Opinie (267) ponad 10 zablokowanych

  • Faktycznie jest to problem

    Nie ma problemu z pijakami, z zapchaną kanalizacją przy większych burzach, ze smrodem z Szadółek, z korkami, z dziurami w drogach, z władzami Spółdzielni Mieszkaniowych, z miejscami do parkowania, jest problem z brakiem dress code'u wśród kierowców GAiT... Dzięki za sumienne wykonywanie obowiązków Panie radny!

    • 11 1

  • Panowie w garniturach powinni jeździć

    • 2 3

  • Łukasz Bejm - sam do zdjęcia w takim razie lepiej się ubierz !

    • 8 0

  • Dress code to i**otyzm

    • 5 1

  • Ubiór to nie wszystko!!!!! (1)

    Trzeba sobie zdać sprawę że na wymagane ubrania pracownik wydaje nie małe pieniądze. Niestety przy obecnych zarobkach to bardzo duży koszt. Ubiór bardzo szybko się zużywa. Koszula prana w okresie letnim praktycznie

    Trzeba sobie zdać sprawę że na wymagane ubrania pracownik wydaje nie małe pieniądze. Niestety przy obecnych zarobkach to bardzo duży koszt. Ubiór bardzo szybko się zużywa. Koszula prana w okresie letnim praktycznie codziennie nie wytrzymuje sezonu. Pracownicy GAiT nie otrzymują żadnych środków finansowych na zakup odzieży,ani na środki czystości,na pranie odzieży,gdzie prawnicy twierdzą że na pranie,środki czystości firma ma obowiązek płacić pracownikom lub takiwe dawać!.Niestety w firmie GAiT po zatrudnieniu nowego wiceprezesa z Tarnowa zaczęła się akcja obniżania pensji dlla kierowców i motorniczych stosując pracę w nominale godzinowym,a nie zwiększając należycie stawki. Prawdopodobnie ta metoda pana wiceprrzesa bardzo szybko doprowadzi do braku kierowców w czasie gdy kierowcy ciężarówek zarabiają co najmniej jedzcze raz tyle. Kierowcy ciężarówek pracujący w miejscu zamieszkania, obecnie bez dźwigania, gdzie są poprostu kierowcami a nie tragarzami mają grubo ponad 5 tys na rękę. Również mają z nacznie mniejszą odpowiedzialność niż kierowcy autobusów miejskich i motorniczowie. Tak to naprawdę wygląda. Pracę mają mniej stresową i szacunek do nich jest znacznie wyższy ze strony pracodawcy niż w komunikacji miejskiej. To tyle prawdy w tym temacie.

    • 9 2

    • Dawno takich bredni nie czytałem ,jak cie niestac na koszule to zmien prace !

      • 0 4

  • A ja jestem za jednolotym strojem. Ale wygodnym i dostosowanym do pory roku.

    Bawełniane koszulki z krotkim rękawem i lekkie spodnie na lato, półgolf z dlugim rękawem i polar na zimę. Oczywiście z logiem firmy. Koszula i ktawat nie jest odpowiednim strojem dla motorniczego czy kierowcy. Poza tym jak kierowca ma być w krawacie to dla szefa firmy co? Smoking? Frak? A pod szyją muszka?

    • 5 0

  • zasady tylko dla kierowców

    A idę do dowolnego punktu obsługi mieszkańców, a tam panie w dowolnych strojach, większość z nich ma niewiele wspólnego z dress codem. tak samo pracownicy sądów, np. protokolanci. Akurat kierowa powinien ubrać się, tak,

    A idę do dowolnego punktu obsługi mieszkańców, a tam panie w dowolnych strojach, większość z nich ma niewiele wspólnego z dress codem. tak samo pracownicy sądów, np. protokolanci. Akurat kierowa powinien ubrać się, tak, żeby wygodnie było pracować tyle godzin, ograniczyć przegrzanie i zminimalizować ryzyko wypadku. Siedzieć 8 godzin w autobusie w ciemnych spodniach z paskiem wbijającym się w brzuch, to może wymyśleć tylko ktoś oderwany od rzeczywistości. Szkoda, że jeszcze panie nie powinny mieć obcasów. Nawet jeśli widać kierowcom ciało - to co z tego? Taką ujmą jest, żeby kierowca (niemający przecież żadnego kontaktu z klientem w przeciwieństwie do urzędnika) miał odsłoniętą łydkę czy ramię? Przecież to tylko kawałek ciała, nawet nie intymny

    • 6 0

  • Zawsze zamiast w krótkich spodenkach możń ubrać spódnicę

    Sprawdzone przez kierowców i uczniów szkół.

    • 2 1

  • Smiech

    Może niech radni ubiorą się jednakowo żeby wiedzieć kto wpada na takie pomysły . Myślę że wizerunek miasta się zwiększy .

    • 4 0

  • Pamiętam PKS w latach 80 .Było upalnie

    I kierowca prowadził bez koszulki ot tak jakby wyszedł z plaży.:-D

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.