcom w imię czego? Kto im dał prawo do reprezentowania mieszkańców? Czyje
Jakaś enigmatyczna grupa, która uzurpuje sobie prawo do stanowienia o inwestycjach i kształcie miasta i narzucająca decyzje władzom i mieszkańcom w imię czego? Kto im dał prawo do reprezentowania mieszkańców? Czyje interesy reprezentują? Za co odpowiadają? Jak chcecie pytać mieszkańców o zdanie, to zróbcie referendum a nie opierajcie się na grupie, która za nic nie odpowiada i reprezentuje głównie samych siebie.
2020-02-17 12:25
2020-02-17 12:31
2020-02-17 14:18
2020-02-17 15:22
W dobie demokracji?
2020-02-17 15:28
narzucić to nie, raczej przekazać/wyedukować innych, przynajmniej tych mniej opornych na wiedzę ;)
2020-02-17 15:36
to mamy kaczora u władzy wraz z rozdawnictwem na koszt przyszłych pokoleń.
2020-02-17 13:12
2020-02-17 13:15
Mała krzykliwa grupa, traktująca sprawy miasta jako trampolinę. Żadna w tym bezinteresowność i działania pro bono.
2020-02-17 15:16
to popieram.
Tu nie traktuj tego forum jako wyroczni, bowiem w artykułach zahaczających o politykę od dawna jest tu aktywna grupa przeciwników obecnych władz Trójmiasta - wzajemnie się opisujących, czego nie
to popieram.
Tu nie traktuj tego forum jako wyroczni, bowiem w artykułach zahaczających o politykę od dawna jest tu aktywna grupa przeciwników obecnych władz Trójmiasta - wzajemnie się opisujących, czego nie widać jednak w wyborach samorządowych.
Zresztą część opinii tu popierających Szczurka i Piesiewicza odnośnie meritum artykułu ma więcej plusów aniżeli minusów.
2020-02-17 13:31
2020-02-17 15:10
twoje tutaj wypowiedzi i mądry to ty nie jesteś i masz mały zasób wiadomości.
Nie znam wyniku Piesiewicza do rad dzielnic, ale chyba trzech (na trzech startujących) aktywistów rowerowych weszło. W tym jeden
twoje tutaj wypowiedzi i mądry to ty nie jesteś i masz mały zasób wiadomości.
Nie znam wyniku Piesiewicza do rad dzielnic, ale chyba trzech (na trzech startujących) aktywistów rowerowych weszło. W tym jeden raczej nie jako aktywista rowerowy (był nim), ale jako szef referatu rowerowego w gdyńskim ZDiZ, gdzie łata dziury (buduje brakujące odcinki dróg rowerowych, aby nie tylko PL, ale rowerową Europa nie śmiała się z Gdyni - tak, tak koleś, cudzoziemców na rowerach w Trójmieście nie brakuje) w infrze rowerowej.
2020-02-17 20:02
Prywatne cele. Jest to ich spisób realizacji wewnętrznego parcia na władzę.
2020-02-17 10:51
Mam wrażenie, że nikt nie sprząta chodników w Gdyni. Wystarczy wyjść niedaleko poza centrum (chociażby Działki Leśne, ale pewnie inne rejony również). Rozbite szkło leży po 2 miesiące póki ludzie tego nie rozchodzą. Chodniki nie są zamiatane. W Gdyni jest zwyczajnie brudno.
2020-02-17 10:51
Piesiewicz to najgorsze co mogło spotkać Gdynię. Ordynarny wariat rowerowy. Piesiewicz odjedź na swoim rowerku na jakąś wieś i tam wprowadzaj te absurdy!
2020-02-17 13:23
Przed nim był pan rowerek Trzebiatowski. Wariatów nie sieją sami się rodzą.
2020-02-17 15:25
znalazł posłuch u władz.
Dosyć terroru blachosmrodów, łącznie z moim - trudno co rusz jeździć na przysłowiową drugą stronę ulicy i smrodzić miasto.
A Piesiewicz nie jest oryginalny -
znalazł posłuch u władz.
Dosyć terroru blachosmrodów, łącznie z moim - trudno co rusz jeździć na przysłowiową drugą stronę ulicy i smrodzić miasto.
A Piesiewicz nie jest oryginalny - przeszczepia na nasz grunt to, co dzieje się w normalnych krajach, gdzie sporą cegłę dołożył do tego obecny premier GB - Boris Johnson, gdzie będąc uprzednio burmistrzem Londynu, stworzył w tym mieście od podstaw kilka długich tras rowerowych, mając w poważaniu część lobby samochodowego, w tym przede wszystkim firmy taksówkowe.
Od takich ludzi Łukasz Piesiewicz bierze wzorce.
2020-02-17 11:09
Jestem na nie wiem
2020-02-17 11:24
Gospodarka opiera się w dużej mierze na transporcie i nie można ograniczać możliwości przemieszczania się osobom pracującym. Może wprowadzić zakaz ruchu pojazdów w obrębie całej Gdyni a samochody zastąpią osiołki z
Gospodarka opiera się w dużej mierze na transporcie i nie można ograniczać możliwości przemieszczania się osobom pracującym. Może wprowadzić zakaz ruchu pojazdów w obrębie całej Gdyni a samochody zastąpią osiołki z wózkami albo tragarze? W ciągu dnia człowiek powinien pracować a rząd czy samorząd powinien go wspierać a nie przeszkadzać. Rozumiem gdy, ktoś planuje wprowadzać ograniczenia w centrum miasta w porze wieczornej ale nie całą dobę. Ten sam problem z drogami rowerowymi. Przez kilka zimnych miesięcy puste a pojazdy stoją w korkach zużywając paliwo i zanieczyszczając środowisko.
2020-02-17 11:57
Tak to działa w Szwajcarii i jakoś oni radzą sobie z gospodarką świetnie
2020-02-17 13:14
dojechac?
2020-02-17 14:19
2020-02-17 12:28
2020-02-17 14:35
2020-02-17 15:40
w centrach, po też aby kierowcy zawodowi pojazdów użyteczności publicznej mieli więcej swobody w poruszaniu się, aby w ten sposób łapali więcej zleceń.
Np. kurierzy pocztowi - opłaty za ich usługi to chyba
w centrach, po też aby kierowcy zawodowi pojazdów użyteczności publicznej mieli więcej swobody w poruszaniu się, aby w ten sposób łapali więcej zleceń.
Np. kurierzy pocztowi - opłaty za ich usługi to chyba za zlecenia, a nie stanie w korkach.
Większe przestoje (korki), to mniej dostaw przesyłek do adresatów i spadek jakości usługi. Zamiast obsługi 30 punktów odbioru, korki mogą tę liczbę zmniejszyć, co może spowodować przeciągnięcie w czasie ich dostarczenie.
I tu przypadkiem chyba nasza Poczta Polska jako dalej największa firma w zakresie usług pocztowych, nieraz miała opóźnienia w przekazywaniu przesyłek adresatom.
Dlatego w normalnych krajach kierowcy zawodowi pojazdów użyteczności publicznej chwalą sobie zakazy dla osobówek. Po prostu szybciej się poruszają i nie tracą cennego czasu na stanie w korkach.
2020-02-17 16:02
Kierowca osobówki to często pracownik, który korzysta z samochodu w celach służbowych choć niekoniecznie coś transportuje ale musi być w kilku lub kilkunastu odległych miejscach w ciągu dnia.
2020-02-17 18:46
najczęściej nie przestrzegają ograniczeń prędkości i zakazów parkowania. Co mnie obchodzi, że musi dostarczyć ileś tam przesyłek - źle zaplanowana logistyka. Łatwo policzyć ilość przejechanych kilometrów i czas spędzony za kierownicą.
2020-02-17 11:52
chyba tylko dla rowerów , szkoda tej uśmiechniętej i kolorowej przyjaznej Gdyni , która pamiętam z dzieciństwa . teraz jest po prostu tylko jednym z wielu miast nad brudnym zabudowanym developersko morzem wmawiającym turystom , że jest tutaj raj, . Umysłowy zaścianek bez wizji na przyszłości i ku przyszłości. Wielki żal
2020-02-17 11:56
Centra miast powinny być skonstruowane tak, aby auta zostawały na obrzezach.
2020-02-17 12:02
Taa, pod warunkiem, że jest gdzie zostawić samochód a tu parkingów przed wjazdem do centrum nie ma. Ale jest wola utrudniania życia mieszkańcom.
2020-02-17 12:29
ten kawałek sobie przejdziesz
2020-02-17 11:57
Zeby nic nie bylo.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.